Skrevet av Emne: Vondt i venstre skulder  (Lest 1535 ganger)

Utlogget Roobert

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Vondt i venstre skulder
« : 02. januar 2010, 19:30 »
Hei

Som tittelen sier så har jeg vondt i venstre skulder og har hatt det siden jeg makset i benkpress og millitær press før jul.

Når jeg beveger armer osv. helt vanlig så kjenner jeg ingenting, men når jeg vrir litt på skuldren og fokuserer veldig på den så får jeg smerter. Har ikke turt å løfte vekter enda siden jeg er skeptisk til hva dette er.

Noen som har kjent noe lignende? Skal prøve å ta en dag på gymmen og se hvordan det går før jeg bestemmer meg om jeg bør dra til en lege.

Utlogget mufc

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 269
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 269

Sv: Vondt i venstre skulder
« #1 : 02. januar 2010, 19:34 »
Jeg har noe lignende, når jeg ligger og lener meg på venstre hand, så kjenner jeg det. Og spesielt når jeg tar militærpress.. aldri hatt skade før der, så har ikke vert noe plaget med skulderskade.
Er som en kniv som stikker i skulderen når jeg løfter på en måte

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Vondt i venstre skulder
« #2 : 02. januar 2010, 19:35 »
Ta ei uke fri og finn deg et skikkelig oppvarmingsprogram/rehab program for skuldre. Ligger flere fine på Youtube hvis du søker på rotar cuff exercises eller shoulder rehab.

Jeg hadde en vond skulder, men nå kjører jeg en sånn oppvarmingsrutine på 4-5 øvelser før jeg presser noe som helst og skuldra er smertefri.

Utlogget Roobert

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Sv: Vondt i venstre skulder
« #3 : 03. januar 2010, 12:11 »
Ta ei uke fri og finn deg et skikkelig oppvarmingsprogram/rehab program for skuldre. Ligger flere fine på Youtube hvis du søker på rotar cuff exercises eller shoulder rehab.

Jeg hadde en vond skulder, men nå kjører jeg en sånn oppvarmingsrutine på 4-5 øvelser før jeg presser noe som helst og skuldra er smertefri.

Takk for råd.. Kommer til å se om jeg finner en par øvelser og prøve meg igjen på styrken om et par dager.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!