Skrevet av Emne: Dop er for tapere  (Lest 115848 ganger)

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Dop er for tapere
« #195 : 26. juli 2006, 10:17 »
Interessant fremstilling, du må være fryktelig sterk. Hva gjør så de i benk, hr. Oddibody??

Nå snakker jeg da ikke dritt om bruk eller dem som bruker aas. Wink
Men jeg har fått opp en 120raw. Men med tanke på at jeg ikke trener styrke, og aldri har gjort det, så kunne jeg like gjerne tatt 100 i benken uten at jeg hadde følt meg dårligere av den grunn Wink

Som jeg skulle sagt det selv egentlig.. rimelig håpløst innlegg.
1. hva så om de tar 65 i benken, DET ER DA FOR FAEN IKKE NO GALT I DET
2. Ingenting med å ha moral på topp
3. dette er 3 totalt tilfeldig personer på et forum, og du kommer og påstår at det er STOR sansynlighet for at de etterhvert begynner på aas? altså.. halo i luken ? jeg er enig i at de burde tenke seg mer om fremfor å pøse ut all dritt de kan tenke seg om aas.
4. hvis de faktisk trener seriøst og holder et jevnt og bra kosthold har de ikke no problem med å øke styrken i benkpress..kom ikke her å si at de fint kan klare en allright økning uten doping. Du sier en del ting som får meg til å tro at du oppfordrer folk til doping og at du gjerne hadde gått rundt på karl johan med stor plakat hvor du reklamerte for diverse "tilskudd" uten å tenke på konsekvensene.

1.Jeg tok 50kg maks 1 gang med en kroppsvekt på 60kg da jeg var 18år bare til opplysning, nå er jeg 20. Det er ikke noe galt i det, alle må begynne en plass. Jeg henviser bare til alderen og styrken for å vise at de har minimalt med erfaring fra treningsmiljøer.
2.Forskjell på å ha bra moral, og å være selvmanipulerende.
3.De er i den største "faregruppen" for å bli brukere av aas, så ja.
4.Jeg oppfordrer ingen til bruk av doping, men jeg har selv hatt litt egenerfaring med aas (det står vel en plass tidligere i tråden) og de fleste treningspartnerne mine og vennene mine bruker aas. Og jeg er klar over alle bivirkningene som man kan få, jeg har selv fått bittelitt bivirkninger, og treningspartnerne mine har også fått bivirkninger. Men å bruke alle bivirkningene som skrekkeksempel for å stoppe bruk av aas er da ikke vits, når de fleste finner ut hvordan ting egentlig er etter vert. Det er faktisk flere i Norge som røyker hasj og bruker andre former for narkotika enn det er som bruker aas, hvorfor da ødelegge for dem som tross alt bruker substanser for å bygge kropp, i motsetning til dem som gjør det motsatte. Og hva er mest skadelig for leveren, 400mg testo eller 12 pils?
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget listefyll

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 419
  • Honnør: 245
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 419

  • a.k.a. Mickey Goldmill and Jabba The Hut
SV: Dop er for tapere
« #196 : 26. juli 2006, 10:23 »
Interessant fremstilling, du må være fryktelig sterk. Hva gjør så de i benk, hr. Oddibody??

Nei, dette syntes jeg var usaklig TT. Alle vet at Oddibody er i ferd med å fininstille sin fantastiske fysikk til Treningsforum Open. Med en slik ekstrem fremtoning vil han nok gjøre rent bord. Det er jo klart at man må bruke bol for å utvikle en slik kropp.
listefyll returns

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
SV: Dop er for tapere
« #197 : 26. juli 2006, 11:21 »
1. Fair enough, men foreslår at du henviser med en litt  mindre nedlatende fremfor å tråkke de 65kg'ene ned i gjørma som om det det var bare dritt
2. Ja det er en forskjell men jeg syntes du får det til å høres ut som moral er for tapere, og det blir feil.
3. Selvom de er i største faregruppen så syntes jeg alikvel det blir for dumt å mene at det er sansynlig  at de begynner med aas...for de er bare en brøkdel av den andel ungdom overalt ellers. Men jeg skjønner poenget ditt.
4. Skrekkeksempler og skrekkeksempler, når man skal opplyse om noe man vil ha bort vil nå jeg mene at disse eksemplene er ganske vesentlige å nevne, hvorfor skulle man ellers holde seg unna hvis det var null bivirkninger.. regner med at større andel hadde brukt det om det var 100% fri for bivirkninger..dessverre.
Det at mange røyker hasj, skal det liksom veie opp for at aas er galt?
Og hva som er mest skadelig av400mg testo og 12 pils har ikke peiling på så det kan jeg ikke uttale meg om.
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

andreassk

  • Gjest
SV: Dop er for tapere
« #198 : 26. juli 2006, 11:43 »
Bare for å ha sagt det. Jeg pøser ikke ut dritt om AAS, funker sikkert greit det. Dog jeg syns doping er noe dritt, når jeg ser hva det fører med seg.

Det som gjorde meg svært irritert, er når en eliteutøver, som de flesteser opp til, hinter fram om at du må dope deg for å komme i toppen. Kanskje er det sant, men slikt kan folk spare seg for, da dette hjelper fint LITE på. Dette ER et antidoping forum.  Er mange nok som sliter med framgangen, om vi ikke skal høre slik dritt. Hvis alle i bygging hadde vært ureine, hadde jeg begynt med styrkeløft på dagen.

Og som sagt; uansett hva doping hjelper på. Doping hører ikke sammen med sport.

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Dop er for tapere
« #199 : 26. juli 2006, 13:55 »
Endelig fått lest gjennom alle sidene siden i går...  Grin

Jeg forstår kroppsbyggere som forsvarer deres bruk av aas
Jeg forstår styrkeløftere som rakker ned på dem som bruker aas
Det er helt naturlig i en slik diskusjon...

Det jeg ikke forstår er når andreassk, affair og destination: sterk, som alle er typisk: 16år gammel, tar 65kg i benken og med moralen på topp, snakker dritt om aas. Hvor stor er egentlig sjangsen for at en eller flere av dere begynner med aas? Den er ganske stor, så dere burde kansje tenke litt lengre enn nesetippen når dere kommer med anti-aas uttalelser. For hvor langt går ikke dobbeltmoralen når dere finner ut at dere er lei av og trene med 50kg i benken og at den eneste komentaren dere får er "bra six-pack, lav fettprosent"... Da er dere inne på børsen med en gang og trykker litt der, trykker litt her, får en pakke i posten og trykker litt til. Neida, med holdningene deres vil dere sikkert forbli dopingfri (om dere er det da Wink ) hele livet  :Smiley

For det første: Jeg tar 105kg i benken. Vet du hvordan den ble det? Jeg trente hardt, spiste bra UTEN snarveier.

For det andre: Ja, moralen er på topp og slik kommer den til å forbli. Jeg kan snakke så mye dritt om dopingen deres som jeg vil. Akkurat slik jeg er negativ ovenfor andre typer doping som hasj og heroin.

For det tredje: Ja, jeg skal holde meg dopingfri resten av livet. Dette er fordi jeg vet forskjellen på rett og galt. Jeg vet hva som er negativt for kroppen min. Jeg vil heller finne mitt eget potensiale med en sunn kropp. Jeg vil heller det enn å risikere helsen for noe som lenger ut i livet kan gi alvorlige bivirkninger.

I steden for å kritisere 16-åringer for å ha en negativ holdning til doping kan du heller tenke på at 16-åringer har bedre moral og sans til å se forskjellen på rett og galt enn deg.
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Dop er for tapere
« #200 : 26. juli 2006, 13:59 »
I steden for å kritisere 16-åringer for å ha en negativ holdning til doping kan du heller tenke på at 16-åringer har bedre moral og sans til å se forskjellen på rett og galt enn deg.

Nå har da de fleste nybegynnere samme holdning som deg i din alder... I og med at aas ikke er ulovlig å bruke så er det vel ikke et spørsmål om rett og galt, men hva man velger Wink
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Dop er for tapere
« #201 : 26. juli 2006, 14:27 »
Nå har da de fleste nybegynnere samme holdning som deg i din alder... I og med at aas ikke er ulovlig å bruke så er det vel ikke et spørsmål om rett og galt, men hva man velger Wink

Det meste er ett spørsmål om rett og galt. Det er ikke lover som avgjør hva som er rett og galt. Det er sunn fornuft. Det er resultater vs. konsekvenser. Er det virkelig verdt det? Det finner dere ikke ut før det er for sent å gå tilbake. Jeg skal ikke prøve å tvinge dere til å slutte, men alle mennesker burde ta ansvar for å iallefall gjøre ett forsøk på å forsvare hverandre...
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Dop er for tapere
« #202 : 26. juli 2006, 14:35 »
Det meste er ett spørsmål om rett og galt. Det er ikke lover som avgjør hva som er rett og galt. Det er sunn fornuft. Det er resultater vs. konsekvenser. Er det virkelig verdt det? Det finner dere ikke ut før det er for sent å gå tilbake. Jeg skal ikke prøve å tvinge dere til å slutte, men alle mennesker burde ta ansvar for å iallefall gjøre ett forsøk på å forsvare hverandre...

Springer du rundt til røykere også og sier at de bør slutte?
Springer du rundt til alle som drikker også og sier at de bør slutte?

Med tanke på bivirkningene så har ingen av dem som røyker eller drikker sunn fornuft, og de klarer ikke skille mellom rett og galt. Det er jo det du sier om aas. Uansett så tror jeg ikke du kommer noen vei for det er nok ikke noen av brukerne av aas forandrer sitt syn på det bare fordi en liten anti-doper fra TF snakker om det han mener er sunn fornuft.
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Dop er for tapere
« #203 : 26. juli 2006, 14:39 »
Springer du rundt til røykere også og sier at de bør slutte?
Springer du rundt til alle som drikker også og sier at de bør slutte?

Med tanke på bivirkningene så har ingen av dem som røyker eller drikker sunn fornuft, og de klarer ikke skille mellom rett og galt. Det er jo det du sier om aas. Uansett så tror jeg ikke du kommer noen vei for det er nok ikke noen av brukerne av aas forandrer sitt syn på det bare fordi en liten anti-doper fra TF snakker om det han mener er sunn fornuft.

Jeg bare gjør ett forsøk... Og ja, jeg sier ofte til en røyker at de burde slutte. Jeg sier ofte til en kamerat som fester hver helg at han bør ta det med ro. Men får vel bare håpe for din skyld at de verste bivirkningene ikke når fram til deg da...   Gl
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Dop er for tapere
« #204 : 26. juli 2006, 14:40 »
Jeg bare gjør ett forsøk... Og ja, jeg sier ofte til en røyker at de burde slutte. Jeg sier ofte til en kamerat som fester hver helg at han bør ta det med ro. Men får vel bare håpe for din skyld at de verste bivirkningene ikke når fram til deg da... Gl

Hadde du lest hele tråden så kunne du sett at jeg ikke kommer til å få noen bivirkninger Smiley
Jeg verken drikker, røyker eller bruker anabole steroider Wink
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

SV: Dop er for tapere
« #205 : 26. juli 2006, 14:59 »
Nå snakker jeg da ikke dritt om bruk eller dem som bruker aas. Wink
Men jeg har fått opp en 120raw. Men med tanke på at jeg ikke trener styrke, og aldri har gjort det, så kunne jeg like gjerne tatt 100 i benken uten at jeg hadde følt meg dårligere av den grunn Wink

1.Jeg tok 50kg maks 1 gang med en kroppsvekt på 60kg da jeg var 18år bare til opplysning, nå er jeg 20. Det er ikke noe galt i det, alle må begynne en plass. Jeg henviser bare til alderen og styrken for å vise at de har minimalt med erfaring fra treningsmiljøer.
2.Forskjell på å ha bra moral, og å være selvmanipulerende.
3.De er i den største "faregruppen" for å bli brukere av aas, så ja.
4.Jeg oppfordrer ingen til bruk av doping, men jeg har selv hatt litt egenerfaring med aas (det står vel en plass tidligere i tråden) og de fleste treningspartnerne mine og vennene mine bruker aas. Og jeg er klar over alle bivirkningene som man kan få, jeg har selv fått bittelitt bivirkninger, og treningspartnerne mine har også fått bivirkninger. Men å bruke alle bivirkningene som skrekkeksempel for å stoppe bruk av aas er da ikke vits, når de fleste finner ut hvordan ting egentlig er etter vert.

Hm, hva betyr så dette? Har du merket bivirkninger eller ikke?

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Dop er for tapere
« #206 : 26. juli 2006, 15:03 »
Hm, hva betyr så dette? Har du merket bivirkninger eller ikke?

Ja jeg har merket bivirkninger da jeg brukte en liten dose aas.
Men det var ikke det han snakket om, dette er fortid, dest pratet fremtid Wink
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

SV: Dop er for tapere
« #207 : 26. juli 2006, 15:10 »
Ja jeg har merket bivirkninger da jeg brukte en liten dose aas.
Men det var ikke det han snakket om, dette er fortid, dest pratet fremtid Wink

Men da kan du vel ikke utelukke bivirkninger i fremtiden?

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

SV: Dop er for tapere
« #208 : 26. juli 2006, 15:12 »
Hallo........................

Nå er grensen nådd i denne posten!

4 - Doping
Treningsforum tar avstand fra alt under kategorien doping. Det er strengt forbudt å poste innlegg som inneholder bruk/kjøp/salg eller oppfordring av anabole steroider, dopmidler, legge ut før-etter bilder av dop-kurer osv. Diskusjoner på generelt etisk grunnlag (dopingmisbruk, forebygging mm.) er derimot akseptabelt og skal gjøres i 'Antidoping' forumet.


Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
SV: Dop er for tapere
« #209 : 26. juli 2006, 15:18 »
Jeg bare gjør ett forsøk... Og ja, jeg sier ofte til en røyker at de burde slutte. Jeg sier ofte til en kamerat som fester hver helg at han bør ta det med ro. Men får vel bare håpe for din skyld at de verste bivirkningene ikke når fram til deg da... Gl

Samma her, ikke no galt i å gjøre et forsøk. har vist min frustrasjon ovenfor mine venner som røyker og drikker men når jeg er eneste i hele kretsen som ikke gjør det så har det fint lite å si hva jeg mener.
Jeg nektet til og med å kysse eksen på bursdagen hennes etter at hun hadde tatt en røyk haha.. det var kanskje hakke for sært .. menmen..
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!