Skrevet av Emne: Trening og Depresjoner  (Lest 2176 ganger)

Utlogget viodd

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Trening og Depresjoner
« : 05. november 2014, 22:32 »
Jeg har nå trent 4 ganger i uken i et år nå og jeg merker absolutt ingen forskjell på kroppen min, jeg har ikke gått ned i vekt/cm, jeg har ikke blitt sterkere og ikke fått mer kondis. Jeg trener 2 dager med vekter, 1 med bodycombat og 1 med ballspill. Jeg spiser også ganske riktig (får ikke i meg 6 måltider om dagen men ja spiser ikke usunn mat).

Jeg sliter veldig med depresjoner,stress og angst som videre har ført til at jeg sliter mye med utmattelse, søvn problemer og mistet matlyst. Jeg regner med at disse tingene er grunnen for at jeg ikke går ned i vekt men jeg blir jo ikke kvitt disse tingene med det første og det er frustrerende å presse seg selv å stå på osv.. å ikke komme noe vei :/  mister motivasjonen til å fortsette om det ikke skjer noe endring snart..

Så det jeg lurer på er om noen  har slitt med de samme tingene og om de har noen tips/råd på å komme seg ut av det å få resultater for all jobben man setter inn i trening og kosthold. Har prøvd å snakke med legen og psykolog men alt de foreslår er piller og det er ikke jeg int i å bruke da jeg har lest alle bi-virkningene de pillene har -.-  Føler liksom at jeg sitter fast i en vond sirkel som man nesten ikke kan komme seg ut av uansett hvor hardt man prøver å endre ting :/

Regner med at 50% av depresjonene og stresset kommer fra at jeg er u-komfortabel i egen kropp og har dårlig selvtillit og er jo derfor jeg prøver å finne glede i å trene for å få en forandring ikke bare utseende messig men også psykisk (mestring følelse), ønsker også å komme i form å ha energi til å nyte livet å det det har å tilby. Er derfor det er så sinnssykt frustrerende at det ikke skjer noe som helst når man har lagt så mye bak dette året.

Håper ikke dette innlegget blir for "teit" for forumet

Utlogget macpersen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 70

Sv: Trening og Depresjoner
« #1 : 25. mars 2015, 22:26 »
Ikke gi opp! Trening og kosthold er egentlig ganske enkelt, det er ren kjemi Smiley Bor du i trondheim så hjelper jeg deg gjerne Smiley

Utlogget kalle85

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

Sv: Trening og Depresjoner
« #2 : 25. mars 2015, 22:51 »
Man eller dame ?
Du sier vektnedgang, det er vanskelig å kombinere styrke og vektnedgang eller muskelbygging og vektnedgang. Hvor mye spiser du ( kalorier ) og hvor mye forbruker du ? Kjører du kanskje for hardt på ?da vil ikke kroppen din ta av vekt og du vil bare gå i sultemodus og du vil føle deg slapp og trist og giddalaus. Noe gjør du feil for resultatene burde ha kommet om du gjorde det riktig.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!