avstemning
Spørsmål: Klarer jeg 620 kg sammenlagt raw J-NM 2007?  (Avstemning er avsluttet: 30. desember 2006, 13:16)
Du har prolaps, Idiot!!! Begynn med fotball - 14 (20.9%)
Med mine røykebein, går ikke 210 kg i bøy selv med WPO utstyr og regler. - 6 (9%)
Mulig i klasse 125kg+ - 3 (4.5%)
Jeg klarer ikke kvalifiseringen - 3 (4.5%)
LETT! Det er LETT! - 41 (61.2%)
Stemmer totalt: 63

Skrevet av Emne: Ivrig pingle: Benk film s. 627  (Lest 1017026 ganger)

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Nå er du proff Edwuz. Skal du oppover på nasjonalt? Gamle Sørbøn må ha granne bind vettu.

Javisst, nå skal jeg sprenge opp kroppsvekt i samtlige øvelser....

Nope, får ikke med meg De Grand Sjuke Nasjonale Leker denne gang. Må sprutsprenge rundt å kremme på 80-års lag til a bessmor gætt!
Skal du sprenge i vei til Molde?
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget CYC

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 540
  • Honnør: 388
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 540

Javisst, nå skal jeg sprenge opp kroppsvekt i samtlige øvelser....

Nope, får ikke med meg De Grand Sjuke Nasjonale Leker denne gang. Må sprutsprenge rundt å kremme på 80-års lag til a bessmor gætt!
Skal du sprenge i vei til Molde?

Å faken. Og så bessmor a gitt. Ja je skal til gamle Molde på Paranasjonale Leker Wink

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Å faken. Og så bessmor a gitt. Ja je skal til gamle Molde på Paranasjonale Leker Wink

Paranormal games Wink
Skal du kanskje løfte selv der eller? Dra opp 347,5 kg i mark... hehe
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget CYC

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 540
  • Honnør: 388
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 540

Ja tenkte jeg skulle gjøre det da vettu. Så det blir jo så flott.

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Ja tenkte jeg skulle gjøre det da vettu. Så det blir jo så flott.

Det blir sjukt på VM i alle fall. Du kan i realiten slå hvem som helst straks!
Knærne er ikke sprutherpa etter helgen?
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget CYC

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 540
  • Honnør: 388
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 540

Det blir sjukt på VM i alle fall. Du kan i realiten slå hvem som helst straks!
Knærne er ikke sprutherpa etter helgen?

Jo men skal ikke forundre meg om det blir endel tøffere motstand der. Gamle Sovjet kommer med noen brander tenker jeg.
Nei knærne er fine. Sitt att litt herpes bak skålene, men det skraper jeg bort med øreflippen til Stubbemus i helga.

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Jo men skal ikke forundre meg om det blir endel tøffere motstand der. Gamle Sovjet kommer med noen brander tenker jeg.
Nei knærne er fine. Sitt att litt herpes bak skålene, men det skraper jeg bort med øreflippen til Stubbemus i helga.

Om han kan brukes til det finnes det i alle fall håp Tongue
Begynte å lure om det var noe nytteverdi i guten i det hele tatt Wink

Sovjet prøver nok alt de kan for å produsere et beist nå om dagen... Og Testo(v) kommer vel sikkert til å bulke seg opp! Grand prix klassen på VM blir nok +125.
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Får ikke til poseringen enda, men tror jeg skal få frem en ganske grell Lats i løpet av sommeren Smiley
Har kommet seg litt allerede, bare på posering har jeg 5-6 cm å hente Wink

Sommerens playliste er klar (flere bidrag kommer sikkert underveis i sommer):
http://open.spotify.com/user/prolapsus/playlist/0gFwXBMNiHHJ23oXqoMo7Y
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Hvor lenge har du bodd i den leiligheten? kjenner igjen det skråtaket på alle bildene dine de siste 5+ år.

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Hvor lenge har du bodd i den leiligheten? kjenner igjen det skråtaket på alle bildene dine de siste 5+ år.

Dette er hos mor og far. Bodde 1 år i tønsberg, og har bodd 2 år på lillehammer. Men er hjemme stort sett hver eneste helg Tongue
Om sommerene har jeg bodd hjemme
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Mistenker deg egentlig for å ha tatt rundt 100 bilder der du enten har back dobbel biceps eller rear relaxed pose og bare poster de med gjevne mellomrom Wink

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Mistenker deg egentlig for å ha tatt rundt 100 bilder der du enten har back dobbel biceps eller rear relaxed pose og bare poster de med gjevne mellomrom Wink

Kan jo se slik ut Wink
Men er fra i går.
Så får vi se om jeg kan poste et sammenligningsbilde etter sommeren, hehe
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Kan jo se slik ut Wink
Men er fra i går.
Så får vi se om jeg kan poste et sammenligningsbilde etter sommeren, hehe

Hehe,du mener et bilde som er tatt rett etter det andre men med annen boxer på? Smiley

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Hehe,du mener et bilde som er tatt rett etter det andre men med annen boxer på? Smiley

Blir samme bukse, men med målebånd rundt midja som sier -79 cm i stedet for +95 cm Tongue
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
Blir samme bukse, men med målebånd rundt midja som sier -79 cm i stedet for +95 cm Tongue
-79? hva er målet ditt? å se ut som et Belsen-offer? Huh


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!