Skrevet av Emne: Apaco legger opp for 2011, tilbake i 2012.  (Lest 966651 ganger)

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5715 : 12. august 2011, 11:52 »
Har allerede kjørt igjennom hele kroppen iløpet av to treninger denne uka, så det får vel egentlig holde for vedlikeholdet  Smiley
Men det er mulig jeg kan bli med bort en tur, hvis Apaco trenger litt påfyll av tips for å imponere sine brødre og eventuelle damer  Grin

Når det kommer til trening & kosthold så begynner jeg å miste det:
Leste et sted før sommer`n at 21 alkoholenheter i uka (dvs 21 glass rødvin/halvlitere med øl) ikke gjorde noen skade, så jeg regnet lett ut at det skulle bli 3 om dagen (Einstein, ikke sant)

Så jeg satte opp og har kjørt et vedlikeholdsprogram med tilfeldig trening, og hamburgere + 3 om dagen gjennom hele sommer`n, men det funker ikke... (og jeg har t.o.m. lagt inn is hver dag også)
Min bedre halvdel ble lettere forskrekka når hun så jeg hadde blodårer på skuldra under trening igår.
Så det er tydelig at jeg må kjøre på med mer pizza også  Food
Og jeg regner med at det blir mange tips å hente i helga med den forsamlinga   Cheesy

Apropo må du huske å gi meg noen verdesmestertips angående diett. Jeg har begynt på en liten diett nå, men problemet mitt er å finne på noe mat som gjør at jeg får i meg nok kalorier....jeg må være den eneste slankeren i verden som slanker meg - går opp i vekt - og samtidig spiser for få kalorier...finurlige greier som en verdensmester må klare opp i.

Vi norskpakistanere er nok ikke helt som andre alikevel Help
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5716 : 12. august 2011, 11:58 »
Du er sikkert laktoseintolerant med glutenallergi som 90% av dine landsmenn.  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget stored

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5717 : 12. august 2011, 12:19 »
....jeg må være den eneste slankeren i verden som slanker meg - går opp i vekt - og samtidig spiser for få kalorier...

Nei nei, melder meg inn i den klubben din.
Kanskje det bare blir sånn med okser på kreatiner.
Ulv i fåreklær

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5718 : 12. august 2011, 12:19 »
Du er sikkert laktoseintolerant med glutenallergi som 90% av dine landsmenn.  Grin

Jeg tåler ikke melk, men jeg tåler sjokolademelk....kan ikke skjønne noe annet enn at det må ha noe med fargen å gjøre what
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5719 : 12. august 2011, 12:20 »
Nei nei, melder meg inn i den klubben din.
Kanskje det bare blir sånn med okser på kreatiner.

Regner med at det er fordi du er senesterk og har lav hvileforbrenning når du er i bevegelse Shocked
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5720 : 12. august 2011, 12:51 »
Kjekt å se at Eliteutøverne utfolder seg litt mens jeg har drevet med flerkulturelle utfoldelser det meste av dagen.


Vi holdt vel nesten på å ødelegge loggen din  :Smiley Men godt d gikk greit  Cheesy

Apropo må du huske å gi meg noen verdesmestertips angående diett. Jeg har begynt på en liten diett nå, men problemet mitt er å finne på noe mat som gjør at jeg får i meg nok kalorier....jeg må være den eneste slankeren i verden som slanker meg - går opp i vekt - og samtidig spiser for få kalorier...finurlige greier som en verdensmester må klare opp i.

Vi norskpakistanere er nok ikke helt som andre alikevel Help

Det skal vi se på vet du!

 og så får vi se på opplegget mitt. Har jo brukt to år på å trene meg ned, bruker endel PF produkter som proteiner, kreatin, vitaminer, omega osv, men er fortsatt tett oppunder 100 (har ikke veid meg på 4-5 måneder men.. ) og som sagt så ble madammen forskrekka over blodårer på skuldra her om dagen, men jeg har heldigvis klart å tone ned 6 pack`n litt  Smiley

Uansett blir det en hyggelig lørdag!!
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5721 : 12. august 2011, 13:27 »
Apropo må du huske å gi meg noen verdesmestertips angående diett. Jeg har begynt på en liten diett nå, men problemet mitt er å finne på noe mat som gjør at jeg får i meg nok kalorier....jeg må være den eneste slankeren i verden som slanker meg - går opp i vekt - og samtidig spiser for få kalorier...finurlige greier som en verdensmester må klare opp i.

Vi norskpakistanere er nok ikke helt som andre alikevel Help
Du brur, å bytte fra kebabmiddag til shishkebab ,kvalifiserer ikke som diett altså!!! Smiley Verdensmestern har kontroll på alt som har med diett og gjøre,og det ryktes jo at han har vært og tatt bomba fra 10ern på Ingierstrand, KUN for og imponere alle hobbybolerne som stod der i kaktusposisjon Smiley

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5722 : 12. august 2011, 21:19 »
Høres ut som en god ide! Tar det da selvfølgelig som en selvfølge at du synes det er greit å trene iført hijab sånn at jeg får markert territoriumet mitt Grin

Forøvrig begynner jeg å jobbe litt igjen på mandag og da regner jeg med at det ligger en mail til meg fra det forskningsprosjektet jeg har vært med på i Drammen....så blir en reise dit i løpet av nærmeste måneden, så da kanskje vi får til to killerøkter sammen i løpet av de neste 4 ukene!

Kan da alltids være hijab-babe for en dag, slik at du ikke synker i grøten og mister respekt av den grunn!  Grin
Hijab og BetterBodies kan vel ikke annet enn gå som hånd i hanske.. Men da får du jaggu sørge for at jeg får noe skikkelig mat etterpå som matcher antrekket  Grin

Let me know da hvem dag du havner i Drammen neste uke da Smile Vurderer sterkt å ta meg en sydentur, men det blir da evn bare brått bestemt, og jeg stikker sånn i løpet av 24 timer  Smiley

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5723 : 13. august 2011, 11:40 »
Kan da alltids være hijab-babe for en dag, slik at du ikke synker i grøten og mister respekt av den grunn!  Grin
Hijab og BetterBodies kan vel ikke annet enn gå som hånd i hanske.. Men da får du jaggu sørge for at jeg får noe skikkelig mat etterpå som matcher antrekket  Grin

Let me know da hvem dag du havner i Drammen neste uke da Smile Vurderer sterkt å ta meg en sydentur, men det blir da evn bare brått bestemt, og jeg stikker sånn i løpet av 24 timer  Smiley

Jeg setter stor pris på din vilje til underkastelse for rezpektens grunn. Du skal selvfølgelig belønnes med mat  Grin
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5724 : 13. august 2011, 11:48 »
Fredagens økt:

Beinhev: 3x15

Masse oppvarmingsgreier

Smalbenk med beina opp:
oppvarming+
7x102,5kg
4x117,5kg
4x127,5kg
4x135kg
3x140kg

Stående frontpress med stopp:
oppvarming+
5x90kg
3x105kg
1x110kg
3x117,5kg + 6x30kg hantler i hantelpress sittende på gulvet med strake bein
3x117,5kg + 6x30kg hantler i hantelpress sittende på gulvet med strake bein
3x117,5kg + 6x30kg hantler i hantelpress sittende på gulvet med strake bein

4 sett leg-ext
4 sett legger
4 sett eksentrisk leg-ext
3 lett lårcurl
3 sett lette verdensmestersidehev
4 sett preachercurl med fokus på venstre arm.


Fredagens potet på 16 hadde krangla med mora si pga at han hadde kjøpt kreatiner og gjemt på rommet, og så hadde moren hans funnet det. Han lurte derfor på om jeg kunne prate med moren hans (jeg kjenner både mor og sønn) - jeg lovte selvfølgelig å ordne opp.
Forøvrig meglet jeg i en konflinkt mellom en inder og en tyrker og i en annen konflikt mellom en pakistaner og en en lanker. Begge konflikter løst og nok et bevis på at jeg strengt tatt burde hatt integreringsministerposten i en eller annen regjering.

Dagens pakistaner kom forøvrig bort til meg og fortalte at han hadde noe han bare måtte fortelle meg....han hadde nemlig sett en mannlig flyvert når han hadde tatt flyet hjem fra ferien forrige helg...det ble følge han omtrent som (Sitat) "om en mann skulle jobbet som sykepleier!!" (før han holdt på å le seg ihjel)  Grin
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5725 : 14. august 2011, 21:09 »
Hjemme fra super helg med Verdensmesteren med kone og Egil og Kikki......lærte overraskende spanske deffetriks av verdensmesteren og overraskende få bulketriks fra strångmannen - men fikk ihvertfall lov til å være med til en pråtæin-fabrikk...det var svære saker. Kanskje dumt å annonsere det her, men jeg hadde vel blitt hovedmistenkt uansett.....den fabrikken inneholdt mye jeg har lyst på woot
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5726 : 15. august 2011, 20:00 »
Dagens på sats.

Landmines: 3x16

Rygghev med ett bein og vekt: 3x10x2 bein

Masse oppvarmingsgreier

Benkpress medium grep og stopp på kloss:
oppvarming+
6x112,5kg
4x130kg
3x150kg
3x157,5kg
3x162,5kg

Push-down:
4x12

i supersetet med

Facepull:
4x15

i supersett med

Nordic hamstring:
4x6

4 sett leg-ext
4 sett eksentrisk leg-ext
4 sett verdensmestersidehev
4 sett bicepsgreier og tricepsgreier for venstre arm

*Noe som så ut som en kvinnelig fotballspiller som tok 10 chins - ganske imponerende da hun ikke så fryktelig atletisk ut.

*Overraskende nok bare 2 stk som kom bort og lurte på hvorfor jeg trente med kloss siden jeg ikke fikk trent ordentlig da.

*Sydhavskonge på t-banen som lurte på om jeg blikka han i dag. Jeg svarte som sant var at jeg blikka hvem jeg vil og at han enten fikk angripe meg eller klappe igjen hvis han hadde et problem med det. Han ble sittende. (skal sies at jeg selvfølgelig hadde observert at 3 brødre satt lenger bak på tbanen så hadde sydhavskongen gått til angrep hadde vi vært 4 mot 1. Litt mindre overtall en jeg foretrekker - jeg bruker som regel 10 gangen ved konfrontasjoner - men trygt nok på en mandag)

*Dagens chipper kommenterte til en annen chipper at han juksa med skulderen når han andre trente skråbenk. Han mente at man skulle trene skråbenk uten at skuldermusklene ble brukt...han prøvde selv å vise hvordan dette skulle gjøres, uten helt å lykkes Grin

*

IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5727 : 16. august 2011, 20:56 »
Dagens:

Ettbeins rygghev:
3x10x2 bein

Masse oppvarmingsgreier

Benkpress mediumgrep og stopp:
oppvarming+
6x102,5kg
4x120kg
4x132,5kg
3x140kg
3x147,5kg
3x147,5kg

Kroppshev:
3x6xundergrep
3x6xovergrep

Hantelpress med hammergrep i supersett med push-ups med vekt:
4x40kg hantler + 6xpushups med 15kg xtra
4x40kg hantler + 6xpushups med 15kg xtra
4x40kg hantler + 6xpushups med 15kg xtra

4 sett leg-ext
4 sett legger
4 sett eksentrisk leg-ext


Trente på et rolig og fint senter i dag, men absolutt ingen ting som skjedde.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5728 : 17. august 2011, 21:15 »
Dagens:

Stangrulle: 3x8

Masse oppvarmingsgreier.

Benkpress med stopp:
oppvarming+
6x112,5kg
4x127,5kg
3x140kg
3x150kg
3x157,5kg
2x160kg
1x170kg
3x182,5kg med strikk i 8tall
2x182,5kg med strikk i 8tall
2x182,5kg med strikk i 8tall

Benkopptrekk:
6x60kg
5x70kg
4x80kg
3x90kg
3x90kg
3x90kg

Shrugsroing:
4x6+6x90kg

Sittende dobbel hantelcurl i skråbenk:
3x10x17kg hantler
3x8x28kg hantler

4 sett eksentrisk leg-ext
4 sett leg-ext
4 sett legger

Dagens instruktør presterte følgende setning til lettere overvektig dame som hun hadde treningsveiledning med: Jeg tror vi lar beinpressen stå på 90kg jeg, du vil vel ikke ha større lår??
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Apaco fortsetter som mosjonerende gjengleder!
« #5729 : 18. august 2011, 02:23 »
Dagens instruktør presterte følgende setning til lettere overvektig dame som hun hadde treningsveiledning med: Jeg tror vi lar beinpressen stå på 90kg jeg, du vil vel ikke ha større lår??

Her tror jeg at jeg hadde kokt over. Hender det at du snakker til PT'er eller har du gitt opp saken?

Jeg så en gang en PT som lærte bort sumomarkløft med smal stand ala konv mark, bare med hendene innenfor lårene.. til en klient med de største dempingene under joggeskoene jeg noen gang har sett. Samme PT'en mente at du var styrkeløfter om du tok mindre enn 7 reps i pushdowens.  what

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!