Skrevet av Emne: Norges herligste  (Lest 5940 ganger)

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

Sv: Norges herligste
« #15 : 27. november 2007, 17:19 »
Er Norges herligste en 100% kopi av "Et rikere norge"? Jeg kan ikke se forskjellen, og de går litt over grensa når de tar med de _SAMMA_ folka som VG har hatt.

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Norges herligste
« #16 : 27. november 2007, 17:29 »
Så på RoyHoltes sine hjemmesider under resultater at han deltok i NSM2002 mener jeg.
Vant en deløvelse på grep, en bil i hver hånd.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Teabag

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

Sv: Norges herligste
« #17 : 27. november 2007, 17:38 »
ragnar står faktisk bak noen av norges beste løft i bl.a. benkpress. hvorfor det ikke har blitt noe mer spotlight på denne kjempen vet jeg ikke. jeg har personlig vært vitne til noen helt vanvittige treningsløft av han. repping på godt over 200 i benken og annet. har også hørt prat om 300.

han har forøvrig hatt store opphold i trening grunnet alvorlig sykdom og jeg tror ikke at det vi så av han på tvnorge mandag er mer enn 50% av det han var god for for en tid tilbake. han virket mye mindre enn han var før. tror formen hans har gått mye i bølger etter sykdomsavbrekket. men alt godt om ragnar. en veldig hyggelig fyr som alltid har en god røverhistorie på lager.

Utlogget KenMan

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

  • Train Hard , or go home
Sv: Norges herligste
« #18 : 28. november 2007, 12:46 »
ragnar står faktisk bak noen av norges beste løft i bl.a. benkpress. hvorfor det ikke har blitt noe mer spotlight på denne kjempen vet jeg ikke. jeg har personlig vært vitne til noen helt vanvittige treningsløft av han. repping på godt over 200 i benken og annet. har også hørt prat om 300.

han har forøvrig hatt store opphold i trening grunnet alvorlig sykdom og jeg tror ikke at det vi så av han på tvnorge mandag er mer enn 50% av det han var god for for en tid tilbake. han virket mye mindre enn han var før. tror formen hans har gått mye i bølger etter sykdomsavbrekket. men alt godt om ragnar. en veldig hyggelig fyr som alltid har en god røverhistorie på lager.

Den 300'en har du nok hørt ja, men tviler på at du har sett den;)Med jukk og med alt utstyr har jeg sett han gjøre par tre reps på 180. Men grepet hans var jo bra beryktet en gang, så han burde du ikke utfordre grepet med:)

Det går mye forskjellige rykter om han, men i bunn og grunn er han snill og grei.


Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Norges herligste
« #19 : 28. november 2007, 12:52 »
Over 200 i benk er tvilsomt, så han hadde en rep på 100kg i stokkpress over hodet og en rep på 150kg i skråpress med stokk på noen av resultatlistene tilbake i tid.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget H.T.

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 141
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 141

Sv: Norges herligste
« #20 : 28. november 2007, 15:58 »
over 200 i benken har han tatt. det er ikke tvil om.
sykt å se mannen legge beinet sitt på nest øverste hakket på Smith maskina. "tøye ut er viktig"

Utlogget bjarnebanan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 648
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 648

Sv: Norges herligste
« #21 : 28. november 2007, 19:36 »
Vanskelig å ikke legge merke til pratemåten og llatteren på han, høres rett og slett esktremt slesk ut..

Utlogget Teabag

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

Sv: Norges herligste
« #22 : 29. november 2007, 18:11 »
Den 300'en har du nok hørt ja, men tviler på at du har sett den;)Med jukk og med alt utstyr har jeg sett han gjøre par tre reps på 180. Men grepet hans var jo bra beryktet en gang, så han burde du ikke utfordre grepet med:)

Det går mye forskjellige rykter om han, men i bunn og grunn er han snill og grei.

hehe.. ja nå om dagen ja. men formen var vel betraktelig mye dårligere nå enn før. han var som en skygge av seg selv kan man si.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!