Skrevet av Emne: Hva blir gutta imponert over ved en jente?  (Lest 67423 ganger)

Utlogget vgar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #105 : 13. april 2009, 13:50 »
At ho er litt impulsiv, pen, morsom, og intellektuell Smiley
>.<
- Work hard or don't work at all..

Vgar goes Snekker Andersen; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87149.msg1264656;topicseen#new

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #106 : 21. april 2009, 19:44 »
Vett nok i hode til å ikke suge tissen etter at den har vært langt inni brunøyet hennes for å så begynne å kysse på meg!.

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #107 : 22. april 2009, 00:26 »
Nå skriver jeg ikke om hva som imponerer meg, men tenkte jeg kunne slenge det inn her alikavel... :Smiley


Mange liker å påpeke at det er det inndre som teller, noe jeg forsåvidt er enig i. Men det er samtidig riktig at det er utseendet lokker. Kall meg gjerne overfladisk, men jeg syntes det er viktig med et pent ytre og ikke bare indre. Jeg vet ihvertfal med meg selv at jeg ikke foretrekker å kysse noe som ser ut som det har ligget i veikanten de siste fire ukene.
Men samtidig er det viktig å understreke at det hjelper lite med et pent ansikt hvis ingen er hjemme.
Utseendet må stå i stil med personligheten og det kan jo være et labert sjekketriks å gå bort til noen å si ”Hei, jeg har en liten sjekkerunde her og er veldig nysgjerrig på om du har en personlighet som står i stil med utseendet”.

En person kan være pen på mange måter, og en bra personlighet forsterker som regel alle de ytre trekkene på en positiv måte. En pen person er ikke den som sitter inne med mest erfaring i sminketeknikk og det er i mine øyne ikke om å gjøre å fylle trynet med mest mulig dritt fra Maxbo.
Jeg støtter gjerne oppunder det å stelle med seg selv og se litt ordentlig ut i hverdagen når man omgåes folk, og som ellers i livet så er den gyldne middelvei en fin løsning.

Vi er oppvokst under en teknologisk revolusjon og en enorm utvikling. Vi har blitt late og egoistiske. Alt skal effektiviseres og vi skal helst gjøre minst mulig. Med på kjøpet har vi fått med oss en god porsjon fett og en endeløs rekke med andre lidelser ifra allergier til muskel og skjelletlidelser.
Jeg kan kanskje virke noe fanatisk av meg til tider, men har beina godt plantet på jorda og et balansert forhold til trening og kosthold. Jeg krever ikke at du spiser det samme som meg og er like glad i løfte vekter som meg. Men er det for mye å be om at du kanskje har et någenlunde fornuftig forhold til kropp og helse? Er det for mye å be om at du fra tid til annen spiser noe annet enn melkesjokolade og hveteboller? Fysisk aktivitet utover fingertrim forran paradise hotel mandag kveld er forhåpentlivis heller ikke helt utelukket.

Jeg ser ikke etter deg som prioriterer to flasker vin og en halvliter sprit fremover en hyggelig kveld hjemme med god mat og film. Jeg ser ikke etter deg som grafser i deg syv sjokolader hver dag fordi du bare må ha det, og som ellers bare har dårlig unnskyldninger for hvorfor du ønsker å gi kroppen din en sakte og smertefull død.  Jeg ser ikke etter deg som dypper huet i malingspannet før du skal sjekke om siste nummer av Vouge har kommet i posten. Jeg ser ikke etter deg som tror at verden er laget av skumgummi og skyene av sukkerspinn. Jeg ser ikke på deg som er oppvokst på uendelige kredittkort regninger og som ser verden gjennom en rosa boble.

Jeg ser etter deg som er jordnær og imøtekommende. Jeg ser etter deg som har et fornuftig forhold til kropp og helse. Jeg ser etter deg som liker å finne løsninger fremfor å skape problemer. Jeg ser etter deg som blir med på hytta på fjellet fremfor 2 ukers fylletur til Sunny Beach. Jeg ser etter deg som kan bli med en tur i parken, en tur i skog og mark. Jeg ser etter deg som kan spise kylling og salat. Jeg ser etter deg som kan se nytten av å lese helse og politikk. Jeg ser etter deg som skjønner at ikke livet alltid er som en dans på roser. Jeg ser etter deg som tenker på mer enn hva du skal bruke opp neste lønning på. Jeg ser etter deg som ser verdien av god kommunikasjon. Jeg ser etter deg som er deg selv uten å måtte ta hensyn til alle andre. Jeg ser etter deg som også tenker på andre.

Jeg ser etter selvtillit, utstråling, humor, sjarm, intelligens, selvinnsikt, oppdragelse, interesser,  meninger, ambisjoner, tanker, følelser og en god porsjon selvironi.

Jeg krever ikke at du sitter i sofaen med strak rygg og alltid hører på det jeg sier. Jeg krever ikke at du alltid oppsøker det perfekte. Jeg krever ikke at du alltid  gjør som jeg sier.

Men jeg krever at du er deg, på alle mulig måter som gjør at du er perfekt akkurat slik du er. Jeg krever at du lytter når det trengs og at du snur det andre kinnet til når jeg irriterer deg, men ikke nok til at jeg fortjener å høre det. Jeg krever at du krever det samme av meg som jeg krever av deg. Jeg krever at du også stiller krav.

Jeg ser etter deg som går rundt der ute uten å foreløpig være bevisst på at det er akkurat deg jeg ser etter. Den dagen jeg slutter å se er den dagen det ikke lengre er noen ting å se.

Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #108 : 22. april 2009, 11:00 »
Baliba;
Dette er det mest fantastiske innlegget i hele tråden.
Ærlig, ekte og riktig!!!

VELDIG bra. Den får du honnør for Smiley


Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #109 : 22. april 2009, 11:06 »
Baliba;
Dette er det mest fantastiske innlegget i hele tråden.
Ærlig, ekte og riktig!!!

VELDIG bra. Den får du honnør for Smiley




Problemet er at innlegget er altfor langt! Jeg krever en inngress eller en oppsummeringsbit/konklusjon! Det kan godt tenkes at det er et fantastisk innlegg, når han først har tatt seg bryet med å skrive et så langt innlegg kunne han også skrevet ett av de nevnte punktene mener nå jeg! Hører du hva jeg sier, Fredrik? Inngress eller oppsummering/konklusjon! Grin

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #110 : 22. april 2009, 11:24 »
Nå skriver jeg ikke om hva som imponerer meg, men tenkte jeg kunne slenge det inn her alikavel... :Smiley
hadde jeg vært jente hadde jeg nok felt en tåre, eller fler, men siden jeg er gutt så nøyer jeg meg med å si at du har å få sagt det ord for ord Wink sant nok, Gundersen, konklusjonen mangler..men siden han ikke har funnet den rette enda, så er der vel ingen konklusjon å skrive(!?)

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Utlogget Mr. Rømme

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #111 : 22. april 2009, 11:44 »
Store pupper, fin rumpe, deilige lår, ikke for feit, ikke for tynn, osv. Også en solbrun hud Smiley

Ellers så bør hun ha sexlyst flere ganger daglig Cheesy

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #112 : 22. april 2009, 11:51 »
Store pupper, fin rumpe, deilige lår, ikke for feit, ikke for tynn, osv. Også en solbrun hud Smiley

Ellers så bør hun ha sexlyst flere ganger daglig Cheesy
Jeg fant drømmedama di:
http://www.realdoll.com
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Utlogget Silencer

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 102
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 102

  • 76 Kilo
Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #114 : 22. april 2009, 12:14 »
Egenskaper: Posetiv,  Romantisk, Rasjonell tenking, Tar ansvar selv og har egne meininge.

Lidenskaper: Sport, Friluftsliv, Fiske, Jakt osv.

Talent: Uansett, får gjøre det ho trives best me;)

Viktig at begge parta kan være med på hverandres interessa og prøve nye ting.
Ingenting e så kjedeli som å være i et forhold kor jenta bare vil være heime å kose på sofaen og ikkje vil komme seg ut å gjøre nokka. Eg syns det e kjempekult om ei jenta blir med meg en tur på fiske, eller andre ting som kanskje ikkje e like gøy før ho som det e før meg. Detta burde jo gå begge veia selvfølgeli.

Konklusjon: Ei jenta som e impulsiv, sporty, posetiv og snill e det eg ønske meg:)

Utlogget Mr. Rømme

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34


Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #116 : 22. april 2009, 18:54 »
Nå skriver jeg ikke om hva som imponerer meg, men tenkte jeg kunne slenge det inn her alikavel... :Smiley


Mange liker å påpeke at det er det inndre som teller, noe jeg forsåvidt er enig i. Men det er samtidig riktig at det er utseendet lokker. Kall meg gjerne overfladisk, men jeg syntes det er viktig med et pent ytre og ikke bare indre. Jeg vet ihvertfal med meg selv at jeg ikke foretrekker å kysse noe som ser ut som det har ligget i veikanten de siste fire ukene.
Men samtidig er det viktig å understreke at det hjelper lite med et pent ansikt hvis ingen er hjemme.
Utseendet må stå i stil med personligheten og det kan jo være et labert sjekketriks å gå bort til noen å si ”Hei, jeg har en liten sjekkerunde her og er veldig nysgjerrig på om du har en personlighet som står i stil med utseendet”.

En person kan være pen på mange måter, og en bra personlighet forsterker som regel alle de ytre trekkene på en positiv måte. En pen person er ikke den som sitter inne med mest erfaring i sminketeknikk og det er i mine øyne ikke om å gjøre å fylle trynet med mest mulig dritt fra Maxbo.
Jeg støtter gjerne oppunder det å stelle med seg selv og se litt ordentlig ut i hverdagen når man omgåes folk, og som ellers i livet så er den gyldne middelvei en fin løsning.

Vi er oppvokst under en teknologisk revolusjon og en enorm utvikling. Vi har blitt late og egoistiske. Alt skal effektiviseres og vi skal helst gjøre minst mulig. Med på kjøpet har vi fått med oss en god porsjon fett og en endeløs rekke med andre lidelser ifra allergier til muskel og skjelletlidelser.
Jeg kan kanskje virke noe fanatisk av meg til tider, men har beina godt plantet på jorda og et balansert forhold til trening og kosthold. Jeg krever ikke at du spiser det samme som meg og er like glad i løfte vekter som meg. Men er det for mye å be om at du kanskje har et någenlunde fornuftig forhold til kropp og helse? Er det for mye å be om at du fra tid til annen spiser noe annet enn melkesjokolade og hveteboller? Fysisk aktivitet utover fingertrim forran paradise hotel mandag kveld er forhåpentlivis heller ikke helt utelukket.

Jeg ser ikke etter deg som prioriterer to flasker vin og en halvliter sprit fremover en hyggelig kveld hjemme med god mat og film. Jeg ser ikke etter deg som grafser i deg syv sjokolader hver dag fordi du bare må ha det, og som ellers bare har dårlig unnskyldninger for hvorfor du ønsker å gi kroppen din en sakte og smertefull død.  Jeg ser ikke etter deg som dypper huet i malingspannet før du skal sjekke om siste nummer av Vouge har kommet i posten. Jeg ser ikke etter deg som tror at verden er laget av skumgummi og skyene av sukkerspinn. Jeg ser ikke på deg som er oppvokst på uendelige kredittkort regninger og som ser verden gjennom en rosa boble.

Jeg ser etter deg som er jordnær og imøtekommende. Jeg ser etter deg som har et fornuftig forhold til kropp og helse. Jeg ser etter deg som liker å finne løsninger fremfor å skape problemer. Jeg ser etter deg som blir med på hytta på fjellet fremfor 2 ukers fylletur til Sunny Beach. Jeg ser etter deg som kan bli med en tur i parken, en tur i skog og mark. Jeg ser etter deg som kan spise kylling og salat. Jeg ser etter deg som kan se nytten av å lese helse og politikk. Jeg ser etter deg som skjønner at ikke livet alltid er som en dans på roser. Jeg ser etter deg som tenker på mer enn hva du skal bruke opp neste lønning på. Jeg ser etter deg som ser verdien av god kommunikasjon. Jeg ser etter deg som er deg selv uten å måtte ta hensyn til alle andre. Jeg ser etter deg som også tenker på andre.

Jeg ser etter selvtillit, utstråling, humor, sjarm, intelligens, selvinnsikt, oppdragelse, interesser,  meninger, ambisjoner, tanker, følelser og en god porsjon selvironi.

Jeg krever ikke at du sitter i sofaen med strak rygg og alltid hører på det jeg sier. Jeg krever ikke at du alltid oppsøker det perfekte. Jeg krever ikke at du alltid  gjør som jeg sier.

Men jeg krever at du er deg, på alle mulig måter som gjør at du er perfekt akkurat slik du er. Jeg krever at du lytter når det trengs og at du snur det andre kinnet til når jeg irriterer deg, men ikke nok til at jeg fortjener å høre det. Jeg krever at du krever det samme av meg som jeg krever av deg. Jeg krever at du også stiller krav.

Jeg ser etter deg som går rundt der ute uten å foreløpig være bevisst på at det er akkurat deg jeg ser etter. Den dagen jeg slutter å se er den dagen det ikke lengre er noen ting å se.




Fin kontakt annonse, men jenter liker ikke selvopptatte gutter :p Litt mindre "Jeg" og litt mer "Deg" så finner du kansje den rette.  (btw ikke krev så mye, bare betal å smil pent) Cheesy

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #117 : 22. april 2009, 20:16 »
Tror ikke det finnes en rette tbh ;p Skilsmissestatestikken kan vel backe dette ganske godt også. Alltid når man finner seg en bra dame, er oddsen stor for at det finnes en eller flere damer i verden som kunne gjort livet ditt enda bedre enn hu du valgte. Så man får nøye seg med det man tar til takke med ;p

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #118 : 22. april 2009, 20:24 »
Bra rumpe, og hun skal ikke prate for mye. Heller ikke for lite.

Også er det viktig at hun er BRUNETTE buttrock

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Hva blir gutta imponert over ved en jente?
« #119 : 22. april 2009, 20:25 »
Bra rumpe, og hun skal ikke prate for mye. Heller ikke for lite.

Også er det viktig at hun er BRUNETTE buttrock

Hva har det å si at hu er brunette a ;p Funker ikke blondt for deg?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!