Skrevet av Emne: hvordan jeg deffer  (Lest 1468 ganger)

Utlogget guggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 540

  • yeah
hvordan jeg deffer
« : 08. mars 2003, 10:21 »
Hei sitter og kjeder meg litt, så jeg tenkte jeg skulle legge ut hvordan jeg gjør en deff. Skal ikke deffe nå til denne sommern, men uansett her følger et opplegg som gjør at jeg går ned ca en kilo i uka. Dette har jeg kommet frem til gjennom prøving og feiling.

TRENING
Trener en 3-splitt.
Kardioen er 30 min etter hver styrketrening. Og først 3, og etterhvert opptil 5 dager i uka en time før frokost.

MAT
Jeg roterer på hvor mye karb jeg spiser.
SØndag-Mandag-tirsdag-torsdag, fredag blir det 170gram karb, 240 gram protein, og 60 gram fett
onsdag: 400 gram karb, 210 gram prot og 40 gram fett
lørdag er spisedag hvor det blir masse karb og endel sunt fett. Prøver å spise mest mulig sunn mat, og det blir kanskje litt godteri. Det blir i det hele tatt myyye mat
Kaloriene ligger på 2200, bortsett fra onsdag som er ca 3000 og lørdag som er minst 5000, kanskje mye mer

matvarer er havregryn, ris, riskaker, tunfisk, kylling, svinefile, proteinpulver, linfrøolje, kanskje litt laks eller nøtter

jeg er 186 cm, og vekte går fra nærmere 90m til nærmere 80 på denne dietten.

men jeg skal ikke deffe på en stund nå, trenger mer muskler....savner på en måte denne deffen, fordi jeg vet den funker for meg og det er kult å merke at formen kommer.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!