Skrevet av Emne: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman  (Lest 72244 ganger)

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #45 : 23. november 2010, 18:02 »
Viser til fakta at bånd er for jenter, og ekte folk bruker nevene. Tror neppe du tok 350kg mark i over 30 sekunder på det bildet. Med andre ord er dine bullshit, og du sier at folk lagde historier i gamle dager? Du er jo redd for å få litt blod på henda? kylling 2010. Kan vel fastslå allerede at folk var mer menn i gamle dager

Og etter inntoget av internett og diskusjonsforum så har idioter spredt sine tankeløse og skandaløst dumme argument mer effektivt enn noensinne. Vi kan altså fastslå allerede at idioter er enda mer idiotiske i dag.

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #46 : 23. november 2010, 18:04 »
Viser til fakta at bånd er for jenter, og ekte folk bruker nevene. Tror neppe du tok 350kg mark i over 30 sekunder på det bildet. Med andre ord er dine bullshit, og du sier at folk lagde historier i gamle dager? Du er jo redd for å få litt blod på henda? kylling 2010. Kan vel fastslå allerede at folk var mer menn i gamle dager

Fint at du må bruke saklige ord som tulling også. Ser at du tar deg kraftig nær, av at du ble tatt på fersken med båndene på

Her er en video av det.
http://www.youtube.com/user/lskone?feature=mhum#p/u/21/cRlAExjROd8

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #47 : 23. november 2010, 18:12 »
Jeg spørr deg. På bildet ditt <--. Trente du med 350 kgs vekter i over 30 sekunder der?

bad-boy

  • Gjest
Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #48 : 23. november 2010, 18:16 »
jeg har blitt mata med historier om gamle dager av bestefaren min og kameratene hans siden jeg var liten, å de vokser og blir mere ekstreme for hvert år, men artige historier forde.. Grin

i forbindelse med en lastebil sjåfør jobb jeg hadde, måtte jeg også pakke frukt og grønnsaker fra paller på lageret til pallene jeg skulle levere til butikkene det var ca 3 timer hver dag, 6 dager i uka.. var sykt sliten  i begynnelsen men etter 2 mnd var det bare en lek.. å der jobba det polakker som det bare var skinn og bein på, de var ikke sterke med gode til fysisk utholdenhets arbeid..

hadde olaf tufte blitt sendt 60 år tilbake i tid så hadde nok han kunne ha jobba like hardt som de gutta og olaf er ikke sterk i mine øyne men veldig utholden..

det er der forskjellen ligger i styrken..
Forskjell i styrke ja...Men skal love deg at vi hadde hatt store problemer med å gjøre mange av tingen som blir gjort før i tiden..Med vår styrke i dag...I mange 100kilos sekkene vi hadde lempet før vi hadde stått å peset som flod hester...

Til å med arild haugen sier jo det lette vekter MANGE sett er oppsrkiften..Da kommer styrken av seg selv.Når man får nåkk jobb musklatur..Ikke maks hvær trening.Å det er vel få som er så sterk som han er!!.Så står man å jobber med 150kg i mark.hver dag.gjør det raskere å raskere for hver gang.Tror jeg man vil bli temmelig sterk i mark etter en stund!!!!Mengde er svaret på styrke tror jeg.Så kjører man tungt inni mellom.Derfor ble disse mennen ganske mye sterkere en folk flest!!!. Mener jeg

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #49 : 23. november 2010, 18:18 »
Jeg spørr deg. På bildet ditt <--. Trente du med 350 kgs vekter i over 30 sekunder der?

Det gjore jeg nok, bilde er akkurat 1 år gammelt. Grepet var ikke noe særlig dårligere da.

Videon er åtte månder gammel

Utlogget endresaa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 439
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 439

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #50 : 23. november 2010, 18:18 »
Viser til fakta at bånd er for jenter, og ekte folk bruker nevene. Tror neppe du tok 350kg mark i over 30 sekunder på det bildet. Med andre ord er dine bullshit, og du sier at folk lagde historier i gamle dager? Du er jo redd for å få litt blod på henda? kylling 2010. Kan vel fastslå allerede at folk var mer menn i gamle dager

Fint at du må bruke saklige ord som tulling også. Ser at du tar deg kraftig nær, av at du ble tatt på fersken med båndene på

Haha, nå må du lukke nepa. Ser du ikke at du driter deg mer og mer ut for hver gang du skriver noe? Smiley
-Endre
 181 cm lang.
Kroppsvekt: 80-100kg
Eks
Treningsveileder/PT, www.mandaltreningssenter.no

bad-boy

  • Gjest
Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #51 : 23. november 2010, 18:24 »
Jeg kan verken bevise eller avvise at far din har løftet de fatene Raymond. Jeg bare poengterer at ei fjær blir ofte til flere høns. Spesielt historier rundt styrke.

Jeg har for eks sittet bak i bilen til pappa som 6-12åring.Når han brukte en datsun cherry med 4 50kgs sekker baki bilen.Pluss meg å min ste bror på den tiden inne i bilen.Kjøre han 3*8 reps på den temmelig lett.Det har jeg sett med mine egne øynr.Han har løftet fullt av ting fremfor fullt av folk på fest.Biler å lignende..Jeg er i dag er MYE svaker en han var.Å det med doping..
Han var helt rein.På 118kg.Å jobbet med en bore hammer 14timer per dag som jeg ikke klarer å stå med i 10min engang.Så vitt jeg klarer å holde den over hode.
Alle som har jobbet med en borhammer vet hvor tungt det er å stå med den overhode.
Dere er gjerne velkommen til å prøve.Skal jeg finne en bore hammer å stenger....!!!
Tviler på mange av oss "sterkemenn" ha klart det særlig lenger en noen minutter med den på fullt trykk...

Løftet den etter stål støt fangeren med bare hansker...Mange andre tyngre biler å har han løftet.Det er noe  annet en å løfte bilmark....

Jeg vet med 100pros at han var masse sterkere en meg.Jeg så desverre ikke det med fatet.Men det er ikke umulig å løfte det.Nesten slik at man må begynne å trene på det for å bevise det får ann....

bad-boy

  • Gjest
Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #52 : 23. november 2010, 18:28 »
Godt eksempel på en sjauer som var sterk Smiley
http://www.oldtimestrongman.com/blog/labels/Karl%20Norberg.html

Det stemmer ikke dette Olaf... Juks med vektene..Lyver på dem.Siden ingen av oss "BOLERE"
med 50kg for mye vann i kroppen klarer dette som 70åring.hehehhe Smiley

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #53 : 23. november 2010, 19:45 »
Jeg har for eks sittet bak i bilen til pappa som 6-12åring.Når han brukte en datsun cherry med 4 50kgs sekker baki bilen.Pluss meg å min ste bror på den tiden inne i bilen.Kjøre han 3*8 reps på den temmelig lett.Det har jeg sett med mine egne øynr.Han har løftet fullt av ting fremfor fullt av folk på fest.Biler å lignende..Jeg er i dag er MYE svaker en han var.Å det med doping..
Han var helt rein.På 118kg.Å jobbet med en bore hammer 14timer per dag som jeg ikke klarer å stå med i 10min engang.Så vitt jeg klarer å holde den over hode.
Alle som har jobbet med en borhammer vet hvor tungt det er å stå med den overhode.
Dere er gjerne velkommen til å prøve.Skal jeg finne en bore hammer å stenger....!!!
Tviler på mange av oss "sterkemenn" ha klart det særlig lenger en noen minutter med den på fullt trykk...

Løftet den etter stål støt fangeren med bare hansker...Mange andre tyngre biler å har han løftet.Det er noe  annet en å løfte bilmark....

Jeg vet med 100pros at han var masse sterkere en meg.Jeg så desverre ikke det med fatet.Men det er ikke umulig å løfte det.Nesten slik at man må begynne å trene på det for å bevise det får ann....

Hvorfor fortsetter du å mase om disse arbeidsgreiene? Ja, det er mange "arbeids" sterke folk der ute. Og at far din var/er sterk tviler jeg ikke på, både på jobben sine og på disse andre løftene som han gjorde.  Det skreiv jeg da i tråden du quotet. Jeg gir nå like mye faan i hva faren din har løftet, like mye som du skriver at du gir faan i hva "dere" måtte tro tidligere i tråden. Han trenger ikke å bevise noe for meg, ei har jeg heller hevdet i ett eneste innlegg her å være sterkere en noen som helst!
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #54 : 23. november 2010, 20:00 »
Henrik Brustad på 2,26 m var ganske sterk...

"300 kg`s melassefat løftet han på fri hånd"

http://www.levanger.kommune.no/Global/Bibliotek/Lokalhistorie/Scanning/Sm%C3%A5skrifter/Minneskrift_over_Henrik_Brustad.pdf
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #55 : 23. november 2010, 20:11 »
Henrik Brustad på 2,26 m var ganske sterk...

"300 kg`s melassefat løftet han på fri hånd"

http://www.levanger.kommune.no/Global/Bibliotek/Lokalhistorie/Scanning/Sm%C3%A5skrifter/Minneskrift_over_Henrik_Brustad.pdf

Var en del andre "fantatiske" løft/episoder lenger bak i boka der og Grin Ingen gårdeiere ville ha han i drift fordi han ødela alt verktøyet de gav ham..
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672


Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #57 : 23. november 2010, 20:35 »
Når var det vanlig med 100kg sekker Huh


Når det gjelder å bære ett fat slik så er det nok mulig, men skal være meget sterk i fingrene. Vet også om folk som har bært fat slik men stort sett ikke fulle Wink
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

bad-boy

  • Gjest
Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #58 : 23. november 2010, 21:39 »
Hvorfor fortsetter du å mase om disse arbeidsgreiene? Ja, det er mange "arbeids" sterke folk der ute. Og at far din var/er sterk tviler jeg ikke på, både på jobben sine og på disse andre løftene som han gjorde.  Det skreiv jeg da i tråden du quotet. Jeg gir nå like mye faan i hva faren din har løftet, like mye som du skriver at du gir faan i hva "dere" måtte tro tidligere i tråden. Han trenger ikke å bevise noe for meg, ei har jeg heller hevdet i ett eneste innlegg her å være sterkere en noen som helst!

Når du skrev det første innlegget..
Så var det hvertfal et hint i mine øyne at jeg ikke burde tro på fylle prat etc.
For at når man klarer å stå slik hele dagen på jobb..
Klarer så blir man sterk når man løfter andre ting også.Det som er poenget.
At når folk da trener at på til har en sånn jobb.Blir dem ofte sterkere en det folk tror dem er.
Aldri sagt, du har sagt du er sterkere en noen jeg.Når jeg skriver en tråd.Skriver jeg masse generelt.Ikke personelig alt til deg.Mange her som påstår at dem er sterkere en hva andre folk før i tiden var.Derfor skrev jeg det...Ikke mange av dagens strongmenn som har klart å stått slik.Da er det ikke bare utholdenhet det går på..Men når du  betviler hva som er gjort.Så skrev jeg litt mere om hva han har gjort.

For at det er nemmelig ikke umulig å løfte et slik fat..!!!!
Det som var til deg var at jeg skjønner ikke hvorfor det skal være  så veldig mye å betvile.
Da dere betviler veldig mye.
Ole martin for eks tror jo ikke at noen har løftet noe mere en noen nå til dags.Før i tiden.Derfor skrev jeg det.Tydeligvis bare å holde seg unna diskusjonen her..

Får dere tro hva dere vil.

Hele poenget et at,når han var masse sterkere en jeg er med doping til å med.
Å jeg hadde en hel del masse mere kunnskaper.
Er det ikke umulig andre å kanskje var sterkere.En nå dagens styrke utøvere!

bad-boy

  • Gjest
Sv: Jon Pall Sigmarsson Classic Strongman
« #59 : 23. november 2010, 21:46 »
Når var det vanlig med 100kg sekker Huh


Når det gjelder å bære ett fat slik så er det nok mulig, men skal være meget sterk i fingrene. Vet også om folk som har bært fat slik men stort sett ikke fulle Wink

Det var vel normalt frem til 1965 ca..Kull sekker var vel litt lengre...

Etter det var det 50kgs sekker..Frem til 25kg kom..
Blir temmelig handfast med å lempe slike dagen lang..

Ja,jeg bare vet folk sier dem ikke trodde sine egne øyner når han løftet et fullt olje fat.Å bærte det til maskina si.Det gjorde han ofte.Ikke fulle hver gang self.
Men det er ikke umulig å gjøre det.Slik folk her tror...!!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!