avstemning
Spørsmål: Klarer jeg 620 kg sammenlagt raw J-NM 2007?  (Avstemning er avsluttet: 30. desember 2006, 13:16)
Du har prolaps, Idiot!!! Begynn med fotball - 14 (20.9%)
Med mine røykebein, går ikke 210 kg i bøy selv med WPO utstyr og regler. - 6 (9%)
Mulig i klasse 125kg+ - 3 (4.5%)
Jeg klarer ikke kvalifiseringen - 3 (4.5%)
LETT! Det er LETT! - 41 (61.2%)
Stemmer totalt: 63

Skrevet av Emne: Ivrig pingle: Benk film s. 627  (Lest 1016947 ganger)

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Selv om trening har vært svært begrenset i lengre tid, måtte jeg ta et "formbilde" nå før alt for mye muskelmasse forsvinner. Av erfaring vet jeg at det ryker med mye muskler når jeg går ned, så regner med å ha en ganske så annerledes kropp når jeg nærmer meg -80 kg. Men for min del er det ikke mye annet å tenke på, skal komme i en ok fysisk form. Så får jeg se hva slag aktivitet jeg starter opp med etterhvert.

Fornøyd med at Back doble biceps, som er min eneste posering  :Smiley , begynner å bli en tricepsposering. Fint heng på høyre triceps. Venstre som er tydligst i speilet, henger ikke helt med her. Regner med det er tilfeldig.

Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget QJON

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 048
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 048

  • kraftkar
Oh yes, ikke dumt Wink
Du var vel kanskje bedre i skuldrene da enn nå også? Smiley

Tror det er veldig fint for skuldre Smiley
Det går helt fint med skuldre nå, skulle bare mangle om jeg ikke kjente det noen plass etter så langt opphold fra all trening Smiley
Bedre sent enn aldri  215-140-220 m. utstyr

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Dagens "Trening":

Surra kun noen knebind og dro litt benkskjorte

Treningen bestod i sin helhet av 3 sett skråbenk m/hantler og noen sett chins  Tongue
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget QJON

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 048
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 048

  • kraftkar
Har tenkt litt rundt det med skulder treninga mi. Jeg lurer på, hvorfor trene skulderpress tungt da nesten all annen rening jeg gjør er lett. Har veldig god fremgang på alt utenom skulderøvelser. Det bør jo da være bedre å kjøre skuldre likt som det andre?
Bare noen tanker tidlig om morran Wink
Bedre sent enn aldri  215-140-220 m. utstyr

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Har tenkt litt rundt det med skulder treninga mi. Jeg lurer på, hvorfor trene skulderpress tungt da nesten all annen rening jeg gjør er lett. Har veldig god fremgang på alt utenom skulderøvelser. Det bør jo da være bedre å kjøre skuldre likt som det andre?
Bare noen tanker tidlig om morran Wink

Klarer du ikke gjennomføre den?
Press over hodet bruker jeg aldri selv, og har mye mindre plager med skuldre uten øvelsen.
Du kjører lite mengde på pressen, derfor kan du kjøre tyngre her. Om det er så lett å øke i frontpress med så mye vektlegging av benkpressvarianter hver økt er jeg ikke sikker på.
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget QJON

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 048
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 048

  • kraftkar
Klarer du ikke gjennomføre den?
Press over hodet bruker jeg aldri selv, og har mye mindre plager med skuldre uten øvelsen.
Du kjører lite mengde på pressen, derfor kan du kjøre tyngre her. Om det er så lett å øke i frontpress med så mye vektlegging av benkpressvarianter hver økt er jeg ikke sikker på.

Nei det blir for tungt, derfor ideen om mye lettere trening av skuldere!
Kanskje som du sier å kutte det ut og bare kjøre bakside en periode?
Bedre sent enn aldri  215-140-220 m. utstyr

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Nei det blir for tungt, derfor ideen om mye lettere trening av skuldere!
Kanskje som du sier å kutte det ut og bare kjøre bakside en periode?

Er det for tungt får du ikke fremgang vettu Wink Må stille ned belastningscella til militærpressen, så løsner det nok Smiley

Er i alle fall ikke noe must å ha med press over hodet, så det er verdt et forsøk å ta den ut for en periode.
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Er det for tungt får du ikke fremgang vettu Wink Må stille ned belastningscella til militærpressen, så løsner det nok Smiley

Er i alle fall ikke noe must å ha med press over hodet, så det er verdt et forsøk å ta den ut for en periode.

Kan signere på den ang skuldra:P Trente skuldre sjeldent i form av press, har nå hatt en ganske så grei styrke i benk på lav kroppsvekt før jeg ødla skuldra mi sommeren 2008:P Eneste form av press trening på skuldrene er vel skråbenk m/ hantler i såfall. Å ellers noe annet direkte press over hode i ny og ne:P Er også overbevist om at militær press feks har lite å si med overførings verdi i benk.

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Selv om trening har vært svært begrenset i lengre tid, måtte jeg ta et "formbilde" nå før alt for mye muskelmasse forsvinner. Av erfaring vet jeg at det ryker med mye muskler når jeg går ned, så regner med å ha en ganske så annerledes kropp når jeg nærmer meg -80 kg. Men for min del er det ikke mye annet å tenke på, skal komme i en ok fysisk form. Så får jeg se hva slag aktivitet jeg starter opp med etterhvert.

Fornøyd med at Back doble biceps, som er min eneste posering  :Smiley , begynner å bli en tricepsposering. Fint heng på høyre triceps. Venstre som er tydligst i speilet, henger ikke helt med her. Regner med det er tilfeldig.


Du får være med frank og meg på litt diett-trening og få noen tips da vet du Wink

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Du får være med frank og meg på litt diett-trening og få noen tips da vet du Wink

Det hadde nok helt klart vært en åpenbaring av dimensjoner. Så dersom det er muligheter for å få råd om diett er jeg klar med penn og papir jeg Cheesy
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Blir du irritert om jeg gjetter på at du er tilbake på bulk om 3 uker? Grin






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Det hadde nok helt klart vært en åpenbaring av dimensjoner. Så dersom det er muligheter for å få råd om diett er jeg klar med penn og papir jeg Cheesy

Kan avsløre det her og nå. Både Daniel og Frank kjører Grete Roede opplegget.
Gir kjemperesultater med 1500kcal pr dag Smiley

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Det hadde nok helt klart vært en åpenbaring av dimensjoner. Så dersom det er muligheter for å få råd om diett er jeg klar med penn og papir jeg Cheesy
Bare og si ifra når du kan det, vi pleier og trene i 18-tiden. Skal nok alltids få deg ned i vekt Wink

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Blir du irritert om jeg gjetter på at du er tilbake på bulk om 3 uker? Grin

Tilbake på bulk? Har aldri vært på bulk. Veide 86 kg allerede i 2002, og har vært over 90 kg siden 2005. På det meste har jeg veid 96,6 kg i konkurranse, det var i 2007. På årets benk NM veide jeg 95,1. Så det er ikke de store svingningene akkurat Tongue

Om 3 uker er jeg nok i stand til å løpe, så det vil være interressant å høre hvor mye du er villig til å vedde på at jeg ikke går nedover i vekt utover sommeren Wink
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Bare og si ifra når du kan det, vi pleier og trene i 18-tiden. Skal nok alltids få deg ned i vekt Wink

Er snart hjemme på sentral østlandet på fast basis, så skal nå få til ei økt om ikke alt for lenge Cheesy
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!