Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 581105 ganger)

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1515 : 28. november 2011, 19:48 »
Her kommer sitronsaft med litt uskyldig erting og så kommer du med en så frekk kommentar? Det finnes faktisk grenser i denne tråden også .. sitronsaft har kontaktet meg på facebook og tatt en pause fra TF pga den ytterst støtende kommentaren din. Synes du skal oppriktig be om unnskyldning; det å sammenligne kroppen din med noen andre sin er bare way over the line.

Enig. Nå som sitronsaft har brukt så mye tid og krefter på å spise seg opp til sykelig overvekt må det være svært tungt å bli sammenlignet med en som har BMI på under 40. Stakkars sitronsaft.


Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1516 : 28. november 2011, 19:55 »
Jaja. Når vi lærte om tegnsetting på skolen satt jeg hjemme og løste Riemannhypotesen. Dessverre pulte jeg morra til Fleksnes på den tiden, og hun brukte beviset mitt som dasspapir. Jeg prøvde å rekontruere restene jeg fant på den lokale avføringssentralen, men sprutbæsjen hennes hadde etset seg gjennom mesterverket mitt.
Dette er interessant, og åpner opp for to mulige hypoteser.  Hypotese nummer en er at du er faren til Fleksnes.  Hypotese nummer to er at du fant Fleksnes på bunnen av en lagertank på avføringssentralen, og adopterte han.  Begge hypoteser sier i grunnen alt som trengs å sies om deg, om Fleksnes og om moren hans.  Det eneste forsonende trekket ved denne triste historien er at moren brukte skribleriene til å tørke seg i ræva med.  De var neppe egnet til noe annet.

Sitat
Den dagen sverget jeg på at jeg skulle bruke mitt overlegne intellekt til å bekjempe kriminalitet og beskytte de svake. Jeg tok så på meg Batman drakten og logget meg inn på treningsforum for å spre mitt intellekt og visdom. Jeg skjønte fort at de forheksede sjelene som forpestet åpent forum måtte skjermes fra omverdenen for enhver pris. Jeg var den eneste som hindret verden i å falle i evig fortapelse ved og holde selvtilitten til taperene i utskjellingstråden på et såpass lavt nivå at de aldri turte å krabbe ut av kjellern til bestemor. Og det gjør jeg fortsatt den dag i dag.
Joda, det er er reelle grunner til å holde seg i kjellern bak skalkede luker når en sånn type som deg går fritt rundt.

Sitat
Det finnes visst en tegneserie basert på mitt liv, Supermann tror jeg den heter. Det som er litt teit med den tegneserien er at helten (altså meg) har en svakhet, kryptonitt.  Jeg har selvsagt ingen slike svakheter.
Jeg vil tro at Pythons gamle tegneserie Dølle Døck er den serien som har kommet nærmest i å portrettere deg.  Men Dølle er nok litt penere, og han har nok litt mer empati og sosiale ferdigheter.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1517 : 28. november 2011, 19:55 »
Søren så frekk da. Kanskje han kom over hit siden han visste du var her. Er skritt nærmere for å komme tett innpå deg. Dette var den ironiske biten jeg siktet til din LOPPE!


Jeg vet du utlyser Slank-kropp ønskes her, men er det noen som har gitt deg det enda=
Ja hva jeg ønsker meg til meg selv ikke av andre.(Ille at du må ha alt inn med teskje)

Her kommer sitronsaft med litt uskyldig erting og så kommer du med en så frekk kommentar? Det finnes faktisk grenser i denne tråden også .. sitronsaft har kontaktet meg på facebook og tatt en pause fra TF pga den ytterst støtende kommentaren din. Synes du skal oppriktig be om unnskyldning; det å sammenligne kroppen din med noen andre sin er bare way over the line.
Unnskyld for at han er feit!


EmyR

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1518 : 28. november 2011, 19:55 »
Enig. Nå som sitronsaft har brukt så mye tid og krefter på å spise seg opp til sykelig overvekt må det være svært tungt å bli sammenlignet med en som har BMI på under 40. Stakkars sitronsaft.



Stikk å tren litt knebøy din honnørhore, så kanskje du tar mer kg i bøy enn antall honnør en dag.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1519 : 28. november 2011, 20:00 »
Slank-kropp-ønskes: Det å rakke ned på andre på den måten du gjør nå er helt latterlig. Å kalle andre det man er selv er blir bare dumt. Det at du kaller meg feit blir som at jeg kaller deg muskuløs, sterk, deilig - generelt perfekt.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1520 : 28. november 2011, 20:04 »
Slank-kropp-ønskes: Det å rakke ned på andre på den måten du gjør nå er helt latterlig. Å kalle andre det man er selv er blir bare dumt. Det at du kaller meg feit blir som at jeg kaller deg muskuløs, sterk, deilig - generelt perfekt.
Er ikke du på face og prøver å lure smårips da?? Du trenger ikke hinte om at jeg skal fortelle deg hvor deilig du er vettu!! Du klarer det jo fint selv, fortsett litt til så kanskje du klarer å overbevise noen Smiley

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1521 : 28. november 2011, 20:08 »
Hehe, smårips? Nei.. jeg liker de store, feite, jævlige flodhestene - du er perfekt.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1522 : 28. november 2011, 20:11 »
Er ikke du på face og prøver å lure smårips da?? Du trenger ikke hinte om at jeg skal fortelle deg hvor deilig du er vettu!! Du klarer det jo fint selv, fortsett litt til så kanskje du klarer å overbevise noen Smiley
Her er en oppskrift som du kan bruke for å øke intelligensen din.
1. Skru løs de fire hjørneskruene som holder topplokket ditt på plass (to i panna og to i bahodet).
2. Ta topplokket av, og legg det på bordet foran deg sammen med de fire skruene.
3. Ta ut hjernen din, og legg den oppå skalpen din.
4. Kle deg naken.
5. Skru løs de to skruene som du har ved hver hoftekam
6. Skru løs den ene skruen som du har like foran anus.
7. Ta tak i dåsa, og trekk den på skrå ned og ut.  Legg den på bodet ved siden av hjernen din.
8. Stapp hjernen din inn der dåsa var.
9. Monter topplokket over hjernen, og fest det med tre av de fire hjørneskruene.
10. Putt musa di opp i hodeskallen.  Fest den med de tre medfølgende skruene, samt den hjørneskruen som ble til overs.

Intelligensen din vil nå ha økt litt.  Du blir ikke noe geni, men det hjelper.  Om du liker den barberte stilen, kan du barbere topplokket innimellom.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1523 : 28. november 2011, 20:12 »
Hehe, smårips? Nei.. jeg liker de store, feite, jævlige flodhestene - du er perfekt.
Ja skal vel ikke mye til for å "ri skinnet av" den lille knakkpølsa de Grin

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1524 : 28. november 2011, 20:18 »
Her er en oppskrift som du kan bruke for å øke intelligensen din.

Intelligensen din vil nå ha økt litt.  Du blir ikke noe geni, men det hjelper.  Om du liker den barberte stilen, kan du barbere topplokket innimellom.
Ja det er alltid større operasjoner på kvinner!! Du kan jo bare stappe pikken i ræva så den hjernen du til vanlig bruker kortslutter!! Så kan du jo prøve og bruke den andre som var ment at du skulle bruke!!

Da måtte jeg vært skallet noe jeg ikke liker på hode Wink

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1525 : 28. november 2011, 20:22 »
Ja det er alltid større operasjoner på kvinner!! Du kan jo bare stappe pikken i ræva så den hjernen du til vanlig bruker kortslutter!! Så kan du jo prøve og bruke den andre som var ment at du skulle bruke!!

Da måtte jeg vært skallet noe jeg ikke liker på hode Wink


Nå blir du så knulla her inne på tråden av alle gutta, at det du kan gjøre nå for å bevare det siste av verdigheten din er å legge deg under dyna på rommet og fingre. HVis familien din lurer på hvorfor du "legger" deg så tidlig, så kan du si du føler deg dårlig.

Bare hyggelig å være til hjelp!
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1526 : 28. november 2011, 20:24 »
Har aldri tenkt over dette.. men det er bare menn her i denne tråden. Ingen kvinner.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1527 : 28. november 2011, 20:26 »
Har aldri tenkt over dette.. men det er bare menn her i denne tråden. Ingen kvinner.
Du ville klart deg med de tre første ordene i innlegget ditt.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1528 : 28. november 2011, 20:28 »

Nå blir du så knulla her inne på tråden av alle gutta, at det du kan gjøre nå for å bevare det siste av verdigheten din er å legge deg under dyna på rommet og fingre. HVis familien din lurer på hvorfor du "legger" deg så tidlig, så kan du si du føler deg dårlig.

Bare hyggelig å være til hjelp!
Ikke kom med fantasiene dine da, blir så pinlig......

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1529 : 28. november 2011, 20:30 »
Har aldri tenkt over dette.. men det er bare menn her i denne tråden. Ingen kvinner.
Tar det som et kompliment at du tror jeg er mann!! Betyr jo at jeg har klart å leke dum nok Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!