Skrevet av Emne: Myter  (Lest 3824 ganger)

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Myter
« #30 : 09. februar 2005, 22:07 »
* du bygger mer muskler hvis du trener inne med lue *


Er noen typer som gjør det på plassen jeg trener. Fy faen, det skulle vært slit. Trene med lue på. Jeg blir svett nok uten lue, jeg :/

Den greia der, med lue, hettegenser størrelse XXXL (når aktuelle person bare er L) og bolebukse har jeg aldri skjønt meg helt på. Har vært borti flere av den typen, og ikke smiler de særlig mye heller. Merkelig image. Tror dette ofte kan bunne i uttalt megareksi, at disse personene - som ofte er store som bare det - likevel oppfatter seg som små, og derfor "gjemmer" seg i mye og store klær.

En annen bodybuilder-stereotyp er narsissistene, alltid solariumsbrune og med tanktop/smal singlet, tykk gullenke og brylkrem i håret, som absolutt ikke synes det er feil å se sin egen bare hud i speilet. Disse er muligens av den oppfatning at jo tykkere gullenke, jo mer muskler bygger de, men dette er en myte: Du bygger ikke mer muskler av å bytte til tykkere gullenke!!!

(Er det så ille å ha på seg en normal t-skjorte eller normal singlet på trening da..?  :Smiley )

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget enigma

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 91

  • Schwarzenegger, Arnold Schwarzenegger
SV: Myter
« #31 : 10. februar 2005, 08:21 »
Haha, vel de typene som gjør det på treningssenteret er knøttsmå, da prater vi mindre enn meg. De barske typene der har helt vanlige t-skjorter eller gensere de trener i, de er ikke der for å vise seg frem. Men så er 70% av folkene der konkurrerende styrkeløftere, ikke byggere. Resten er.. ikke-konkurrerende styrkeløftere, også er jeg unntaket, som trener litt mer etter bygger-prinsipp. Oi, nå kom jeg veldig off-topic x__X
"Cheating is used to make the exercise harder, not easier"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!