Skrevet av Emne: 6.12 Spørsmål 3  (Lest 6661 ganger)

Utlogget daseng

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 254

Sv: 6.12 Spørsmål 3
« #15 : 06. desember 2011, 17:48 »
Man må ikke spørre om meningen med livet, man må gi det mening! Men siden dette er et svar jeg må komme med så elsker jeg å våkne til en ny dag og gi dagen en mening sånn at livet jeg lever får en mening. Om det ikke skulle være en mening med livet så hvorfor er vi her, det er en mening med ALT!

Legger til slutt et lite sitat fra Michael Jackson:
Meningen med livet bor i hvert eneste uttrykk for liv. Den er til stede i uendeligheten av former og fenomener som finnes i hele skapelsen.
En god jævla grønnkledd kar fra nord!

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113212.new#new

Gym: http://polargym.no/

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: 6.12 Spørsmål 3
« #16 : 06. desember 2011, 17:50 »
Meningen med livet er å dø  Smiley

Utlogget Mini Arnold

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 465
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 465

Sv: 6.12 Spørsmål 3
« #17 : 06. desember 2011, 17:50 »
Biologisk : Føre arvemateriale videre.

Meningen med livet er å lykkes i hva enn som interesserer deg. trening, hobby, arbeid osv
18 år,180 høy (94 mod.)
84-85 kg morgenvekt
Løft:
Benkpress :130(1RM) / 110*5rep*3set
Markløft: 180
Legpress 320
Knebøy 130 * 8 (155 kg 1RM)

60m - 7,5 sek
100m - 12,0 sek
1000m - 3:14min
100m svømming 1,27min

Bildelogg : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=108496.msg1619438;topicseen#new



I dont wanna be the man in the crowd... I wanna be the man on the top of the crowd !


bodybuilding isnt 90 minutes in the gym....it's a lifestyle


Haters are just confused admirers

Utlogget Kristina89

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 185
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 185

  • You are what you make yourself to be.
Sv: 6.12 Spørsmål 3
« #18 : 06. desember 2011, 18:48 »
Meningen med livet er opp til den som lever livet. Men jeg mener det er viktig å leve SITT EGET LIV. Dvs ta sine egne valg, fullføre sine egne drømmer og nå sine egne mål. Ikke alltid være så opptatt av hva alle andre gjør og mener, men da mer hensyn til dine egne ønsker uten å såre eller trakke på andre seff.. Smiley
Det er veien til målet som er gøy.. tenk så kjedelig å om en kunne nå målet sitt i morgen.. Smiley

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: 6.12 Spørsmål 3
« #19 : 06. desember 2011, 19:00 »
meningen med livet er vel og bruke det før det er for sent Cheesy
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Mcgrath

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 218
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 218

  • Time to be bigger, stronger, harder!
Sv: 6.12 Spørsmål 3
« #20 : 06. desember 2011, 19:14 »
Å gjøre det man har lyst til!

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: 6.12 Spørsmål 3
« #21 : 06. desember 2011, 19:31 »
facebook

Utlogget Toffern

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 683
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 683

Sv: 6.12 Spørsmål 3
« #22 : 06. desember 2011, 19:36 »
Meningen med livet er induviduelt! Det kommer helt an på hva hvert enkelt mennesket legger vekt på og hva man anser som lykke. Noen mener penger, andre makt men de aller fleste av oss tenker vel på familie og venner.
Har du mye makt og trives med det er jo det greit, men tipper man ville blitt enda lykkeligere om man viste det satt noen hjemme og ventet på seg.

Om man ikke hadde hatt noen som ventet på seg hjemme, og man ikke høvler over alle man ser ville man mest sannsynlig ikke oppnådd å oppfostret en ny generasjon. Hadde alle sett på familie som overflødig ville verdens populasjon gått nedover og sunket drastisk. Det som skiller mennesket fra andre dyr er jo at vi klarer å finne noe å bedrive tiden med når vi ikke parer oss.
konklusjonen blir da, finn deg en partner, kos deg med partneren og når en ikke gjør det skal man bli så sterk som overhodet mulig!

Utlogget jennyyyy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 41

Sv: 6.12 Spørsmål 3
« #23 : 06. desember 2011, 19:39 »
Fuck bitches, get money  Cool

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Sv: 6.12 Spørsmål 3
« #24 : 06. desember 2011, 19:41 »
Å gjøre mot andre det du vil at andre skal gjøre mot deg Smiley
Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget alddur

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

Sv: 6.12 Spørsmål 3
« #25 : 06. desember 2011, 19:43 »
Meningen med livet er å leve livet til det fulleste, ta dag for dag,  og gjøre ting i hverdagen som man synes er gøyt! For min del blir det trening og leve et sunt og trivelig liv.  Og selvfølgelig finne en deilig livspartner! hehe

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: 6.12 Spørsmål 3
« #26 : 06. desember 2011, 19:44 »
Et biologisk svar ville vært noe som "Jeg forplanter - derfor er jeg", altså at meningen med livet kun er å reprodusere.
Mange mener derimot at meningen med livet er å realisere deg og dine drømmer. Sette deg mål du vil oppnå, som å gifte deg, få deg en utdanning, ha en karriere og mye mye mer. De mener at meningen er å være lykkelig og alltid strebe etter det gode liv.
Videre kommer vi inn på teologiske forklaringer, og de er det mange av. Flere mener at meningen med livet er å gjøre gode handlinger som kommer andre til gode, altså ikke være egoistiske.
Selv er jeg delvis enig med flere teorier. Jeg mener vi som mennesker bør gjøre det beste ut av våre personlige liv, uten at det går på bekostning av andres liv. Vi skal alltid strebe etter å oppnå våre mål, men jeg mener vi har etiske rettningslinjer vi alltid må følge.
Uansett er det intet svar på dette spørsmålet. Kanskje svaret er '42' som det blir sagt i The Hitchhiker's Guide to the Galaxy?

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: 6.12 Spørsmål 3
« #27 : 06. desember 2011, 20:11 »
Meningen med livet er individuelt fra person til person. Alle har forskjellige verdier og ingen tenker absolutt likt på alt. For noen er meningen med livet å bygge opp et helt nytt språk (Ivar Aasen) og for andre er det å leve livet sitt i fattigdom for å bli "oppgradert" i et senere liv.

Det jeg synes er mer interessant.. Hva med ETTER livet? Hva skjer når vi dør?
Blir vi helt borte? Lever sjela vår fremdeles og merker vi det på noen måte? Blir sjela får flytta til en annen planet!? Univers?? Til et annet dyr her på jorda? Blir vi til fluer dersom vi har gjort mye dumt og fugler hvis vi har gjort mye bra? Blir vi til et nytt menneske med "fresh memory"? Hugser vi noe dersom vi blir til dyr/blir flytta til en annen planet/univers? Blir vi straffa for syndene våre? Har det noe å si hvordan vi oppfører oss her på jorda? De som tar selvmord må tro at det er noe bedre som venter?
Er det noen religioner som har rett? Hvis vi blir mennesker igjen - blir vi da "flytta ned" i samfunnet dersom vi har gjort mye dumt? Blir vi "flytta opp" dersom vi gjør mye bra? De som kremeres - kjenner de noe? De som begraves - tenker de noe? Er det sånn at såkalte "gjenferd" venter på resten av sine nærmeste før de reiser "videre"?

Jeg er nok dårlig til å ordlegge meg, men jeg personlig synes det er jævla spennende og snakker iblant med venner om meningen med livet og hva som skjer etter døden.. Vi har desverre ikke funnet fasiten Sad
Jeg vil hvertfall ikke tenke at jeg er her nå og dersom jeg dør blir jeg bare borte Smiley

Utlogget Lili

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 514
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 514

Sv: 6.12 Spørsmål 3
« #28 : 06. desember 2011, 20:14 »
Meningen med livet finnes vel ikke. Man må skape den selv og finne hva det er som gir hvert enkelt individ sin mening. Leter ennå jeg, har en mistanke om at den involverer å bli grisesterk. Håper hvertfall det!
You aint squat if you can't squat Wink

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113817.30

Utlogget krrh93

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 45

Sv: 6.12 Spørsmål 3
« #29 : 06. desember 2011, 20:54 »

Meningen med livet er å leve det fullt ut, gjøre det som gjør deg og dem du er glade i lykkelige. Det trenger ikke være meningen å bli best i noe, eller å utrette store ting.. Det som virkelige betyr noe er at man gjør det man elsker å gjøre, og lever på best mulig måte for seg selv. Man ser livet fra perspektiv med et veldig nært familiemedlem med kreft i flere år.. Slenger med et dikt fra boka Unyttig som en rose av Arnhild Lauveng som passer fint til akkurat dette rundt mening/ hva som betyr noe her i livet:

Det viktige er ikke å aldri falle.
Det viktige er å alltid reise seg igjen.

Det viktige er ikke å aldri bli såret.
Det viktige er å overleve.

Det viktige er ikke å aldri bli sviktet.
Det viktige er å ha elsket.

Det viktige er ikke å aldri gråte.
Det viktige er å aldri glemme hvordan man ler.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=124487.0

så lenge man trena skadeforebyggende, kan man gjør alt man vil!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!