Skrevet av Emne: Dop er for tapere  (Lest 116339 ganger)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
SV: Dop er for tapere
« #480 : 10. august 2006, 15:48 »
Hvis man er neger kan det ha mye å si. Se bare på hvordan de går og hvor mye de prater i mobiltelefon på kino. Og det å helst gå i gjenger er viktig for disse. Genetisk er det nok ikke noen forskjell, men kulturelt er det store forskjeller. Okeke er sikkert både kulturelt og genetisk en ekte neger. Blir ikke norsk pga. ett pass. Det er såklart forskjell på negrene. Du har noen negre som er høyt utdannede og siviliserte. Og så har du ghettonegrene. Noen tilhører en mellomting eller blanding. Okeke er nok derimot en ghettoneger. Disse er helt like uansett hvor i verden man drar. Oslo, Spania, New York.

Hvis en ukrainer på det ukrainske landslaget hadde flyttet og bodde i Norge noen år kunne han fått norsk pass også. Jada - norsk statsborger hadde han blitt, men norsk? Og hadde det vært overaskende om han hadde blitt tatt i doping hvis han hadde løftet for det norske landslaget? Nei.

 Grin
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Dop er for tapere
« #481 : 10. august 2006, 15:58 »
Hvis man er neger kan det ha mye å si. Se bare på hvordan de går og hvor mye de prater i mobiltelefon på kino. Og det å helst gå i gjenger er viktig for disse. Genetisk er det nok ikke noen forskjell, men kulturelt er det store forskjeller.
 Grin


Der sir du det. det er en KULTUR forskjell ikke genetisk forskjell. Hadde du vokst opp i somalia etc.. så hadde du sikkert gått  med samme klærne som de og oppført deg likens. At man er av en annen hudfarge spiller ingen rolle!
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Dop er for tapere
« #482 : 10. august 2006, 16:00 »
Det er såklart forskjell på negrene. Du har noen negre som er høyt utdannede og siviliserte. Og så har du ghettonegrene. Noen tilhører en mellomting eller blanding. Okeke er nok derimot en ghettoneger. Disse er helt like uansett hvor i verden man drar. Oslo, Spania, New York.

Er du seriøs når du skriver dette? et ord: STIGMATISERING!
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Dop er for tapere
« #483 : 10. august 2006, 16:01 »
Der sir du det. det er en KULTUR forskjell ikke genetisk forskjell. Hadde du vokst opp i somalia etc.. så hadde du sikkert gått  med samme klærne som de og oppført deg likens. At man er av en annen hudfarge spiller ingen rolle!

De fleste negere har leggmuskler som er så korte at det ser ut som de har tennisballer bak kneet. Er det genetisk eller kulturelt betinget?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Dop er for tapere
« #484 : 10. august 2006, 16:15 »
De fleste negere har leggmuskler som er så korte at det ser ut som de har tennisballer bak kneet. Er det genetisk eller kulturelt betinget?


Her snakker vi om forskjell gentisk i oppførsel. ikke i fysikk. smart ass..
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Dop er for tapere
« #485 : 10. august 2006, 16:26 »
Her snakker vi om forskjell gentisk i oppførsel. ikke i fysikk. smart ass..

Aha, så siden det ikke er fysisk så bare oppfører de seg som de har en tennisball bak kneet, og denne oppførselen er genetisk? Da har de lurt meg godt.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Dop er for tapere
« #486 : 10. august 2006, 16:30 »
Aha, så siden det ikke er fysisk så bare oppfører de seg som de har en tennisball bak kneet, og denne oppførselen er genetisk? Da har de lurt meg godt.


nok et dårlig forsøk på å være morsom..
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget Apelars!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 372
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 305

  • Smil!
SV: Dop er for tapere
« #487 : 10. august 2006, 16:36 »
He he! Det var jo faktisk litt morsomt da. (noe innlegget til Einar ikke var....)
Keep
It
Simple
Stupid!

If you would be a real seeker after truth, it is necessary that at least once in your life you doubt, as far as possible, all things.
—Rene Descartes


Vinglelogg

Lenja AK. Mosjonist.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
SV: Dop er for tapere
« #488 : 10. august 2006, 16:59 »
Der sir du det. det er en KULTUR forskjell ikke genetisk forskjell. Hadde du vokst opp i somalia etc.. så hadde du sikkert gått  med samme klærne som de og oppført deg likens. At man er av en annen hudfarge spiller ingen rolle!
Skjønner ikke hvorfor du følte behov for å skrive akkurat det jeg skrev, men ettersom du er enig i at det er kulturforskjell så er du enig i at det er en forskjell. Sikter til:

Om han er afrikaner har ingenting og si. Han har norskpass, ergo han er norsk. Jeg tror ikke utlendinger er verker værre eller bedre enn "oss".

Det at han er afrikaner har kanskje alt å si. At han har norsk pass gjør ikke at han er norsk, selv om han har statsborgerskap.

Derfor gir Ventura sitt innlegg mer mening, og ditt motsvar til han blir litt vagere. For hvis han ikke hadde vært afrikaner så hadde det ikke vært noen kulturforskjell og hvis det ikke hadde vært kulturforskjell hadde han kanskje ikke dopet seg. Det er selvsagt mange etnisk norske som har dopet seg gjennom tidene, men i friidretten har det ikke vært så mange tilfeller de siste årene på topplan? Okeke har derimot blitt tatt 3 ganger og svertet norsk idrett ved like mange anledninger. Hvis man ikke er født i dette landet mener jeg det skal stilles større krav til oppførselen til vedkommende. Dette er nok også det Ventura mener. Hvis man gjør noe kriminelt så fortjener man ikke å være i dette landet og hvis man setter i idretten i vanry kunne dette gått for det samme. Ja, det er harde bud - men det er min mening at det skal være slik.  

Sitat
Er du seriøs når du skriver dette? et ord: STIGMATISERING!
Seriøs ja. Ghettonegre er like uansett hvor de befinner seg. Jeg har sett de hinke selv om de har to velfungerende bein her i Trondheim og når jeg var i Spania så jeg at de hinket på samme måten. Det er vel slik kulturen er blant ghettonegrene og det er da vel ikke en bebreidende karakteristikk (som stigmatisering betyr) når det faktisk er karakteristisk for vedkommende gruppe?
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Dop er for tapere
« #489 : 10. august 2006, 17:07 »
Jeg tror forsatt ikke afrikanere er værre enn normenn når det kommer til doping.

hvis vi hadde sett % vis av befolkningen i norge og % vis av befolkningen afrika, så tror jeg kanskje norge har en høyere andel..

har du noen gang sett en grisesvær somalier.. Smiley hehe
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Dop er for tapere
« #490 : 10. august 2006, 17:16 »
Til alle innleggene til JanB: Kan ikke du markere alle innleggene din med seriøs eller useriøs? Jeg vet aldri om du er seriøs og sinnsyk eller om du er useriøs, og fortsatt sinnsyk. Tongue
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Zuul

SV: Dop er for tapere
« #491 : 10. august 2006, 17:25 »
JanB er alltid sinnsykt seriøs, så lenge han ikke er useriøst sinnsyk.

Den som kun tar spøk for spøk og alvor kun alvorligt, han og hun har faktisk fattet begge deler dårlig

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Dop er for tapere
« #492 : 10. august 2006, 17:52 »
Jeg tror forsatt ikke afrikanere er værre enn normenn når det kommer til doping.

hvis vi hadde sett % vis av befolkningen i norge og % vis av befolkningen afrika, så tror jeg kanskje norge har en høyere andel..

har du noen gang sett en grisesvær somalier.. Smiley hehe
Hvis du sikter til hvor lange de er så kan jeg bekrefte at de er over 180cm de fleste mannfolk,og svært farlige. Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Big_alex

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 120

  • Lev som denne dag var din siste.
SV: Dop er for tapere
« #493 : 10. august 2006, 17:55 »
Dop eller ikke..verst eller dårligs. Jeg tror ikke akkuratt doping eller "prøving" har vært så veldig uaktuelt i en treningsmiljø for de fleste seriøse her inne.  Farlig er det uansett. og farlig blir man i hodet.
" Big Alex " Have a nice day Smiley
Personlig BP  5 x 100

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Dop er for tapere
« #494 : 10. august 2006, 18:17 »
Til alle innleggene til JanB: Kan ikke du markere alle innleggene din med seriøs eller useriøs? Jeg vet aldri om du er seriøs og sinnsyk eller om du er useriøs, og fortsatt sinnsyk. Tongue

Det holder vel å vite at han er sinnsyk?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!