Skrevet av Emne: Bulkemat?????  (Lest 1964 ganger)

Utlogget krth8

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Bulkemat?????
« : 02. november 2009, 00:21 »
Hei. jer nesten litt desperat nå. har gått fra 82 kilo til 77,5 kilo etter jeg begynte og trene. det var en litt mindre stor vom som har forsvunnet da Tongue

har ingen grenser på vekta bare så mye som mulig egentlig. føler ikke jeg har fått noe størrelse på goood tid!

tingen er at jeg er på skolen fra 09.00 til 19.00 nesten hver dag har en feit kyllinglunch hver dag men det er det eneste siden de slutter og selge kylling etter lunch. i tilegg er det svindyrt og spise hele tia på skolen.

bare lurer på om det er noen tips hva som er den beste maten for og gå opp i vekt på som jeg kan spise mye av når jeg kommer hjem og når jeg legger meg.

drikker shake 4 ganger dagen og får litt mer en 2 gram protein per kroppskilo.

hjelper det og kjøpe carbo fuel som jeg kan hive i alle shakene?

dette er skrevet fra iphone så har ikke stresset med rettskrivning++

takker for svar Tongue

Utlogget veggiss

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 421
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 421

  • argaste
Sv: Bulkemat?????
« #1 : 02. november 2009, 10:08 »
legg til fett i shakene, og da helst fra en nøytral olje som raps e.l. (pga smak, olivenolje i shake smaker fis) 20 gram olje i hver shake gir deg 800 ekstra kcal i løpet av en dag.
du ser ut som en piss i trynet

Utlogget FRODRIS HAUGENENKO

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 241
  • Honnør: 103
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 241

Sv: Bulkemat?????
« #2 : 02. november 2009, 10:15 »
du kan spise nøtter da, masse bra fett og en ganske bra protein kilde. og MYE kcal Smiley
27år - 113kg - 180cm
Godkjente Stevne perser:
Bøy:287,5 Benk:180 Mark:270
                         http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88651.0

Utlogget Peblo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 373

Sv: Bulkemat?????
« #3 : 02. november 2009, 10:19 »
Havregryn er genialt for å gå opp i vekt. Kokes med enten melk eller vann. Man kan ta på bær, kanel, rosiner banan, eple osv osv....

Gainer kan jo være en idé. Du drikker veldig mye shake, kan jo bytte ut en av de med tunfisk f eks, kan koke pasta i tillegg.

Olje som er nevnt anbefaler jeg og, mye kalorier!
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93934.msg1396276;topicseen#new

"Når livet er tungt og ting se mørkt ut, er det bare å sette seg ned, ta en proteinshake, så skal du se at alt går bra! Smiley

Utlogget haraldaa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 591
  • Honnør: 192
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 591

Sv: Bulkemat?????
« #4 : 02. november 2009, 10:22 »
Bytt ut proteinshakene med gainershaker. Eller som du foreslår, lag din egen gainer ved å tilsette karbo i shaken din. Rent protein er ikke egnet for vektøkning. Tungt fordøyelig. Et tricks kan også være å koke egg som du tar skallet av, putt eggene i en pose, dryss på salt, og du har en knall matpakke med bra fett og glimrende protein.
Stevneperser: 240-200-270. 
Norsk mester i vektklassehopping.
Treningsperser: Benk 207,5kg (Videos s 75) . Mark 285kg. Perser uten utstyr 200 i benk, 260 i mark.
Sølv i benk-Nm -09 M5 82,5kg klassen. 7.plass NSM 2000 (listefyll). Sykla "Den store styrkeprøven" Trondheim-Oslo for lenge siden.  Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=82315.1110

Utlogget krth8

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Sv: Bulkemat?????
« #5 : 02. november 2009, 23:56 »
Fantastiske svar! havregryn spiser jeg 2-3 ganger dagen altså frokost før trening og kvaldsmat om ikke jeg spiser noe midag greier.

men liker og ha sukker på havregrynen men vil jo ikke ha for mye... er det bedre med fruktose?

noen tips til gainere da? har prøvd muscle juice blandet med vann og syns smaken var helt ok, men er jo så svære serveringer så holder jo kanpt 2 uker om jeg skal drikke de ofte?

men altså en shake med proteiner carbo og olje er vel nesten som en gainer du kjøper og det smaker vel bedre?

takker Smiley

Utlogget Børtil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 128

Sv: Bulkemat?????
« #6 : 15. november 2009, 17:08 »
noen tips til gainere da?

Om du har god tid, lag en shake hjemme med 2x bananer, 1liter h-melk, 3-4 spiseskeier olivenolje, 150g havregryn, rundt 30-50g proteiner (kommer an på om du drikker hele dritten i en sup eller sparer den utover dagen). dette blir vell rundt 1500kcal på rundt 1.5liter med shake. og rundt  130g proteiner, noe som ikke er så shabby.

edit: litt vell mye proteiner, gjorde en ørliten feilberegning  :Smiley blir vell nærmere 70 - 80g

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!