Skrevet av Emne: doping og trening  (Lest 7301 ganger)

Utlogget -=Gainer=-

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 209
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 209

SV: doping og trening
« #15 : 05. oktober 2005, 08:54 »
Hva skjedde med PULS da? Forsvant hun bare eller var det hele en spøk?

Kan være greit å holde slike tråder til topic og ikke begynne å snakke om helt andre ting. Vi er ikke politikere så det er helt ok å svare på det det spørres om og ikke brette ut masse annen unødvendig info.

Soje

Hva du betegner som unødvendig info er vel i denne saken helt urelevant. Gir snart helt opp dette forumet, er oppriktig lei av at innleggene blir redigert etterhvert som jeg skriver dem. Jeg linket til en side med informasjon om AAS på norsk som kunne hjelpe personen som stilte spørsmålet, hva skjer? Joda, en eller annen med rettigheter til innleggsredigering fjerner adressen. Dette var informasjon i et ledd i en diskusjon på generelt grunnlag, så jeg holdt meg innenfor forum-reglene og vel så det!

Håper moderatorne tenker før de handler heretter! Dere har vel et regelverk og holde derer til.

Soje: Virker som om at du tror at problemene blir borte bare du slipper og høre/se om dem. Dette er en lite voksen holdning. Synes dette er et fint iniativ slik at det faktisk går ann og få fokus på noe som er såpass utbredt som det er. Finnes over 4 millioner andre her i landet vettu! Skjerpings.....

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: doping og trening
« #16 : 05. oktober 2005, 08:57 »
Hva du betegner som unødvendig info er vel i denne saken helt urelevant. Gir snart helt opp dette forumet, er oppriktig lei av at innleggene blir redigert etterhvert som jeg skriver dem. Jeg linket til en side med informasjon om AAS på norsk som kunne hjelpe personen som stilte spørsmålet, hva skjer? Joda, en eller annen med rettigheter til innleggsredigering fjerner adressen. Dette var informasjon i et ledd i en diskusjon på generelt grunnlag, så jeg holdt meg innenfor forum-reglene og vel så det!

Håper moderatorne tenker før de handler heretter! Dere har vel et regelverk og holde derer til.

Soje: Virker som om at du tror at problemene blir borte bare du slipper og høre/se om dem. Dette er en lite voksen holdning. Synes dette er et fint iniativ slik at det faktisk går ann og få fokus på noe som er såpass utbredt som det er. Finnes over 4 millioner andre her i landet vettu! Skjerpings.....
Henger meg på.. Hvis NOEN i dette landet er istand til å takle info om doping uten å få apoplektisk anfall, så er det forummedlemmene her...
Ikke ALT som er så fryktelig farlig med å dele informasjon som allikavel er tilgjengelig... Tilgang på INFO er ikke det som eventuelt kommer til å avgjøre om noen begynner med stikk!! Det er tilgang på STEROIDER som kan være med på å bestemme det... Wink

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: doping og trening
« #17 : 05. oktober 2005, 10:30 »
Henger meg på.. Hvis NOEN i dette landet er istand til å takle info om doping uten å få apoplektisk anfall, så er det forummedlemmene her...
Ikke ALT som er så fryktelig farlig med å dele informasjon som allikavel er tilgjengelig... Tilgang på INFO er ikke det som eventuelt kommer til å avgjøre om noen begynner med stikk!! Det er tilgang på STEROIDER som kan være med på å bestemme det... Wink
Well spoken!
Jeg mener at de aller fleste ungdommer som begynner med steroider begynner fordi de er uviten og ikke har nok kunnskap om det. Og at hvis de hadde lært nok om det så ville mange av den holdt seg unna! Jeg, som veldig mange andre ungdommer har vurdert aas, men etter at man leser om det, og leser om hormonfunksjonene i kroppen og lærer om det, så finner man ut at det langt ifra er så "trygt" som det ofte framstår som!

Så jeg mener det er infoen om steroider som holder folk UNNA det, så det er ingenting galt med det, den meste info avskrekker for bruk, og oppmuntrer ikke til det!

Utlogget grunde

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

SV: doping og trening
« #18 : 09. oktober 2005, 14:42 »
Hvilken side er det snakk om ?

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: doping og trening
« #19 : 09. oktober 2005, 15:59 »
Hvilken side er det snakk om ?
Feks steroider.net som skal være en neutral side til doping, men jeg mener den er litt skjult-glorifiserende siden den ikke viser like sterkt til bivirkninger ved ENKELTE stoffer, feks. Primobolan er ifølge fakta siden nesten helt ufarlig og du vil nesten ikke merke noe bivirkninger osv, det påvirker ikke egen testo produksjon osv. Men problemet er at alle sterider påvirker egen produksjon, og det tar mye mer skade enn det sies der! Så en  slik side holder ikke i det hele tatt, mener da jeg...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!