Skrevet av Emne: The Man Whose Arms Exploded  (Lest 5910 ganger)

Utlogget Pepz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

Sv: The Man Whose Arms Exploded
« #15 : 27. juli 2007, 16:04 »
Abcess av blodprøve tror jeg kan være vanskelig og få til, da abcess etter det jeg vet er en "skade" du får over lengre tid om ikke sprøyta når langt nok inn i muskelen og oljen ikke sprer seg, men heller samles som en kul med puss.

Gidder ikke å diskuterere noe med en som tydeligvis ikke har peiling på infeksjoner.

ABCESS ER EN INFEKSJON SOM FØLGE AV URENSLIGHET!

Det du tenker på er at olja kapsler seg, som følge av at du ikke stakk spissen dypt nokk i muskelen, noe som er vanlig blant nybegynnere. Grunnen til at Greg Valentino fikk abcess var at han skulle prøve å 'operere' seg selv når han hadde fått kapsling, dvs han stakk en brukt spiss inn i armen, og prøvde å trekke ut den overflødige olja.

Når du bruker samme kanyle 2 ganger fortjener du nesten å få infeksjon.
oh yeah baby Cheesy

Utlogget SolarValle_

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 30

Sv: The Man Whose Arms Exploded
« #16 : 27. juli 2007, 17:28 »
"Gidder ikke å diskuterere noe med en som tydeligvis ikke har peiling på infeksjoner." ikke alle som har behov for å vite hvordan man skal sette sprøyta skjønner du, men du har nok viten/erfaring hører jeg. Og jo, jeg har peil..men akkurat det med ordet abcess er litt diffust, da det er mange forskjellige meninger om hva det å få en abcess innebærer...mnmn..la det gå
Eat and train, or remain the same!

Utlogget Tannfeen

Sv: The Man Whose Arms Exploded
« #17 : 27. juli 2007, 19:44 »
Schtøgge mannen. Armene hans ligner mest av alt på et par tattoerte slanger som har slukt ei kurv strutseegg. Han er arti å se på da, må nesten le flere ganger når han gestikuler.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

Sv: The Man Whose Arms Exploded
« #18 : 27. juli 2007, 22:29 »
Abcess av blodprøve tror jeg kan være vanskelig og få til, da abcess etter det jeg vet er en "skade" du får over lengre tid om ikke sprøyta når langt nok inn i muskelen og oljen ikke sprer seg, men heller samles som en kul med puss.

"Gidder ikke å diskuterere noe med en som tydeligvis ikke har peiling på infeksjoner." ikke alle som har behov for å vite hvordan man skal sette sprøyta skjønner du, men du har nok viten/erfaring hører jeg. Og jo, jeg har peil..men akkurat det med ordet abcess er litt diffust, da det er mange forskjellige meninger om hva det å få en abcess innebærer...mnmn..la det gå
Du mener kanskje abscess?
Og du mener det er diffust og at det er mange forskjellige meninger om hva det innebærer. I tilegg sier du har peil? Her skyter du deg selv i foten, for du klarer i allefall ikke å formiddle at du har så fryktlig god peil. Sykdommer og "den slags" har alle en definisjon. Hvis du spør ti leger hva abscess er, så svarer ikke alle disse at det er forskjellige ting.

ikke alle som har behov for å vite hvordan man skal sette sprøyta skjønner du, men du har nok viten/erfaring hører jeg. Og jo, jeg har peil..
Man trenger ikke ha erfaring eller mye viten for å kunne dette her. Men tydeligvis har jo du også et behov for å vite hvor du setter sprøyta, siden du har jo så peil, eller? Wink

   
Men videre til sakens kjerne:

An abscess is a localized collection of pus in any part of the body that is surrounded by swelling (inflammation).

Abscesses occur when an area of tissue becomes infected and the body's immune system tries to fight it. White blood cells move through the walls of the blood vessels into the area of the infection and collect within the damaged tissue. During this process, pus forms. Pus is the build up of fluid, living and dead white blood cells, dead tissue, and bacteria or other foreign substances.

Abscesses can form in almost every part of the body and may be caused by infectious organisms, parasites, and foreign substances. Abscesses in the skin can be easily seen, and are red, raised, and painful. Abscesses in other areas of the body may not be obvious, but if they may cause significant organ damage.
Passion trumps fucking everything!

Utlogget Pepz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

Sv: The Man Whose Arms Exploded
« #19 : 27. juli 2007, 22:47 »
"Gidder ikke å diskuterere noe med en som tydeligvis ikke har peiling på infeksjoner." ikke alle som har behov for å vite hvordan man skal sette sprøyta skjønner du, men du har nok viten/erfaring hører jeg. Og jo, jeg har peil..men akkurat det med ordet abcess er litt diffust, da det er mange forskjellige meninger om hva det å få en abcess innebærer...mnmn..la det gå

Du driter jo deg ut i hvert eneste inlegg. Og bare så det er sagt, legestudenter har om slike ting som dette på skolen. Smiley

Så man trenger ikke å bruke steroider for å vite om infeksjoner / injisering.
oh yeah baby Cheesy

Utlogget Juicy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 51

Sv: The Man Whose Arms Exploded
« #20 : 27. juli 2007, 22:51 »
Dere har det gøy! Skal ikke mye vett til, for og se hvem som har peil her.. egentlig er det ganske logisk.
Over til topic: Greg så egentlig ganske bra ut før han begynte med synthol, nå ser det hele idiotisk ut.
Utseende hans er en ting, det som er verre er holdningen hans. Nesten så han anbefaler det til alle andre, og er så jævla stolt av seg selv.
"I"ve earned these babies"

Utlogget SolarValle_

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 30

Sv: The Man Whose Arms Exploded
« #21 : 28. juli 2007, 01:28 »
heh...får bøye meg i støvet å lese litt mer:P så er nok jeg som har vært litt feilinformert her.
Eat and train, or remain the same!

Utlogget Razor

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: The Man Whose Arms Exploded
« #22 : 01. september 2007, 14:57 »
.

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: The Man Whose Arms Exploded
« #23 : 07. september 2007, 15:59 »
ehh, det er en dokumentar om doping(Steroider). Vet ikke hva mere jeg kan si om saken. Synthol blir ikke nevnt med et ord såvidt jeg husker. 
haha... er det mulig å være dum?! tror du det kan skje med en vanlig boler?! se hvor svak han er da, tenkt litt selv! det er synthol som har ødelagt han...

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: The Man Whose Arms Exploded
« #24 : 07. september 2007, 16:01 »
sorry leste feil, trodde den bare handla om greg. men mener fortsatt at han ikke skal blandes inn i eksempler som har med bol å gjøre!


Utlogget Mr. Regresjon

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 139

Sv: The Man Whose Arms Exploded
« #25 : 12. september 2007, 22:29 »
haha... er det mulig å være dum?! tror du det kan skje med en vanlig boler?! se hvor svak han er da, tenkt litt selv! det er synthol som har ødelagt han...

Hvis du ser deg selv i speiler så vil du legge merke til en som er korkedum. Tror du det var jeg som laget denne dokumenteren? Er det jeg som har ansvaret for innholdet? Har du sett dokumentaren? Og hva har Gregs styrke med dette?

Greg har brukt og solgt steroider i følge dokumentaren, om det stemmer eller ikke kan ikke jeg stå til ansvar for. Og hvor har jeg sagt at Greg ikke bruker/brukte synthol?

Greg blir bruk som skremselpropaganda i en dokumentar som inneholder flere elementer enn bare han. Ta det som det er, en dokumentar, og ta deg en pille.

 
220 - 160 - 222,5 = 602,5

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!