Skrevet av Emne: Vil ha volum  (Lest 898 ganger)

Utlogget EvenW

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 119
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 119

Vil ha volum
« : 20. august 2004, 15:57 »
Hei, jeg er en gutt på 17 år og veier noe rundt 78 kg. Jeg er er ikke spiltynn har fett på kroppen, men vil få mer volum i armer osv. Noe som har et kostpogram der oppnå dette, gå opp noen kilo på de riktige stedene. jeg får i meg rikelig med proteiner, noe over 200 g hver dag det er ikke der problemet ligger. Det er vel heller den andre maten jeg spiser. Går mest på makaroni , shaker , brød, og tuna.

Noen som har et!?
Trening er tearpi, jeg får fred fra livets vansker når jeg trener!

Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
SV: Vil ha volum
« #1 : 20. august 2004, 16:45 »
bare stå på å trene d, å spis MYE, for d er ikke noe som heter muskler på box som en sa hær fårleden:) Erter vertfall ikke på LOVLIG hvis kan jo ta en  Doktor lr tp  Erter
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget Godfather

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 908
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 908

  • Custom User Title
SV: Vil ha volum
« #2 : 20. august 2004, 17:14 »
Man øker ikke i muskelvolum bare ved å spise Smiley

Utlogget dschneid

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 117
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 117

SV: Vil ha volum
« #3 : 20. august 2004, 17:54 »
Hei, jeg er en gutt på 17 år og veier noe rundt 78 kg. Jeg er er ikke spiltynn har fett på kroppen, men vil få mer volum i armer osv. Noe som har et kostpogram der oppnå dette, gå opp noen kilo på de riktige stedene. jeg får i meg rikelig med proteiner, noe over 200 g hver dag det er ikke der problemet ligger. Det er vel heller den andre maten jeg spiser. Går mest på makaroni , shaker , brød, og tuna.

Noen som har et!?

Du kan ikke gå opp noen kilo bare på "de riktige" stedene desverre. Skal du opp i vekt går du nok desverre opp i vekt på de "uriktige stedene" også.

Det tar tid å legge på seg ren muskelmasse.
Noen her inne hevder jo selvsagt at de kan gå opp 10 kg ren muskelmasse på to måneder, det er bare tull. spis heller så sunt som du klarer, tren smart og ta tiden til hjelp. det har ingen gunstige fordeler å gå så fort opp i vekt, da mesteparten av dette er fett og væske som blir vanskelig å bli kvitt. legg heller på deg kavlitetsmasse. (muskler)


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!