Skrevet av Emne: kondom  (Lest 47436 ganger)

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: kondom
« #60 : 17. juli 2007, 22:34 »
damer vil jo ha likestilling så de får faen stappe i seg P pillene Tongue kondom er avleggs.

P-piller og testo, da dere 196% sikre :Smiley

Utlogget superduper

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 538
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 538

  • mja
Sv: kondom
« #61 : 17. juli 2007, 22:35 »
Tror ikke du vet helt hva du snakker om... tullball!

Skal vi vedde? Skal se o jeg finner den artikkelen...

Serveruler

  • Gjest
Sv: kondom
« #62 : 17. juli 2007, 22:36 »
Er det likestilling da? Hvem betaler og hvem må huske å ta pilla hver dag? :p

kompensasjon for alle årene med kondom!

forresten, superduper har rett. Rekorden er 7 år satt i afghanistan tror jeg. Der nede iallefall. Men der blir faktisk jentene giftet vekk i 5-6 års alderen så hun ble vel gravid på bryllupsnatten. Mannen var sikkert 57 år eller noe.

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: kondom
« #63 : 17. juli 2007, 22:41 »
kompensasjon for alle årene med kondom!

forresten, superduper har rett. Rekorden er 7 år satt i afghanistan tror jeg. Der nede iallefall. Men der blir faktisk jentene giftet vekk i 5-6 års alderen så hun ble vel gravid på bryllupsnatten. Mannen var sikkert 57 år eller noe.

For å bli gravid så må du ha eggløsning, du begynner ikke å produsere egg før du er i puperteten, kroppen begynner ikke å produsere hormoner og egg før etter 11-12 års alderen. Det er teoretisk umulig å bli gravid uten å ha eggløsning. Wink

Utlogget Kingbigz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

Sv: kondom
« #64 : 17. juli 2007, 22:44 »
Men so må du huske at det er flere unntak der unger kommer alt for tidli i puberteten.. Ja, jeg tror jeg har leste om en jente på 9 år vertfall! Og det er jo syykt de og! Tongue
The only way to clear my head is in this weights i'm lifting

AntiXrist

  • Gjest
Sv: kondom
« #65 : 17. juli 2007, 22:44 »
For å bli gravid så må du ha eggløsning, du begynner ikke å produsere egg før du er i puperteten, kroppen begynner ikke å produsere hormoner og egg før etter 11-12 års alderen. Det er teoretisk umulig å bli gravid uten å ha eggløsning. Wink

Noen er mye for treige, mens andre er mye for raske.
Noen har hår på tissen før dette, andre etter dette.. Varierer, men 11-12 er normen.

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: kondom
« #66 : 17. juli 2007, 22:45 »
Rekorden ble satt på 80 tallet i et sør-amerikansk land. Jenta var visst 9 år eller så , og var en medisinsk senasjon.
Grunnen var vel at hun tidlig kom i puberteten og hadde fått menstruasjon allerede som 7 åring.

Desverre er det slik at nå KAN jenter få menstruasjon i yngre alder og dette kommer faktisk av hormonbehandlet matvarer .
Dette har vært diskutert MYE i media i USA , hvor dette har forekommet hyppigst. Grunnene er vel , som sagt over, men dog også pga fedme , da femde senker testosteron , samt gir tidligere menstruasjon hos jenter , da det gir mer østrogener ..

Men det yngste i Norge er vel 11 - 12 åringer som er blitt mødre. Så vidt jeg har fulgt med på "Sensasjonene" i Norges mest forhatte og mest leste ukesmagasin : Se og Hør!!
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: kondom
« #67 : 17. juli 2007, 22:48 »
jeg fikk hår på pikken når jeg var 8år
sterk,blid og ronkefri

Serveruler

  • Gjest
Sv: kondom
« #68 : 17. juli 2007, 22:49 »
EID! Tongue

Den yngste moren i verden som har en bekreftet historie er ei fem år gammel jente fra Ticrapo i Peru, som het Lina Medina. Hun ble født 27. september 1933. Hun fødte en gutt 14.mai 1939 v.h.a keisersnitt. Barnet fikk navnet Gerardo. Gerardo ble oppratt i den tro at Lina var søsteren hans, men han fikk vite at hun var moren hans da han var ti år gammel.

Det ble aldri funnet ut hvem som var faren til den vesle jentas barn.


Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: kondom
« #69 : 17. juli 2007, 22:50 »
Men det yngste i Norge er vel 11 - 12 åringer som er blitt mødre. Så vidt jeg har fulgt med på "Sensasjonene" i Norges mest forhatte og mest leste ukesmagasin : Se og Hør!!

Man burde ha forsket litt på dette mener jeg, tror du man kan få støtte til det fra forskningsrådet Nann Rosita?   rofl

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: kondom
« #70 : 17. juli 2007, 22:50 »
jeg fikk hår på pikken når jeg var 8år
da er det noe merkelig , for det skal da strengt tatt IKKE være hår på selve pikken.. Wink

EID! Tongue

Den yngste moren i verden som har en bekreftet historie er ei fem år gammel jente fra Ticrapo i Peru, som het Lina Medina. Hun ble født 27. september 1933. Hun fødte en gutt 14.mai 1939 v.h.a keisersnitt. Barnet fikk navnet Gerardo. Gerardo ble oppratt i den tro at Lina var søsteren hans, men han fikk vite at hun var moren hans da han var ti år gammel.

Det ble aldri funnet ut hvem som var faren til den vesle jentas barn.



Det er veldig ungt. Tenk at så unge barn kan få barn.. Skremmende..
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: kondom
« #71 : 17. juli 2007, 22:52 »
EID! Tongue

Den yngste moren i verden som har en bekreftet historie er ei fem år gammel jente fra Ticrapo i Peru, som het Lina Medina. Hun ble født 27. september 1933. Hun fødte en gutt 14.mai 1939 v.h.a keisersnitt. Barnet fikk navnet Gerardo. Gerardo ble oppratt i den tro at Lina var søsteren hans, men han fikk vite at hun var moren hans da han var ti år gammel.

Det ble aldri funnet ut hvem som var faren til den vesle jentas barn.



Er ikke rekord det! Søsteren til dama ble gravid og fikk en liten sønn mens hun selv var inni moren sin mage, så når moren skulle føde henne kom det ut to babyer, de sa bare det var tvillinger. Ingen vet hvem faren var. Sjugt! Shocked

Utlogget Kingbigz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 151

Sv: kondom
« #72 : 17. juli 2007, 22:56 »
Og du er sikker på at det ikke er et tilfelle som kallest tvillinger oddvar? Cheesy Hehe..
The only way to clear my head is in this weights i'm lifting

Utlogget Pepz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

Sv: kondom
« #73 : 17. juli 2007, 22:57 »
Man burde ha forsket litt på dette mener jeg, tror du man kan få støtte til det fra forskningsrådet Nann Rosita?   rofl

Der fikk du en honnør Cheesy
oh yeah baby Cheesy

Utlogget DanielF

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 168

Sv: kondom
« #74 : 17. juli 2007, 23:03 »
da er det noe merkelig , for det skal da strengt tatt IKKE være hår på selve pikken.. Wink

Johoho... Er hår på pikkrota
Self improvement has always been a passion of mine. - Homer Simpson

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!