Skrevet av Emne: DNG - 5x5  (Lest 265543 ganger)

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG - Deffeslutt s 129! Masse bilder, only for you!
« #1980 : 19. juni 2008, 17:12 »
Bra trening!  Wink Hadde vært bedre og trent sammen med deg og resten av gjengen igår enn å trene alene idag...Nå har jeg ferie Cool

Tnx Kiss Hehe, det er alltid kjedelig å trene alene.. Tongue Jeg gjor det nå akkurat, blir ikke det samme liksom.. Er glad jeg tok med meg headsettet Tongue Ferie indeed Cool Når skal du klippe deg?

Sterk mark og tri på den økta der Smiley

Look who's back Grin Hvordan går treningen Grungern? Like sterk som før? Wink

Sterk og sterk.. Skal bli sterkere nå som jeg trener dietmar Cheesy

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG - Deffeslutt s 129! Masse bilder, only for you!
« #1981 : 19. juni 2008, 17:24 »
Dagens Dietmar:

Litt roing og sykling.

Situps:
3*20

Rygghev:
3*12

Knebøy nakke m/stopp i smith: Lips Sealed
47.5kg 2*6
55kg 2*5
57.5kg 2*3

Fyfaen for noe dritt smithmaskiner er, helt jævlig å kjøre bøy der Undecided Og nei, vi har ikke fått knebøy-rack på senteret ennå! Tongue

Markløft:
105kg*5
115kg 2*5
122.5kg 3*5

Tungt, og uten belte.

Bicepscurl m/ez stang:
40kg*12
35kg*10
30kg*10 Smalt grep

Franskpress:
30kg*12
35kg*12

Pushdowns:
55kg*10

Kommentar: Hadde spist en gang og da blir treningen jævlig Tongue Hadde lite trykk, men det er ikke så rart etter bare ett måltid.. Men det viktigste var at marken gikk opp. Skal se om jeg ikke får tak i ett belte snart, fordi det kommer jeg til å trenge kjenner jeg.. Tongue Men nok syting! Deilig å trene dietmar Grin Får håpe jeg kommer meg opp på noen tyngre vekter etterhvert, det hadde vært deilig.

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: DNG - Deffeslutt s 129! Masse bilder, only for you!
« #1982 : 19. juni 2008, 17:30 »
Hva står målcellene på? Og bulker du?
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG - Deffeslutt s 129! Masse bilder, only for you!
« #1983 : 19. juni 2008, 17:34 »
KB: 140kg
ML: 190kg

Benk kjører jeg eget oppsett for. Dietmar sitt oppsett syns ikke jeg var det helt store..
Bulker og bulker.. Deffer ivhertfall ikke Wink

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: DNG - Deffeslutt s 129! Masse bilder, only for you!
« #1984 : 19. juni 2008, 17:37 »
KB: 140kg
ML: 190kg

Benk kjører jeg eget oppsett for. Dietmar sitt oppsett syns ikke jeg var det helt store..
Bulker og bulker.. Deffer ivhertfall ikke Wink

Bra at du ikke deffer. Wink Hehe

Ja kjøre fine og dype bøy nå da. Smiley
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG - Deffeslutt s 129! Masse bilder, only for you!
« #1985 : 19. juni 2008, 17:49 »
Du vet at jeg ikke driver med slikt tull Wink

I will Smiley

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG - Deffeslutt s 129! Masse bilder, only for you!
« #1986 : 19. juni 2008, 19:34 »
Mat rett etter treningen:
60gr rosiner + 1 skive + 1 boks tuna.

En time senere:
2 skiver med fårepølse + 1 boks tuna og en deilig skruf Kiss

Mat igjen om 20 min, 3 skiver. Gidder ikke tuna igjen Tongue

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: DNG - Deffeslutt s 129! Masse bilder, only for you!
« #1987 : 20. juni 2008, 03:56 »
og en deilig skruf Kiss

Nei, faen! Skruf er rævstøggt og forbeholdt 14-årige jenter... General løs til kvær og ein av oss!
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
Sv: DNG - Deffeslutt s 129! Masse bilder, only for you!
« #1988 : 20. juni 2008, 09:16 »
Look who's back Grin Hvordan går treningen Grungern? Like sterk som før? Wink
Sterk og sterk.. Skal bli sterkere nå som jeg trener dietmar Cheesy
Hehe, vært så mye greier dette året vøtt, militæret osv! Treningen har gått utrolig bra de siste 6-8 månedene spesielt! Trent hardt og bra med fint kosthold stortsett uke inn og uke ut Cheesy Så er blitt en del sterkere enn før! Kommet meg opp på 180 i marken f.eks, og er skal prøve meg på 200kg innen 2 uker, for da dimmer jeg fra militæret Smiley

ja, det med dietmar er sikkert lurt! Merker helt klart at styrken stiger betraktelig når man trener med vekter over 80% av 1rm! Pleid å kjøre annehver måned styrke eller masse, så føler jeg har fått fremgang på alle områder egentlig Smiley Bortsett fra på slankingen da.. Tongue Litt mindre fett kanskje, men fortsatt ikke slank! hehe! Du derimot har jo blitt den beachbunnyen Wink
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG - Deffeslutt s 129! Masse bilder, only for you!
« #1989 : 21. juni 2008, 18:42 »
Nei, faen! Skruf er rævstøggt og forbeholdt 14-årige jenter... General løs til kvær og ein av oss!

lol? Hvorfor er det stygt? Skruf er så mye deiligere å ser så mye bedre ut! Cheesy

Hehe, vært så mye greier dette året vøtt, militæret osv! Treningen har gått utrolig bra de siste 6-8 månedene spesielt! Trent hardt og bra med fint kosthold stortsett uke inn og uke ut Cheesy Så er blitt en del sterkere enn før! Kommet meg opp på 180 i marken f.eks, og er skal prøve meg på 200kg innen 2 uker, for da dimmer jeg fra militæret Smiley

ja, det med dietmar er sikkert lurt! Merker helt klart at styrken stiger betraktelig når man trener med vekter over 80% av 1rm! Pleid å kjøre annehver måned styrke eller masse, så føler jeg har fått fremgang på alle områder egentlig Smiley Bortsett fra på slankingen da.. Tongue Litt mindre fett kanskje, men fortsatt ikke slank! hehe! Du derimot har jo blitt den beachbunnyen Wink

Ahh, gøy da! =) Bra at treningen at du har fått skikkelig orden på både treningen og kostholdet ditt! Cheesy Samme mark som jeg har ja, dette blir konkurranse Grin Lenge siden du tok 180kg btw? Lykke til med 200kg! En finfin milepæl å ha nådd!

Mhm, det er sant! Føler meg større også når jeg trener dietmar. Kommer liksom hjem med pump over hele kroppen siden det er så mange forskjellige muskelgrupper hver dag Grin Ja, det er ikke så dumt. Lurer kroppen litt til å vokse da Wink Hehe, drit i fett%! Tenk på styrken og hvor stor du blir! Cheesy



Trening om en time! >Cheesy

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG - Deffeslutt s 129! Masse bilder, only for you!
« #1990 : 22. juni 2008, 16:48 »
Dagens Dietmar:

5 Min. Jogging
1 Min. Roing

Situps:
3*25

Rygghev:
3*10



Knebøy:
47.5kg*5
50kg*5
55kg 2*4
57.5kg 2*4
62.5kg 2*3

Benkpress:
90kg 3*5
95kg*5
100kg*3

Markløft fra kloss:
97.5kg*5
105kg*5
115kg*5
122.5kg 3*5

Nakkepress:

42.5kg*6
45kg 2*5
50kg 2*4

Roing m/bredt grep i maskin:
40kg*10
45kg*10
50kg*10

Dips:
kv 3*10

Kommentar: Herlig! Føler meg sterkere allerede etter 2 dager! Grin

Utlogget Espenn

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 219
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 219

Sv: DNG - Deffeslutt s 129! Masse bilder, only for you!
« #1991 : 22. juni 2008, 17:06 »
Bra trening! Men du mener vel gårsdagens trening?  :Smiley Hvordan ser kostholdet ut nå for tiden da? Spiser du mer nå enn da du trente en 3-splitt?  Smiley
Giske Styrkeløftklubb

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: DNG - Deffeslutt s 129! Masse bilder, only for you!
« #1992 : 22. juni 2008, 18:47 »
lol? Hvorfor er det stygt? Skruf er så mye deiligere å ser så mye bedre ut! Cheesy
Signerer ingen av dere -- skruf hele livet ville ikke vært optimalt, ikke general heller. En må integrere kunnskap en har fra resten av livet ang. digge ting, f eks trening:
1: En trenger periodisering!
2: Progresjon er digg!

Til 1: Det er kjipern med samme snusen dag ut og dag inn. Mye bedre å bytte litt nå og da, f eks hver tiende dag eller så. Bytte etter hver- eller annenhver boks funker greit.
Til 2: Noen ganger skal en ta seg bra ut, og da passer det seg ikke å bake stor pris. Trikset da er  posefavor. Nå kan det selvfølgelig hende at dere kun bruker dette, og det vil jo være meget trist. Om dere ikke gjør det er dog trikset å bruke opp hele denne nyinnkjøpte boksen med hamsterbleier, og deretter progressere til en ikke alt for sterk ordentlig snus (General el), og etter det igjen progressere til Skruf eller Nick'n'Johnny. Om en ønsker å vise at en er mann og har kontroll kan en også ta en pause av og til, og da kan det også være en idé og kjøre denne progresjonen. Er en blant de som snuser mye kan en jo risikere skader (munnsår) om en går rett til det hardeste med én gang også, og da kan jo litt vanlig general white og progresjon derfra være en idé etter et snusopphold.
Ved lengre opphold er det også viktig å ha noen tilvenningsøkter med snusen først, for de første prisene er som regel ikke kjempedigge for some reason. Da er det bare å bite tenna sammen og fortelle seg selv at "Hei! Jeg _vet_ det blir bra etterhvert, så jeg gir meg et par økter til, så går det seg til!".
Problemstillingen er ikke kjent for de fleste, men jeg bare nevner det for å være sikker på at ingen går i snusesluttsfellen*.


*Må nevne at jeg anser det som ok å slutte med det når en blir 30 eller noe, for når en er ferdig utdannet og gjerne går i dress på jobb, tar det seg dårlig ut med snus. Min idé er på det tidspunktet å bytte til sigarer eller noe.

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: DNG - Deffeslutt s 129! Masse bilder, only for you!
« #1993 : 22. juni 2008, 18:51 »
Signerer ingen av dere -- skruf hele livet ville ikke vært optimalt, ikke general heller. En må integrere kunnskap en har fra resten av livet ang. digge ting, f eks trening:
1: En trenger periodisering!
2: Progresjon er digg!

Til 1: Det er kjipern med samme snusen dag ut og dag inn. Mye bedre å bytte litt nå og da, f eks hver tiende dag eller så. Bytte etter hver- eller annenhver boks funker greit.
Til 2: Noen ganger skal en ta seg bra ut, og da passer det seg ikke å bake stor pris. Trikset da er  posefavor. Nå kan det selvfølgelig hende at dere kun bruker dette, og det vil jo være meget trist. Om dere ikke gjør det er dog trikset å bruke opp hele denne nyinnkjøpte boksen med hamsterbleier, og deretter progressere til en ikke alt for sterk ordentlig snus (General el), og etter det igjen progressere til Skruf eller Nick'n'Johnny. Om en ønsker å vise at en er mann og har kontroll kan en også ta en pause av og til, og da kan det også være en idé og kjøre denne progresjonen. Er en blant de som snuser mye kan en jo risikere skader (munnsår) om en går rett til det hardeste med én gang også, og da kan jo litt vanlig general white og progresjon derfra være en idé etter et snusopphold.
Ved lengre opphold er det også viktig å ha noen tilvenningsøkter med snusen først, for de første prisene er som regel ikke kjempedigge for some reason. Da er det bare å bite tenna sammen og fortelle seg selv at "Hei! Jeg _vet_ det blir bra etterhvert, så jeg gir meg et par økter til, så går det seg til!".
Problemstillingen er ikke kjent for de fleste, men jeg bare nevner det for å være sikker på at ingen går i snusesluttsfellen*.


*Må nevne at jeg anser det som ok å slutte med det når en blir 30 eller noe, for når en er ferdig utdannet og gjerne går i dress på jobb, tar det seg dårlig ut med snus. Min idé er på det tidspunktet å bytte til sigarer eller noe.

Haha. Joda. Blir av og til variasjon, men som regel løs general. Det går av og til i Grov snus, monte cristo (sykt god, anbefales) og en sjelden gang N&J. Men fin artikkel. Mange kloke ord!
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: DNG - Deffeslutt s 129! Masse bilder, only for you!
« #1994 : 22. juni 2008, 19:00 »
Haha. Joda. Blir av og til variasjon, men som regel løs general. Det går av og til i Grov snus, monte cristo (sykt god, anbefales) og en sjelden gang N&J. Men fin artikkel. Mange kloke ord!
Monte Cristo er verdens beste sigar (tror jeg da), men har kun funnet snusen i poseform, og selv om den var helt grei kunne den selvfølgelig ikke måle seg med ordentlig snus.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!