avstemning
Spørsmål: Klarer jeg 620 kg sammenlagt raw J-NM 2007?  (Avstemning er avsluttet: 30. desember 2006, 13:16)
Du har prolaps, Idiot!!! Begynn med fotball - 14 (20.9%)
Med mine røykebein, går ikke 210 kg i bøy selv med WPO utstyr og regler. - 6 (9%)
Mulig i klasse 125kg+ - 3 (4.5%)
Jeg klarer ikke kvalifiseringen - 3 (4.5%)
LETT! Det er LETT! - 41 (61.2%)
Stemmer totalt: 63

Skrevet av Emne: Ivrig pingle: Benk film s. 627  (Lest 1019788 ganger)

Utlogget J Skåren

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 752
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 752

Sv: Ivrig pingle: Minusbulkern. Nytt bilde s. 426
« #6405 : 12. mars 2009, 14:13 »
Men tror ingen ville latt det gå så lang tid som meg. Dersom man ikke lengre er i stand til å trene må man undersøke det nøye  Tongue

hmmm.. tror jeg vet om noen :Smiley
Brumunddal AK



Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Ivrig pingle: Minusbulkern. Nytt bilde s. 426
« #6406 : 12. mars 2009, 15:34 »
Nei jeg anbefaler ingen ting. Bare lurte. Husker selv at når jeg prøvde den stilen i sumo så føltes det som om belastningen i ryggen var betydelig mindre enn når jeg prøvde å dra på den vanlige måten. Om denne stilen passer og/eller gjør vondt eller ikke når man har prolaps regner jeg med er avhengig av hvor man har prolapsen. Min subjektive oppfatning av å dra med denne stilen er ihvertfall at det føltes som om det ble mindre belastning på korsyggen siden nedre del av ryggen ble tilnærmet verktikal. 

Var lenge hellig overbevist om at en slik rygg ville medføre prolaps, men det finnes veldig mange eksempler på at det kanskje ikke er noen øket fare. Men for en nybegynner tror jeg det er hensiktsmessig å ikke bruke ryggen like aktivt som konstantinovs gjør. Bedre å lære at man skal sitte rett og bruke bein og hip-drive i markløft. Etterhvert som man blir eldre og 110+ så blir det jo til at man starter høyere med rumpa automatisk.
Jeg kan ikke begynne med det nå, kanskje kunne jeg dratt slik tidligere. Vet bare at sumo, fordi jeg er litt stiv, er veldig vondt på ryggen.
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Ivrig pingle: Minusbulkern. Nytt bilde s. 426
« #6407 : 12. mars 2009, 15:34 »
hmmm.. tror jeg vet om noen :Smiley

Ja vi er lure  Cheesy
På tide med litt rehab på deg nå  Cool
Neste uke tar vi en gjennomgang
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Ivrig pingle: Minusbulkern. Nytt bilde s. 426
« #6408 : 12. mars 2009, 16:05 »
Konstantin har ikke en "grusom" teknikk, Han har rett korsrygg, rudnet øvre rygg( ikke skadelig om man leser studier) og får benyttet de musklene han er sterk i til det ytterstem samtidig som han korter ned løfteveien Wink Man kommer seg ikke over 400 med "grusom teknikk"
Non Plus Ultra

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Ivrig pingle: Minusbulkern. Nytt bilde s. 426
« #6409 : 12. mars 2009, 16:06 »
Dagens trening:

1 time instruksjon av forelesere på HIL

Mage:
3 sett

Benkpress:
100 kg 1x5
120 kg 1x4
130 kg 1x2
135 kg 3x2
120 kg 1x4

Smalbenk:
100 kg 3x5

Sittende roing:
70 kg 1x10
100 kg 1x5
120 kg 1x4

Triceps/biceps:
3x8

Kommentar:

Hadde benkpress betydd noe for meg, hadde jeg tatt livet mitt umiddelbart etter denne økta.
Reddet meg innpå på kraftige blodårer og grove markeringer på underarmene
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Ivrig pingle: Minusbulkern. Nytt bilde s. 426
« #6410 : 12. mars 2009, 16:08 »
Konstantin har ikke en "grusom" teknikk, Han har rett korsrygg, rudnet øvre rygg( ikke skadelig om man leser studier) og får benyttet de musklene han er sterk i til det ytterstem samtidig som han korter ned løfteveien Wink Man kommer seg ikke over 400 med "grusom teknikk"

Hvor mange trenere rundt om kring i verden vil anbefale denne teknikken?
Han røsker til i bunnen, dette er selvsagt ikke bra.
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Ivrig pingle: Minusbulkern. Nytt bilde s. 426
« #6411 : 12. mars 2009, 16:11 »
Hvor mange trenere rundt om kring i verden vil anbefale denne teknikken?
Han røsker til i bunnen, dette er selvsagt ikke bra.

For de som får til markstilen til konstantinov er det helt ok,  Veldig mange gode smalmarkere drar med rundet øvre rygg og holder korsryggen strakk. Han eksploderer ja, men armene er strake så hvorfor skulle ikke dette være bra?  Hadde det vært skadelig vil jeg tro han aldri hadde satt de markrekordene han har gjort Wink
Non Plus Ultra

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Ivrig pingle: Minusbulkern. Nytt bilde s. 426
« #6412 : 12. mars 2009, 16:17 »
For de som får til markstilen til konstantinov er det helt ok,  Veldig mange gode smalmarkere drar med rundet øvre rygg og holder korsryggen strakk. Han eksploderer ja, men armene er strake så hvorfor skulle ikke dette være bra?  Hadde det vært skadelig vil jeg tro han aldri hadde satt de markrekordene han har gjort Wink

Nja, skeptisk Wink
Det finnes flere markløft rekorder satt med andre teknikker, da spesielt sumo selvsagt, enn Konstatinovs markløft, så jeg endrer ikke mening helt enda Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Ivrig pingle: Minusbulkern. Nytt bilde s. 426
« #6413 : 12. mars 2009, 16:23 »
Nja, skeptisk Wink
Det finnes flere markløft rekorder satt med andre teknikker, da spesielt sumo selvsagt, enn Konstatinovs markløft, så jeg endrer ikke mening helt enda Smiley

Ofc, konstantins teknikk er en veldig spesialisert en sådan! Men konstantinovs får tydeligvis til veldig godt dette med å ha en ekstrem rundet øvre rygg og rett korsrygg.  Det og at han er perverst grisejævlasterk Smiley
Non Plus Ultra

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Ivrig pingle: Minusbulkern. Nytt bilde s. 426
« #6414 : 12. mars 2009, 16:27 »
Ofc, konstantins teknikk er en veldig spesialisert en sådan! Men konstantinovs får tydeligvis til veldig godt dette med å ha en ekstrem rundet øvre rygg og rett korsrygg.  Det og at han er perverst grisejævlasterk Smiley

Et par og 50 reps i chins sier jo sitt  Grin
Han er jo unik, men kanskje det er noen som tør kopiere det han gjør. Praktiske eksempler kan man ikke ta feil av  Tongue
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Ivrig pingle: Minusbulkern. Nytt bilde s. 426
« #6415 : 12. mars 2009, 16:32 »
Vince anello dro veldig likt i hine hårde dager Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=rQD9mHTLFCA#noexternalembed&feature=related

Ano turtiainen har også rundet øvre rygg, ikke like ekstremt som konstant, men

http://www.youtube.com/watch?v=D-Wp6_nKDlE#noexternalembed&feature=related
Non Plus Ultra

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Ivrig pingle: Minusbulkern. Nytt bilde s. 426
« #6416 : 12. mars 2009, 16:34 »

Se de armene der da!  Shocked
Han starter lavere, men det er betydelig rygg innvolvert her og Smiley
No doubt
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Ivrig pingle: Minusbulkern. Nytt bilde s. 426
« #6417 : 12. mars 2009, 20:53 »
Dagens andre  :Smiley

Benkpress:
100 kg 1x3
120 kg 1x2
130 kg 1x2

Benkpress m/strikk i 8-tall:
140 kg 1x5
150 kg 2x2
*ekstremt skjeve løft. Prøver å skåne høyre skuldre, som har tatt over jobben til den venstre  Cry

Stående franskpress bak nakken:
45 kg 1x8
55 kg 1x7

Tate-press:
1x10

Bakside skuldre i cable cross:
3x15
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Ivrig pingle: Minusbulkern. Nytt bilde s. 426
« #6418 : 13. mars 2009, 12:51 »
A sudden rush of blood to both heads!

Årsak: Eksamen i fysisk aktivitet og helse  Cool

Pissa jeg på eksamen, eller pissa den på meg?
Jeg velger påstå den første, ikke bare det men jeg tørket meg i ræva med den!
Jeg tør også påstå at jeg kan le hele veien til banken og inkassere en høyst ufortjent B  Grin

Jeg har deltatt på 1 eller 2 forelesninger og begynte så smått å lese på mandag. At man kan ha så jævlig flaks på fredag den 13. kan bare bety en ting: at jeg er selve personifiseringen av Satan himself eller kanskje Jason, Freddy Krueger eller Micheal Myers  >Cheesy
Ikke vurdert å begynne å stresse med denne eksamenen overhodet, sov som en baby også i natt. Når jeg først satte i gang å skrev, føltes det ut som jeg gikk inn i rollen som sensor og noterte ned mine fasit notater om hva som vektlegges mest, hva var viktigst osv. Med noen få visse unntak selvsagt. Jeg var gjerne en lat sensor i min besvarelse, hoppet over noe uvesentlig liksom. Men jeg begynte nesten å le, følte jeg svevde over klassen. Mine undersåtter som klødde seg i hodet og ønsket at jeg skulle rope ut svarene. "Poor Cheep of the herd"  >Cheesy
Det var bare å falle til ro og lå hånden gå til verks med dødsforangst over en mengde papir. Eksamens vaktene måtte gå i skytteltraffikk for å rekke å fore meg med nok ark  Shocked

Etter 2 timer sa jeg stopp, mer tid trenger jeg ikke. Første til å levere, og det er vel naturlig når man har fasiten ferdig skrevet i hodet sitt  Azn
Dette var for lett for meg, jeg ler av de som har brukt tid på dette stoffet, hhahaahhahaha.
Livet kan fortsette som før. JEG VET DET ER GALT, MEN DET KAN ALDRI BLI FEIL  Cool

Akkurat nå har jeg lyst til å bruke opp alle pengene, som absolutt ikke er mine (stat, foreldre, kamerater osv. vær tålmodig), på masse masse glad rock og god gammel metall med dødsfete riff. Og jeg kjenner en enorm trang til å drikke øl, primalinstinktene våkner kjenner jeg  >Cheesy
Mest av alt burde jeg få meg et ligg for kvelden. Tror jeg for en gangs skyld hadde klart å prestere i dag (falsk beskjedenhet  Wink )

Life is good, not bad  Wink
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Ivrig pingle: Ler av EKSAMEN. Side. 428
« #6419 : 13. mars 2009, 13:00 »
Woohooooooooooooooooooooooooooooooooooo Smiley

 headbang  Drikke Good for you. Wink
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!