avstemning
Spørsmål: Skal jeg bli norsk statsborger i 2006?  (Avstemning er avsluttet: 08. desember 2005, 11:40)
Ja seff! - 19 (82.6%)
Nei ikke f**n - 3 (13%)
Pakk sammen sakene dine og flytt hjem til sverige - 1 (4.3%)
Stemmer totalt: 22

Skrevet av Emne: Linda: back from the dead  (Lest 140222 ganger)

Mesterinne

  • Gjest
SV: Treningdagbok for Linda --> SKA bli me i NM -05
« #45 : 23. februar 2005, 12:40 »
Jeg har ikke størst apetitt om morgenen jeg heller. Men jeg spiser havregryn (evt. annen kornblanding) først, og tar proteinshaken til slutt.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: Treningdagbok for Linda --> SKA bli me i NM -05
« #46 : 23. februar 2005, 13:09 »
Helt enig med Frøken B... litt for lite mat du får i deg. Men... selvsagt er ikke alle dager like; noen dager spiser en mye, andre mindre.

Jeg er dårligst på frokosten; holder egentlig lenge med en kopp cappuccino.. (tror det henger i fra jeg røykte; da var det nok med kaffe og røyk på morra'n), men jeg prøver å presse i meg ei skål med havregryn og en shake.

Når er Jr-NM?
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Smiley

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 67
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 67

SV: Treningdagbok for Linda --> SKA bli me i NM -05
« #47 : 23. februar 2005, 14:35 »
NM for ungdom, junior og veteran arrangeres i Bergen 11-13 november..

Smiley

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Treningdagbok for Linda --> SKA bli me i NM -05
« #48 : 23. februar 2005, 14:51 »
Okok, jeg skal prøve å spise bittelitt bedre. Men nå har det seg slik at jeg SLITER med å holde vektklassen. Har ikke verdens beste forbrenning, og da må jeg passe på svært godt hva jeg spiser.
Spiller ikke så stor rolle om "alle andre" synes jeg er passe, og at det kommer på samme hvilken vektklasse jeg er i. Jeg vil ikke opp i vekt! Liker meg der jeg er nå Smiley

Mesterinne

  • Gjest
SV: Treningdagbok for Linda --> SKA bli me i NM -05
« #49 : 23. februar 2005, 15:18 »
Jeg må også passe på hva jeg spiser. Men frokosten er viktig. Hvis jeg passer på hva jeg spiser, kan jeg spise meg mett hver dag.

Selv spiser jeg omtrent slik på en hverdag (jeg mener absolutt ikke dette er noen fasit!!)

0700: Havregryn med skummet melk, proteinshake med skummet melk, vitaminer, oljer og mineraler

1100: Salat med f.eks. pastaskruer, kylling, krepsehaler, skinke etc. (spørs hva vi har i kantina), eller en grov brødskive med makrell i tomat, tunfisk e.l.

1400: Frukt og grønnsaker (skal vurdere å begynne med proteinshake her)

1500: En grov brødskive med skinke e.l.

Etter trening: Karbo og proteinshake

Når jeg kommer hjem: Kylling med grønnsaker, fisk med grønnsaker eller noe mer usunt som fiskepinner, kyllingsuppe, kyllingburgere etc.

De dagene jeg ikke trener, tar jeg en proteinshake før jeg legger meg. Synes det blir for mye de dagene jeg trener, for da har jeg jo nettopp spist middag...

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

SV: Treningdagbok for Linda --> SKA bli me i NM -05
« #50 : 23. februar 2005, 17:17 »
Smily:  Ops blush hehe...åja hadde glemt det at jnm skulle være i bergen...tihi..jo da er det godt mulig jeg kommer ja - med mindre jeg må jobbe Tongue Undecided men det er jo leeeenge til hehe.

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Treningdagbok for Linda --> SKA bli me i NM -05
« #51 : 23. februar 2005, 21:14 »
Jeg må også passe på hva jeg spiser. Men frokosten er viktig. Hvis jeg passer på hva jeg spiser, kan jeg spise meg mett hver dag.

Ok, skal prøve å spise litt mer.. men går ikke sulten om dagene nei! Bli god og mett, og om jeg føler meg litt sulten så prøver jeg å ta en frukt eller litt shake Smiley Så er det dyyyrt med kjøtt og kylling for en fattig student Tongue Får ta meg en tur hjem til sverige snart og hamstre..

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Treningdagbok for Linda --> SKA bli me i NM -05
« #52 : 24. februar 2005, 21:55 »
Idag hadde jeg treningsfri Smiley Men måtte ut og røre på meg alikevell når det var så fint vær, så jeg gikk i ca.40-50min. Ikke så rask gange da, det var sinnsykt glatt!

 Food
Frukost: 2 pyrulean, multivitamin, krom, cla, 2dl havregryn meg melk
Lunsj: 1 eple, 2,5dl shake
Middag: 2 pyrulean, 1 posjon mexikansk gryterett, 1/2 l vann
Kvelds: 1 yoghurt, 2 knekkebrød med salami, 1 kopp kamomille te

Utlogget MartinW

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 093
  • Honnør: 78
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 093

SV: Treningdagbok for Linda --> SKA bli me i NM -05
« #53 : 24. februar 2005, 23:36 »
Heisann, Linda!

Artig at du har begynt å skrive opp kostholdet, hjelper godt på veien mot et bra kosthold det. Smiley
Synes det ser ut som du spiser ganske lite, men siden du ikke har oppgitt mengde på alt så er det mulig det er jeg som tar feil.
Føler du forresten at du får noe effekt av pyrulean? Har hørt veldig lite om det tilskuddet, men mulig det fungerer bra.
Kunne også tenkt meg å hørt om du har merket noen effekt av CLA'n.
Har brukt det selv i perioder, men synes det er en veldig dyr fettkilde, og har heller ikke merket noe særlig effekt.
Mulig jeg brukte ganske lite (1 kapsel 3g/daglig).
Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: Treningdagbok for Linda --> SKA bli me i NM -05
« #54 : 24. februar 2005, 23:49 »
Thydric... 3 kapsler CLA om dagen er lite... for god effekt bør du opp i minst 6 kapsler... Smiley Udo's Choise er også effektivt; 8 ss om dagen.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Treningdagbok for Linda --> SKA bli me i NM -05
« #55 : 24. februar 2005, 23:51 »
Heisann, Linda!

Artig at du har begynt å skrive opp kostholdet, hjelper godt på veien mot et bra kosthold det. Smiley
Synes det ser ut som du spiser ganske lite, men siden du ikke har oppgitt mengde på alt så er det mulig det er jeg som tar feil.
Føler du forresten at du får noe effekt av pyrulean? Har hørt veldig lite om det tilskuddet, men mulig det fungerer bra.
Kunne også tenkt meg å hørt om du har merket noen effekt av CLA'n.
Har brukt det selv i perioder, men synes det er en veldig dyr fettkilde, og har heller ikke merket noe særlig effekt.
Mulig jeg brukte ganske lite (1 kapsel 3g/daglig).


Hej Martin Smiley
Bruker 2 kapsler om dan med CLA, etter anvisninger på pakken. Har vært en slem pike og bestilt slike "gratispakker" og siden sagt at jeg ikke vil forsette å få de tilsendt  >Cheesy
Begynte med pyrulean igår, så jeg har ikke sett noen effekt enda, så vi får se hvordan det går.
Ellers så vet jeg ikke om de tilskuddene jeg tar virker. Det er så vansklig å si om det er treningen, kostholdet eller tilskuddene som gir resultatet. Tror det er en blandning jeg. Tar CLA mest fordi jeg ikke vil miste for mye muskelmasse når jeg "slanker" meg. Vil få lavere fett% og da må jeg passe på hva jeg putter i munnen. Mulig at jeg spiser lite, men jeg får bare ikke til å spise når jeg ikke er sulten. Skal prøve å spise litt mer fiber nå, få i meg litt "minuskalorier".
En ting er ihvertfall sikker, jeg ser og ikke minst føler meg MYE bedre nå enn hva jeg gjorde i høst før jeg begynte med treningen  Grin

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Treningdagbok for Linda --> SKA bli me i NM -05
« #56 : 24. februar 2005, 23:52 »
Thydric... 3 kapsler CLA om dagen er lite... for god effekt bør du opp i minst 6 kapsler... Smiley Udo's Choise er også effektivt; 8 ss om dagen.

Den CLA'n jeg tar er sån "super"CLA Tongue
Jeg er ihvertfall ganske nøye med å følge rådene på pakken. Vill ikke overdosere..

Mesterinne

  • Gjest
SV: Treningdagbok for Linda --> SKA bli me i NM -05
« #57 : 25. februar 2005, 08:56 »
Hei Linda,

Hvis du vil slanke deg, så bør du se på kostholdet før du begynner med  forbrenningstilskudd. Ser ut til at du kanskje bør spise litt oftere, så kan du heller spise litt mindre til hvert måltid.

Hvis jeg var deg, ville jeg byttet ut salamien. Den inneholder myyye fett. Skinke er et godt alternativ. Vær forsiktig med karbohydrater om kvelden.

Ellers bør du prøve å få i deg litt mere proteiner i form av mat. Det er ikke bare kylling som er bra, men fisk, tunfisk, mager kesam, karbonadedeig osv.

Jeg har selv prøvd CLA, men merket ikke forskjell. Kommer ikke til å kaste bort penger på det igjen.

Du finner masse bra tips og oppskrifter på kostholdsforumet her  2thumbsup


Utlogget Pitbull1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 680
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 680

SV: Treningdagbok for Linda --> SKA bli me i NM -05
« #58 : 25. februar 2005, 10:32 »
Omega 3,6,9 funker bedre på forbrenning,hos meg, en CLA. Men er enig med Bente. Flere måltid (mindre porsjoner). Bedre sammensettning av måltidene. (ikke carbo,før leggetid). Og noen gode, Effektive, treningsøkter.

En undersøkelse i 1994,viste at en gjennomsnitts Amerikaner,spiste like mye som en gjennomsnitts Franskmann. Den store forskjellen var at Franskmannen hadde fått 80% av mat inntaket sitt,før kl18.Mens Amerikaneren fikk 80%av sitt inntak etter1800. Amerikanerene hadde også høyere Carbo inntak,og mindre sammensatt kost.
Ha 1 fine dag, M.V.H Roy.

Mesterinne

  • Gjest
SV: Treningdagbok for Linda --> SKA bli me i NM -05
« #59 : 25. februar 2005, 10:45 »
Ellers er jo også en gåtur før frokost utrolig bra for fettforbrenningen. Dette er mye bedre enn forbrenningstilskudd! Jeg gjør dette i helgene (er for trøtt i ukedagene). Veldig deilig måte å starte dagen på.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!