Skrevet av Emne: DNG - 5x5  (Lest 265154 ganger)

Utlogget Alexander Tomren

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 017
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 017

  • Eat Lightning, Crap Thunder!
Sv: DNG Trener Dietmar Nybegynner
« #1725 : 29. desember 2007, 04:27 »
Goodie Woodie ! Wink
Loggbok



Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Alexander Tomren
Giske Atletklubb

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG Trener Dietmar Nybegynner
« #1726 : 29. desember 2007, 13:11 »
Bra jobba Smiley Fortsett slik Cool

Takk for det Øystein Smiley Må forresten gratulere deg så mye med uttaket til NM! Kjempe greier Wink

Goodie Woodie ! Wink

Fhanks Wink How's workout going PowerTomren?

Utlogget Alexander Tomren

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 017
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 017

  • Eat Lightning, Crap Thunder!
Sv: DNG Trener Dietmar Nybegynner
« #1727 : 29. desember 2007, 14:58 »
Fhanks Wink How's workout going PowerTomren?

Joda, det går strålende Grin
Loggbok



Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Alexander Tomren
Giske Atletklubb

Utlogget E.R.K

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 381
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 381

Sv: DNG Trener Dietmar Nybegynner
« #1728 : 29. desember 2007, 20:00 »
Hei, bra trening. Har du link til det Dietmar nybegynner programmet du kjører nå?

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: DNG Trener Dietmar Nybegynner
« #1729 : 29. desember 2007, 20:01 »
Hei, bra trening. Har du link til det Dietmar nybegynner programmet du kjører nå?

http://styrkeloft.no/treningsprogram/TPLAN_NYBEGYNNER.XLS
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG Trener Dietmar Nybegynner
« #1730 : 30. desember 2007, 22:37 »
Joda, det går strålende Grin

Det tviler jeg ikke på Wink

Dagens Dietmar:

2.Uke "Fredag"

Knebøy nakke: Knebøy
47.5kgx5
52.5kgx5
55kgx4
65kg 3x3

Benkpress m/smalt grep:
57.5kgx5
62.5kgx5
67.5kgx4
72.5kg 2x4


Markløft:
95kgx4
110kg 2x4
125kg 3x3

Millitærpress:
45kgx5
50kg 2x4
52.5kg 2x3

Roing m/stang:
75kg 3x10

Pushups m/20kg på ryggen:

3x10

Kommentar: Treningene ble litt utsatt denne uken pga en fotballturnering. Men jeg fikk trent igjennom hele uken fordi om, ser meg fornøyd med det Smile Spiser forresten ikke noe særlig bra for tiden.. Feriemodus og fucka døgnrytme Smiley

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG Trener Dietmar Nybegynner
« #1731 : 02. januar 2008, 23:25 »
Dagens Dietmar:

3.Uke "Mandag"

Knebøy: Knebøy
75kgx5
87.5kgx4
95kgx4
95kgx3
100kg 2x3
107.5kg 2x3 litt tungt

Benkpress m/stopp, middels grep:
62.5kgx5
72.5kgx5
77.5kg 2x4
82.5kg 2x3


Stiffleggmarkløft:
45kgx5
52.5kg 2x5
57.5kg 2x4

Millitærpress:
45kgx5
52.5kgx4
57.5kgx3
60kg 2x3

Roing m/stang:
80kg 3x10

Kommentar:
Grei knebøy i dag selv om trykket i kroppen var forferdelig dårlig Tongue Skylder på fucka døgnrytme og lite mat.. Har forresten VELDIG liten tro på det benkpress oppsettet som er på Dietmar! Har sett igjennom de tyngste dagene nå.. Og det er slik at jeg nesten har løftene inne as we speak Huh Dessuten føles det ut som jeg har tapt meg kraftig i benken allerede. Sann 80-90kg har blitt tungt liksom, wtf.. Nei takke seg til! Kjører mitt eget oppsett for benken på den tunge dagen Grin

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: DNG Trener Dietmar Nybegynner
« #1732 : 03. januar 2008, 00:28 »
Dagens Dietmar:

3.Uke "Mandag"

Knebøy: Knebøy
75kgx5
87.5kgx4
95kgx4
95kgx3
100kg 2x3
107.5kg 2x3 litt tungt

Benkpress m/stopp, middels grep:
62.5kgx5
72.5kgx5
77.5kg 2x4
82.5kg 2x3


Stiffleggmarkløft:
45kgx5
52.5kg 2x5
57.5kg 2x4

Millitærpress:
45kgx5
52.5kgx4
57.5kgx3
60kg 2x3

Roing m/stang:
80kg 3x10

Kommentar:
Grei knebøy i dag selv om trykket i kroppen var forferdelig dårlig Tongue Skylder på fucka døgnrytme og lite mat.. Har forresten VELDIG liten tro på det benkpress oppsettet som er på Dietmar! Har sett igjennom de tyngste dagene nå.. Og det er slik at jeg nesten har løftene inne as we speak Huh Dessuten føles det ut som jeg har tapt meg kraftig i benken allerede. Sann 80-90kg har blitt tungt liksom, wtf.. Nei takke seg til! Kjører mitt eget oppsett for benken på den tunge dagen Grin


Okei DNG, nå er du iferd med å gjøre en av de store feilene. Kjør programmet ut slik det er satt opp, evt. høyne prosentsatsen i benk noe. MEN ikke kjør noe eget. Du er inne i en mengdetreningsperiode, der man som oftest vil gå ned, eller ikke øke i benken. etter den 4 uka begynner det å skje ting. Da begynner oppkjøringa. Kjør ut programmet gutt!

Er løftene du skal igjennom latterlig lette, kan du øke satsen med noen prosent.
Ikke la deg lure av dietmar, jeg tenkte akkuratt på samme måte som deg i starten!

Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: DNG Trener Dietmar Nybegynner
« #1733 : 03. januar 2008, 00:54 »
Hehe, skjønner DNG veldig godt. Litt ekkelt å føle at man atrofierer og mister styrke (selv om det nok ikke er så voldsomt) samtidig som man gjør en god innsats ved matfatet. Blir liksom litt bortkastet og dette strider jo imot alle Weider og Flex-prinsipp! Grin Må bruke større vekt enn sist og kjenne i mantitsa at man har trent!
Men fra spøk til atompistol: skulle jeg kjørt et sånt program hadde jeg ikke satt målene lavt iaffal. Dog jeg har ikke så god peiling på styrkeløftsprogrammer så bergan01 er nok mer kompetent til å svare på dette enn meg, jeg kommer bare med en ensom byggers perspektiv på det hele  bodybuilder  Deal
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG Trener Dietmar Nybegynner
« #1734 : 03. januar 2008, 01:24 »
Okei DNG, nå er du iferd med å gjøre en av de store feilene. Kjør programmet ut slik det er satt opp, evt. høyne prosentsatsen i benk noe. MEN ikke kjør noe eget. Du er inne i en mengdetreningsperiode, der man som oftest vil gå ned, eller ikke øke i benken. etter den 4 uka begynner det å skje ting. Da begynner oppkjøringa. Kjør ut programmet gutt!

Er løftene du skal igjennom latterlig lette, kan du øke satsen med noen prosent.
Ikke la deg lure av dietmar, jeg tenkte akkuratt på samme måte som deg i starten!



Tenkte meg denne kom til å komme Grin hehe.. Men det er bra du passer på meg Bergan Wink
Oj, tenkte faktisk ikke over at jeg kunne øke prosentsatsen. Forandret litt på den nå til 92.5 og jeg må si vektene ser plutselig veldig mye gøyere ut. Men da er vel igrunn saken løst vil jeg påstå. Var bare at jeg ville øke vektene slik at de ikke ble så latterlig lette helt frem til uke 9 liksom. For da hadde jeg fått abstinenser i tittsa Ohmy

Tusen takk for hjelpen Bergan.
Forresten.. Økte du mye i benken på Dietmar? Og følte du at du fikk kjørt deg bra nok i brystet senere i programmet?

Hehe, skjønner DNG veldig godt. Litt ekkelt å føle at man atrofierer og mister styrke (selv om det nok ikke er så voldsomt) samtidig som man gjør en god innsats ved matfatet. Blir liksom litt bortkastet og dette strider jo imot alle Weider og Flex-prinsipp! Grin Må bruke større vekt enn sist og kjenne i mantitsa at man har trent!
Men fra spøk til atompistol: skulle jeg kjørt et sånt program hadde jeg ikke satt målene lavt iaffal. Dog jeg har ikke så god peiling på styrkeløftsprogrammer så bergan01 er nok mer kompetent til å svare på dette enn meg, jeg kommer bare med en ensom byggers perspektiv på det hele  bodybuilder  Deal

Helt enig med deg her HeatoN. Føler jeg sløser vekk den økningen jeg kunne hatt på bryst når jeg spiser bra men trener altfor lett. Men nå som jeg har skrudd opp prosentsatsen ser det faktisk mye bedre ut så jeg kommer til å bare fortsette med det Dietmar sitt opplegg på benken allikevel.

Takker for byggerperspektivet ditt Wink Setter pris på folkens!

Utlogget Alexander Tomren

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 017
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 017

  • Eat Lightning, Crap Thunder!
Sv: DNG Trener Dietmar Nybegynner
« #1735 : 03. januar 2008, 16:34 »
Stå på powerboy Wink Blir bra dette Grin Bare kjør ut Dietmarprogrammet for denne gang. Du kommer garantert til å øke i bøy og mark, om du ikke gjør det i benk, så kjør heller ditt eget program neste gang, men vår kjære Dietmar fortjener en liten sjangse i allefall Wink
Loggbok



Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Alexander Tomren
Giske Atletklubb

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG Trener Dietmar Nybegynner
« #1736 : 03. januar 2008, 23:35 »
Stå på powerboy Wink Blir bra dette Grin Bare kjør ut Dietmarprogrammet for denne gang. Du kommer garantert til å øke i bøy og mark, om du ikke gjør det i benk, så kjør heller ditt eget program neste gang, men vår kjære Dietmar fortjener en liten sjangse i allefall Wink

Takk for motiverende ord honey Grin Jepp, jeg skal gi Wolfer'n en sjanse denne gangen Wink Satser på det blir bra nå som jeg har justert opp prosenten litt. Vektene virker i alle fall tunge nok etterhvert så det ser lyst ut Smiley

Utlogget Alexander Tomren

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 017
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 017

  • Eat Lightning, Crap Thunder!
Sv: DNG Trener Dietmar Nybegynner
« #1737 : 04. januar 2008, 08:13 »
Takk for motiverende ord honey Grin Jepp, jeg skal gi Wolfer'n en sjanse denne gangen Wink Satser på det blir bra nå som jeg har justert opp prosenten litt. Vektene virker i alle fall tunge nok etterhvert så det ser lyst ut Smiley

Ingen problem Smiley Ja, det tror jeg vil lønne seg Wink Jepps, det blir det garantert. Høres bra ut Cheesy
Loggbok



Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Alexander Tomren
Giske Atletklubb

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG Trener Dietmar Nybegynner
« #1738 : 05. januar 2008, 15:49 »
Yesterday's Dietmar:

3.Uke "Onsdag"

Knebøy nakke: Knebøy
Ingen sett. Var altfor stiv etter strakmarken på onsdag til å komme meg ned. Ikke sjans i havet engang Tongue

Benkpress m/stopp:
72.5kgx8
85kgx6
92.5kg 2x4
97.5kg 3x3

Deilig med litt tyngre vekter.

Markløft: Markløft
102.5kgx6
120kgx5
127.5kg 2x3
135kg 3x3

+ Armer Grin Herlig pump og en finfin trening! Blir forresten utrolig sliten etter de øktene her pga alle baseøvelsene hele tiden. Har nesten ikke ork til noe annet når jeg kommer hjem, noe som er litt kjedelig.
Menmen, får bare håpe jeg venner meg til all mengden. Ellers så tror jeg at jeg holder på å bli syk.. Fryser, sår i kroppen og sår i halsen. Og matlysten er ikke akkurat på topp den heller. WOHO Smiley Smiley Smiley Lips Sealed

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG Trener Dietmar Nybegynner
« #1739 : 14. januar 2008, 16:14 »
Jao, som dere ser så har det blitt lite med logging i det siste. Har ikke motivasjonen på topp for tiden og har kutta ut Dietmar for en liten stund. Sliter også med å få i meg nok mat.. Har ikke den matlysten jeg engang hadde Undecided Enkelte dager spiser jeg bare 3-4 middels store måltider og det bygger man ikke noe særlig på akkurat. Føler også at jeg ikke har hatt noe fremgang siden i februar/mars i fjor.. Har heller gått tilbake i størrelse. Så jeg lurer på om dere har noen tips til å få motivasjonen og matlysten tilbake? Hadde satt veeldig stor pris på noen kloke ord! Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!