Skrevet av Emne: strekk i hofte og knebøy  (Lest 1653 ganger)

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

strekk i hofte og knebøy
« : 26. oktober 2005, 12:48 »
hadde et uhell i gymmen i går, jeg klarte å strekke sena som går fra benet til hofta, så når jeg står stille og løfter benet helt vanlig får jeg skikkelig vondt, når jeg bøyer meg ned til gulvet og opp merker jeg ikke noe til det, jeg skal trene ben i dag og lurer da på om det er trygt for meg å trene bøy selv om jeg har den strekken? hvis ikke, er det noen som vet om noen andre trygge benøvelser?

skulle skifte dekk på bilen i går og, og de skruene jeg måtte skru løs med sånt + formet verktøysak satt noe grønnjævlig, muttern sa det var fordi de var maskinstrammet el noe, men jeg tok hvertfall i og dro dem løs en etter en, også var jeg ferdig med det.
men i dag når jeg skulle lene meg mot rekkverket på verandaen så fikk jeg veldig vondt inni hånden, så lenge jeg lente meg gjorde det bare litt vondt, men når jeg reiste meg opp skikkelig og slapp taket på rekkverket fikk jeg sånn skikkelig vondt og så gikk det over, og sånn har det vært hvis jeg har lent meg mot noe i hele dag, noen som vet hva dette kan skyldes?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!