Skrevet av Emne: Neste mål, NM i håndbak.  (Lest 394984 ganger)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #1545 : 26. august 2007, 20:05 »
Skal vi se. har noen spørsmål her

1. hvorfor er mark den beste øvelsen? Fordi det er øvelsen som skiller gutter fra menn og det er den øvelsen som viser hvor sterk en person er i virkeligheten.

2. karido eller styrke om du må velge? Jeg trener begge deler fordi hjerte og karsystem er en viktig faktor for å bli sterk, men det er styrken jeg går og satser på.

3. Hva foretrekker du: et godt måltid og sofaen med din kjære, eller en god omgang med karsk, fyll og fanteri? Før i tiden som fri og frank det siste, men man blir som oftest lei av det livet etterhvert så nå er sofa`n med madamen det som lokker mest. Har jeg blitt gammel? Huh

4. Vist du ikke fikk trene på KK67, hvor da? Jeg har trent på Flex Gym og trivdes bra der. Nidaø treningssenter er et meget bra sted så valget hadde vel falt på det stedet. Men må også tillegge at det er ne eget i kjelleren på KK. Vanskelig og forklare, men de fleste finner seg godt til rette der selv om det kan være "litt" skittent av og til. Smiley

5. Vist du hadde et idol, hvem ville det vært? Helt klart min far. Som liten gutt husker jeg mange episoder der han fikk vist sin styrke som far og "muskelmann". Jeg har siden tidenes morgen vært opptatt av muskler og husker godt de gangene "min pappa er sterkere enn din pappa" ble nevnt. Jeg sa ingenting da, fordi jeg visste at min pappa var sterkest i bygda der jeg kommer fra.

6. Verdensmester i en kondisjonidrett eller i styrkeidrett? Jeg liker begge deler fordi jeg har drevet med begge selv. Kan si at jeg har hatt større sjanse for å bli verdensmester i kondisjonsidrett enn i styrkeidrett hvis jeg ikke hadde "hoppet" av i 98".

7. Sykkel eller bil? Bil er fremkomstmiddel stort sett, men morro med litt motor også da. Grin
Sykkel? motorsykkel er hobby og et rått kjøretøy. Ikke mye som kan vise til større fartsresurser enn en voksen R- sykkel. Så det blir helst sykkel.


8. Vist du måtte slåss med en politiker, hvem ville du slåss med da? Jeg går aldri til fysisk angrep på folk, og i dette landet er de så pinglete så jeg vet ikke om jeg har hatt hjerte til å skade de.
Om man kan kalle Osama Bin Laden for politiker så må det være han. Mulla Krekar står også høyt på lista selv om han ikke er politiker her i landet. Disse to får meg så provosert og sint at jeg kan se svart.


9. Vist du kunne bytte ut damen med en valgfri annen dame, hvem ville du valgt da? Jeg er så fornøyd med den damen jeg har og selv om noen kan vise til et bedre ytre betyr ikke det at de er bedre inni. Jeg ser faktisk veldig mørkt på å skaffe meg en ny dame hvis det år skeis med samboeren min. Hun er best. Cheesy

10. Vist du måtte være en dame for en dag, hvilken dame ville du vært, og hvordan ville du brukt dagen? Det må være min samboer. Fordi da kunne jeg ha sett hvordan jeg egentlig fortoner meg til henne av og til. Tror ikke jeg er den enkleste personen bestandig. Men det er vel det som gjør at vi fortsatt er sammen. Hehe

11. Hva er det største kicket du vet? Helt klart kreftene i motorsykkelen når den blir presset. Ingenting overgår det draget og fartsfølelsen når man gir full gass. Det drar til turtallssperren man girer og draget blir ennda værre i neste gir. Jeg trenger ikke rusmidler, jeg har motorsykkel. Grin

13. Hvem ville vunnet i en brytekamp mellom skog og dahl, og ville du prøvd å skille dem om de braka i hop? Helt klart Skog. Fordi han har erfaring fra kampsport fra tidigere yrke. OD har heller ikke det som skal til for å skade folk.
Jeg har ikke styrke til å skille de så hvis jeg hadde vært helt nødt måtte jeg ha skadet de for å skille de fra hverandre. Jeg har også litt trening i "skading" av andre folk, men synes ikke det er morsomt. Ser helst å slippe.


14. Hvem er rammest i håndbakk på KK 67? Frode Rønning.

15. Hvem ville vunnet km i høyde og lengde på KK67? Bøs, fordi han har en tidligere karriere som skihopper og nekter å tro at spensten har forsvunnet helt. Smiley

16. Hvem ville vunnet en spisekonkurranse på KK67? Vanskelig å si, men max i ett måltid hadde nok meg selv kommet høyt opp på lista. Med en kroppsvekt på 68 kg var jeg ett pizzastykke fra en sydentur i finalen på en spisekonkurranse. Han som vant var 150 kg og spiste 2 store pizzaer + 1 stykke. Jeg spiste 2 store pizzaer. Smiley Vi måtte sitte en halv time etter siste stykke hadde blitt fortært, a løp han på do for å spy. Det gjorde ikke jeg. Cheesy

17. Mye skal du ha for å stele melka til Holm mens han kjører bøy? Mye. Kan ikke plage snille Kjetil.

18. Hvor mye løfter du i mark om ti år? Håper på en bra bit over 300 kg. Sette noen veteranrekorder.

19. Hvem er den råeste markeren ever? http://www.youtube.com/watch?v=8VZOlFo0Q1U&mode=related&search=
  I - 125 kg fordi han har en så fantastisk teknikk som gjør løfteveien så "kort" for en som er så lang.
I + 125 kg denne her:

http://www.youtube.com/watch?v=9ETi-0DSzZE
Masse power her.

Ser man på "normale" folk med en sunnere livsstil er jo Hjelmtvedt høyt oppe. Big OD er jo også en meget bra løfter som jeg får æren av og se ofte. Cheesy
Det er mange som er meget bra til å løfte markløft, så alle som drar over 300 kg er sterk og morro å se på.
Drar man 400 kg er man supermann. Da kan man ikke glemme Ed Coan med 409 kg på 100 kg kroppsvekt. Shocked
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Zuul

Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #1546 : 26. august 2007, 22:42 »
Sinnsykt gode svar her.  Smiley

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #1547 : 26. august 2007, 23:01 »
Sinnsykt gode svar her.  Smiley
Gode spørsmål krever gode svar.. Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget BBM

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 277

Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #1548 : 26. august 2007, 23:10 »
Artig lesning  Grin

Utlogget Zuul

Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #1549 : 26. august 2007, 23:13 »
Hadde halvt trodd du kom til å nevne Ravndal Grin

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #1550 : 26. august 2007, 23:15 »
Hadde halvt trodd du kom til å nevne Ravndal Grin
Helt utrolig at jeg glemte han da. 373 løftet hans er jo bare helt rått. Cheesy
Men slike ting er helt umulig å få med seg uten en tenkepause for meg ihvertfall. Så bedre å si ingen nevnt ingen glemt.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Zuul

Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #1551 : 26. august 2007, 23:20 »
Sanne ord. men Ravndal var artig da. Om han hadde løfta i stil med kjeften skulle de fleste fått slite. Men markløfter, ja det var han Grin

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #1552 : 26. august 2007, 23:22 »
Sanne ord. men Ravndal var artig da. Om han hadde løfta i stil med kjeften skulle de fleste fått slite. Men markløfter, ja det var han Grin
På den tiden slet de fleste med marken til Ravndal. Grin
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #1553 : 27. august 2007, 06:23 »
Hehe, arti at du tror du kan spise mer enn meg Cheesy

Utlogget Zuul

Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #1554 : 27. august 2007, 08:24 »
duell? med kamera? kanskje premie?

Muligheter her Grin

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #1555 : 27. august 2007, 11:59 »
Må i så fall ha god avstand mellom meg og lille Fastford så han ikke går med i dragsuget Wink

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #1556 : 27. august 2007, 12:22 »
Ja, jeg filmer. Når skal duellen foregå? Førstkommende lørdag?
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #1557 : 27. august 2007, 16:07 »
Hehe, arti at du tror du kan spise mer enn meg Cheesy
Mja, liten tue kan velte stort lass.. Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #1558 : 27. august 2007, 16:09 »
Jeg tror faktisk Jan Arthur vinner.. hehe Smiley

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Hr.Utrolig`s mosjonslogg.
« #1559 : 27. august 2007, 21:06 »
Jeg var på UM i helga. Da var det 16åringer som begge sprang ned på 8:25 tallet på 3000m. Hva syns du om det?
Det er meget bra.Smiley
Nordisk mester i håndbak 2014.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!