avstemning
Spørsmål: Skal jeg bli norsk statsborger i 2006?  (Avstemning er avsluttet: 08. desember 2005, 11:40)
Ja seff! - 19 (82.6%)
Nei ikke f**n - 3 (13%)
Pakk sammen sakene dine og flytt hjem til sverige - 1 (4.3%)
Stemmer totalt: 22

Skrevet av Emne: Linda: back from the dead  (Lest 139062 ganger)

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Linda blir stooor..(og sterk?)
« #1035 : 18. september 2006, 16:47 »
Jeg trener på dragvoll ja, enkelt og greit. De har de meste av utstyr, det koster 500kr i året, og jeg bruker 5min å gå dit Smiley Og så får jeg meg som oftest en god latter på kjøpet når jeg er der Wink


Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Linda blir stooor..(og sterk?)
« #1036 : 20. september 2006, 00:27 »
Dagens trim

Oppvarming

Rygghev 10x3
Mage "kaste ball" 10 på hver sidex2

Bryst

Benk m hantler
9kgx12 - 4 sett

Skråbenk
20kgx8 - 4 sett (skulle egentlig være 10 reps her, men det var rett og slett for tungt, og det finnes ikke noen mindre stenger)

Cablecross
10kg(på hver side)x12 - 3 sett

Triceps

Pushdown
15kgx12 - 4 sett

Dips på stol
Megx8 - 3 sett

Pushdown m tau
10kgx12 - 3 sett

Kommentar: Kongeøkt! Grin Helt syk pump idag, deilig  biggrin fikk Julie til å kjøre samme øvelser som meg også, så da ble det enda bedre. Dagens høydepunkt var når hun sa "jeg vil ha masse muskler"  Dance

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Linda blir stooor..(og sterk?)
« #1037 : 20. september 2006, 15:26 »
jeg er såååå sinnsykt støl idag  biggrin lenge siden jeg har vært så fornøyd faktisk!! Nesten så jeg ikke kommer til å vaske håret Grin

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Linda blir stooor..(og sterk?)
« #1038 : 21. september 2006, 23:55 »
Grøss og gru!! Idag har jeg fått bekreftet at jeg begynner å bli gammel  Cry jeg er nå halvveis til 42, og jeg må ha briller... Lesebriller tenkte jeg håpefult. Men akk, hellet var ikke med meg denne gangen, jeg må ha briller hele tiden. 4500kr fikk vinger og flakset i lynets hastighet ivei fra lommeboken min, for å aldri bli sett igjen..
Bildeoppdatering av mitt nye, nerdete jeg kommer så følg med Wink

Dagens trening ble utsatt til i morgen ettersom jeg er så støl i brystet at jeg ikke får på meg noen klær, og tenkte at jeg nok ikke fikk trene på Dragvoll naken :Smiley

nann-rosita

  • Gjest
SV: Linda blir stooor..(og sterk?)
« #1039 : 21. september 2006, 23:57 »
Grøss og gru!! Idag har jeg fått bekreftet at jeg begynner å bli gammel Cry jeg er nå halvveis til 42, og jeg må ha briller... Lesebriller tenkte jeg håpefult. Men akk, hellet var ikke med meg denne gangen, jeg må ha briller hele tiden. 4500kr fikk vinger og flakset i lynets hastighet ivei fra lommeboken min, for å aldri bli sett igjen..
Bildeoppdatering av mitt nye, nerdete jeg kommer så følg med Wink

Dagens trening ble utsatt til i morgen ettersom jeg er så støl i brystet at jeg ikke får på meg noen klær, og tenkte at jeg nok ikke fikk trene på Dragvoll naken :Smiley

Brukte selv 4500 på briller, i og for seg en grei pris, dersom man måkker på med designbrille, som mine venninner. Nå  er glassene mine så jækla dyre, og selve innfatningen koster 600 , så 3900 bare til glass.. HUFF!! Dyre greier!!
I tillegg bruker jo jeg linser for 350 .- kroner mnd også , så penga flyr for synet ..

Men du er ikke gammel da. Under en mnd igjen , så er jeg OVER halvveis til seksti jo..


Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Linda blir stooor..(og sterk?)
« #1040 : 22. september 2006, 00:00 »
Tror mine infatninger kostet 1300, måtte ha progresive glass. Som jeg trodde så var det ca 3 infatninger i hele butikken som passet meg, har så smalt ansikt. Hadde det kun vært lesebriller så kunne jeg tatt hva som helst, men når jeg må bruke dem hele tiden så må det være litt pent også da Smiley

nann-rosita

  • Gjest
SV: Linda blir stooor..(og sterk?)
« #1041 : 22. september 2006, 00:08 »
Tror mine infatninger kostet 1300, måtte ha progresive glass. Som jeg trodde så var det ca 3 infatninger i hele butikken som passet meg, har så smalt ansikt. Hadde det kun vært lesebriller så kunne jeg tatt hva som helst, men når jeg må bruke dem hele tiden så må det være litt pent også da Smiley

MÅTTE ha progressive? I alle dager. man trenger meget meget skjeldent progressive når man er ung.
Venninna mi driver Optikker forretning , og har kun en gang hørt om dette, og da hadde vedkommende en ekstrem samsynsfeil ..

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Linda blir stooor..(og sterk?)
« #1042 : 22. september 2006, 22:45 »
Dagens trim

Rygg

Rygghev
10x2
+5kgx5 - 5 sett

Hantelpress (noe som jeg egentlig ikke skulle ha, men leste feil på jukselappen min  )
7kgx12 - 4 sett

Hantelroing
10kgx12 - 4 sett

Nedtrekk, bredt grep
25kgx12 - 3 sett

Biceps

Biceps med taug
7,5kgx12 - 4 sett


Mage og uttøying

Kommentar: Fortsatt meget støl i puppene  biggrin me like! Flott trening i grunn, kjenner at jeg får bra kontakt med musklene, og får masse pump  BB2
Skulle egentlig ha hatt en øvelse til på biceps, men en haug med gutter okkuperte den delen av lokalet, og jeg var sliten nok fra før.. *juksejukse*
Gleder meg til bein og skuldrer i morgen  Cheesy

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Linda blir stooor..(og sterk?)
« #1043 : 23. september 2006, 13:57 »
Dagens trim

Rygghev 10x3

Bein

Frontbøy
20kgx6 - 2 sett
22,5kgx6 - 3 sett

Utfall
14kgx12 - 3 sett

Stående gluteus
25kgx12
30kgx12 - 3 sett

Skuldre

Sittende sidehev
3kgx12
4kgx12 - 3 sett

R.C
2kgx12 - 3 sett

Mage og uttøying

Kommentar: Kroppen var tung idag, men økten gikk fint alikevell. Spiste ikke så bra igår, har sikkert mye med saken å gjøre. Glemte jukselappen min hjemme, så stående gluteus skulle egentlig være lårcurl, men regner med jeg overlever  :Smiley
Kjente bare litt "grrr" i ryggen idag under frontbøy, og det var sikkert fordi jeg ikke brukte belte. Ellers kan jeg rapportere at jeg ikke har hatt noen nevnverdige plager med ryggen den her uken  biggrin tror det har med mye, lett mage og rygg-trening, og at jeg har begynt å tøye..
Nå skal jeg drikke opp shaken min, og vaske fellesarialet(jeg hater å bo på hybel!!!!)

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Linda blir stooor..(og sterk?)
« #1044 : 25. september 2006, 16:44 »
Jeg leste her en plass om ny uke, nye muligheter.. jeg ser bare masse pensum jeg  dry
Dagens trening utgår, ettersom det er bein og jeg fortsatt er kjempestøl etter lørdagen. Tar det i morgen, da får jeg selskap også Smiley

Bestevenninnen min forlovet seg i helgen, tydligvis meget romantisk med hjemmelaget middag og masse roser. Selfølgelig så kom hun innom jobb og viste fram ringen, og følsom som jeg er for tiden så trillet tårene  blush Hun og kjæresten er verdens søteste, og har vel vært sammen siden de var 15. Jeg krever selvfølgelig å få være forlover i bryllupet  biggrin og så er jeg faktisk bittelitte missunlig, men mest glad da...

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Linda blir stooor..(og sterk?)
« #1045 : 26. september 2006, 18:22 »
Dagens trening

Bein

Benpress
60kgx12
90kgx12
100kgx12 - 4 sett opp 10kg fra sist uke

Lårcurl
15kgx12 - 4 sett opp 5kg fra sist uke

Benspark
15kgx12 - 2 sett
15kgx10 - 2 sett opp 5kg fra sist uke, men ned 2reps på  de to siste settene

Tredemølla
Speed 6 i 10min, med en stigning på 3%
Speed 7 i 10min med 0% i stigning

Mage og rygg

Magemaskin
20kgx10 - 3 sett

Rygghev
10x3

Sidehev i rygghevstativet
12 på hver sidex3

Uttøying

Kommentar: Det er såå deilig å trene  biggrin Og når jeg merker jeg kan legge på vekter uten auau i ryggen så er livet kjempeflott!

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Linda blir stooor..(og sterk?)
« #1046 : 26. september 2006, 20:17 »
Jeg har så mange tanker om dagen gitt, får spamme litt her ettersom jeg kjeder meg og nesten alle er away på msn  Sad

Venninnen min som trener sammen med meg har så og si ingen benstyrke i heletatt! Hun fortalte noe "morsomt"(evt urovekkende) at hun ikke kan sette seg ned på huk med sekk, for da kommer hun ikke opp igjen. Og hun klarer ikke av å ta utfall med sin egen kroppsvekt.. Hun er ikke så veldig tung heller da, jeg tipper på noe av det samme som meg kanskje, dvs gode 70kg Grin
Jeg har fått henne til å kjøre litt benpress, lårcurl og benspark sammen med meg nå, men hvis noen har andre tips så mottages dette med STORT takk.

Jeg har null matlyst  Embarrassed  idag har jeg fått i meg en omelett med 2 hele egg og 2 hviter, som jeg forresten ikke fikk til å spise opp, en shake og nå til middag 2 lefser med tunfisktaco. Den andre lefsa fikk jeg tvinge i meg, fordi jeg vet så vel at jeg må spise. Dilemma..
Mulig dette kommer av at jeg savner kjæresten min så enormt mye *sutre* jeg HATER å være 70mil fra han. Men om 5 dager så blir det andre boller  biggrin høstferie er en genial ting!!

da kommer jeg ikke på noe mer.. Tongue får vel se et par episoder av futurama isteden

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Linda blir stooor..(og sterk?)
« #1047 : 27. september 2006, 10:36 »
4 dager nå  Cheesy
Høst ferien kommer ikke et sekund for tidlig  Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Zuul

SV: Linda blir stooor..(og sterk?)
« #1048 : 27. september 2006, 14:06 »
Høstferie Shocked Den som hadde slikt Sad

har du fått tøyd noe nå da? Smiley

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Linda blir stooor..(og sterk?)
« #1049 : 27. september 2006, 14:08 »
jeg eller Linda?

Høstferien måtte komme nå ellers måtte jeg hatt psykolog!
Er helt på kanten om dagen.
Men det ordner seg til uken Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!