Skrevet av Emne: Marianne´s logg! - Bilder  (Lest 53998 ganger)

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 - Bilder
« #120 : 10. mai 2011, 22:52 »
Denne setningen din:
"Bare 30 dager igjen til sommerferie! Må innrømme at jeg allerede er lei av lange dager med eksamenslesing.."

ER JEG HELT ENIG MED!

Men det så ut som det var en bra dag da Smiley

Bra at vi er flere i samme båt!! Er utrolig glad for at jeg leser om noe jeg bryr meg om ihvertfall  Grin Pugge enzymer er faktisk artigere enn det kanskje høres ut som.

Ja, har vært en veldig bra dag Cheesy

(Men skal ærlig innrømme at sjokoladesuget er veldig stort nå! *Kjempe mot* )

Bra kost på deg i dag snuppa Wink Om du fortsetter sånn blir det en toppers sommerkropp på deg i år Grin
Takk søte! Ja fra nå av skal det kun være sommerkropp-mat på menyen min  Grin

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 - Bilder
« #121 : 11. mai 2011, 21:54 »
Treningsfri dag idag, litt godt innimellom det og  :Smiley Trikkekortet mitt har jo gått ut, så jeg driver å leker sporty og sykler overalt, ble visst 7,5 km idag  Smiley

Ellers går kostholdet fortsatt riktig vei  Grin

Frokost 12.00 (mer enn 14 timers faste)
1 stor skyr 150 kcal
1 banan 100 kcal
1 eple 50 kcal
Biff 200 kcal
Salat m/litt feta og pasta 150 kcal

Lunsj 15.30:
1 liten skyr 100 kcal
2 egg 200 kcal
Salat 50 kcal
Kylling/pasta/feta 100 kcal
1 kurv jordbær 200 kcal
1 banan 100 kcal

Middag 21.30
1 kyllingfillet 150 kcal
Salat, paprika, vårløk, hvetegress 50 kcal
Smoothie m/hvetegress 150 kcal

Totalt: 1750 kcal

Så har jeg tenkt litt da.. Blir mye tenking under eksamenstida på ting man egentlig ikke trenger å tenke på  Grin
Vi studerer jo oppe på ullevål, og så leser vi til eksamen nede på lovisenberg, jeg og venninna mi som også spiser pf. Så kommer vi inn i kantina på lovisenberg der ingen kjenner oss og drar ut flere tonn bøker utover bordet og enda flere tonn mat. Og så setter vi oss ned og spiser. Og spiser. Og spiser. Haha, vi spiser jo helt sinnsykt mye, og bruker jo gjerne ca 1 time på maten  Grin [Og det eneste vi snakker om er kosthold, kalorier, mat ...] Og da får vi jo utrolig stygge blikk fra folk! De som stirrer verst er di som er litt adipøse selvfølgelig (lært meg et nytt ord idag  Wink )
Hva skjedde med at man skulle passe sine egne saker?!? Folk eier jo ikke folkeskikk lengre! Skal jeg sette meg ned og stirre de i senk fordi de spiser masse pittesmå måltider, og sikkert spiser mye flere kalorier enn meg?!

Utlogget Rocky5

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

  • Preparing for Cleansing
Sv: Majannes vei til SK2011 - Bilder
« #122 : 11. mai 2011, 22:15 »
BRA DAG! Cheesy Ikke bry deg om andre, de er bare sjalu! Treningsfri idag! hmmm.,., tja kanskje du begynner å bli sliten, men skylder på eksamen! hehe neida jeg skjønner hva du mener.    NOT

NYDELIG LUNSJ Smiley Litt sen frokost, men men... hahahahahahhaha

Neeeeida, veldig bra dette. Stå på
Its not about how hard you can hit. Its about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. Thats how winning is done.

TRENING:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109071.msg1629741;topicseen#new

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 - Bilder
« #123 : 11. mai 2011, 22:36 »
Takk  Grin
Joda, alltid frokost kl 12 jeg, sånn kan det gå med periodisk faste! Men jeg elsker det Smiley

Jaa, egentlig har jeg treningsfri idag fordi jeg har vondt i skuldra og min neste økt er bein/skulder økt! Skal ta den i morgenkveld, trengte bare litt fri for skuldra Smiley

Ja, sjalu fordi jeg kan SPISE MASSE  Grin Grin

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 - Bilder
« #124 : 12. mai 2011, 18:53 »
Du vet du har store måltider når du har spist hele dagsrasjonen iløpet av 6 timer  Grin

Todays:

Frokost kl 12.00 (14,5 timers faste)
1 stor skyr 150 kcal
1 liten skyr 100 kcal
1 kylllingfillet 150 kcal
Salat m/diverse 200 kcal
1 banan 100 kcal
1 egg 100 kcal

(Det var forresten gratis lunsj på bjørknes idag! Den bestod av; Kneipbrød, hvite knekkebrød, kjeks, sjokoladekake og is... Så jeg grabba med meg noe av pålegget: Paprika, tomat, agurk og egg istedenfor all den dritten! Hurra, jeg begynner å bli flink Cheesy )

Lunsj 18.30
1 liten skyr 100 kcal
1 banan 100 kcal
1 pære 50 kcal
Svinekjøtt 100 kcal
Salat m/diverse 300 kcal
Kurv med jordbær 200 kcal (Er ikke ferdig med å spise den enda, men regner med mesteparten går iløpet av kvelden  :Smiley )

Det tror jeg blir nok for i dag, tar mest sannsynlig litt smoothies med hvetegress når jeg kommer hjem i kveld 150 kcal.

Totalt bør det bli: 1800 kcal

Så skal jeg egentlig ha bein/skulder økt idag, men ser ut til at jeg blir sittende her på skolen en del timer til! Jeg får begynne å gjøre sånn som i forrige eksamensperiode; Stå opp kl 5 om mårran og være både flink student OG flink på gymmet  Grin

Utlogget Rocky5

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

  • Preparing for Cleansing
Sv: Majannes vei til SK2011 - Bilder
« #125 : 12. mai 2011, 19:18 »
Utrolig bra spise dag da. Smiley spes gratis mat på bjørknes. Ja, for oss som har mye på gang så må vi stå opp tidlig, hjelper lite å stå opp sent. Er i samme båt som deg, og den båten er en Utrolig bra Båt! Smiley Hvis båten ser en isfjell foran seg så lager den en Sol for å smelte isfjellen. LOL
Its not about how hard you can hit. Its about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. Thats how winning is done.

TRENING:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109071.msg1629741;topicseen#new

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 - Bilder
« #126 : 12. mai 2011, 19:22 »
Haha svært så filosofisk du skulle være idag da Cheesy

Vel, jeg stod jo opp 07.40, syns ikke egentlig at det er sånn kjempesent, men døgnet har tydeligvis for få timer og uka for få dager  what

Joda, men det hjelper lite når maten som er gratis bare er drittmat  Tongue

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 - Bilder
« #127 : 12. mai 2011, 21:33 »
Jeg dropper den der smoothien med hvetegress, passer dårlig pga fasten og tidlig jobb i morgen! Så da ender jeg opp med

Total: 1650 kcal idag

og det passer mye bedre mtp at det ble treningsfri idag og. Satser på at jeg tar ei dobbeløkt etter jobb i morgen  Smiley

Forresten så tenker jeg at jeg skal kjøpe et belte i morgen!! Til mark og bøy.. Noen som vet hvor i oslo jeg kan kjøpe det? (Skal kjøpe flytende magnesium også, sist gang kjøpte jeg det på anton sport Smiley )

satell

  • Gjest
Sv: Majannes vei til SK2011 - Bilder
« #128 : 12. mai 2011, 21:35 »
Better Bodies butikken selger ihvertfall belter og annet utstyr, og kanskje Tommis nutrition og, ikke helt sikker.. Slenger ut linker jeg, så vet du adr osv Wink

http://betterbodies.no/site/maler/fitness/standard.asp?case_vis=artikkel&artikkelid=30

http://www.tomminutrition.com/index.php  Smiley 

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 - BELTE!??!
« #129 : 12. mai 2011, 21:38 »
Takk! Da skal jeg endelig få meg belte  Grin

satell

  • Gjest
Sv: Majannes vei til SK2011 - BELTE!??!
« #130 : 12. mai 2011, 21:39 »
Takk! Da skal jeg endelig få meg belte  Grin
Wink om du ikke finner noe som passer der, så har muligens XXL, G-sport og disse andre store sportsbutikkene i sentrum noe Smiley

Utlogget Rocky5

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

  • Preparing for Cleansing
Sv: Majannes vei til SK2011 - BELTE!??!
« #131 : 12. mai 2011, 21:40 »
Haha svært så filosofisk du skulle være idag da Cheesy

Vel, jeg stod jo opp 07.40, syns ikke egentlig at det er sånn kjempesent, men døgnet har tydeligvis for få timer og uka for få dager  what

Joda, men det hjelper lite når maten som er gratis bare er drittmat  Tongue

Jeg er altid filosofisk, det er automatisk. Hahahaha. 7:40 er greit nok det. Grenseland.

Better Bodies butikken selger ihvertfall belter og annet utstyr, og kanskje Tommis nutrition og, ikke helt sikker.. Slenger ut linker jeg, så vet du adr osv Wink

HELT riktig. Jeg handler der hele tiden på Betterbodies, RETT ved siden av Haralds Gym. Der har de alt som trengs. Hyggelig er de også Cheesy Altså dette er ved Hasumansgata, ikke langt unna Anker studentboliger. Anbefaler Better Bodies over  Tommis nutrition. Det er mer å velge mellom og bedre.
Its not about how hard you can hit. Its about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. Thats how winning is done.

TRENING:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109071.msg1629741;topicseen#new

satell

  • Gjest
Sv: Majannes vei til SK2011 - BELTE!??!
« #132 : 12. mai 2011, 21:44 »
HELT riktig. Jeg handler der hele tiden på Betterbodies, RETT ved siden av Haralds Gym. Der har de alt som trengs. Hyggelig er de også Cheesy Altså dette er ved Hasumansgata, ikke langt unna Anker studentboliger. Anbefaler Better Bodies over  Tommis nutrition. Det er mer å velge mellom og bedre.
De som driver BB-butikken er veldig ålreite ja, og har nok MYE mer klær enn hva Tommi har, men Tommi har mye større utvalg av protein og kost, så spørs liksom hva man er ute etter Smiley

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Sv: Majannes vei til SK2011 - BELTE!??!
« #133 : 12. mai 2011, 21:47 »
Ser at de ligger nært hverandre, så da kan jeg jo bare stikke innom begge og se  biggrin

Takk for tipsene Smiley

Jeg er altid filosofisk, det er automatisk. Hahahaha. 7:40 er greit nok det. Grenseland.

Grenseland?? Så seint som jeg legger meg så er det i tidligste laget! Må begynne å legge meg tidligere  Huh

Utlogget Rocky5

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

  • Preparing for Cleansing
Sv: Majannes vei til SK2011 - BELTE!??!
« #134 : 12. mai 2011, 21:48 »
Sant det. Men man trenger engentlig ikke så mye av kosttilskudd. Protein, karb(hvis man vil), Kre-alkalyn. Dette er basics og litt mer. Men jeg har handlet fra begge, siden jeg tar en del kosttilskudd som de ikke har på BB. Cheesy
Its not about how hard you can hit. Its about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. Thats how winning is done.

TRENING:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109071.msg1629741;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!