Skrevet av Emne: gjør comeback i ting jeg kan...  (Lest 288497 ganger)

Utlogget smoothoperator

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

Sv: F..Frank - Sandefjord Open ferdig. Noen bilder
« #495 : 30. mars 2009, 08:10 »
Synes du har en fantastisk flott fysikk!!

Gratulerer med (så langt) vel gjennomført diett og konkurranse. Gleder meg til å se flere bilder etter neste konkurranse!

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: F..Frank - Sandefjord Open ferdig. Noen bilder
« #496 : 30. mars 2009, 10:43 »
Hei Frank. Synes du så veldig bra ut. Gratulerer! Så deg dessverre ikke i noen av pausene så jeg fikk ikke hilst på, men det får vi ta en annen gang.


Du har forresten nesten identisk smil og ansiktsutrykk på scenen som Kim Torgersen. Bruker dere samme leppestift?

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: F..Frank - Sandefjord Open ferdig. Noen bilder
« #497 : 30. mars 2009, 12:07 »
Tusen takk all sammen igjen Smiley

Med tillatelse kjørte jeg ett kjempemåltid etter stevnet, og det var vel derfor jeg var snar med å komme meg avgårde, og ellers lå jeg bare bortgjemt nede i garderoben Wink

I dag er det nullkarb igjen, og gikk en frisk time til fots i skiløypene tidlig idag.

Skal snakke litt med Kim, og se om han går med på at jeg forsøker å presse med ned i Classic til helgen Grin
Som sagt har jeg rett og slett ikke nok masse til å matche de andre gutta, selv om jeg er i aldri så god form.

Jeg veide jo inn på 89,9 kg, men vekta lyver litt. Innveiing var på ettermiddagen, og jeg hadde rimelig kontroll på vekta, og drakk og spiste hele veien frem til måling.

Så vi får se. 83 kg is the number Cool
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Hyggelig å hilse på deg Smiley Synes du har en veldig fin fysikk og vil nok feie de andre av banen om du klarer vekten i classic Smiley



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Hyggelig å hilse på deg også Smiley
Hørte du var uheldig med hinderbanen, men uansett så var den oppladningen din med øvelse rett før, hinsides rå, og det skal maksimalt med rutine til for å kunne lykkes med formen da!

Stå på mot neste nå 2thumbsup
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Tusen takk all sammen igjen Smiley

Med tillatelse kjørte jeg ett kjempemåltid etter stevnet, og det var vel derfor jeg var snar med å komme meg avgårde, og ellers lå jeg bare bortgjemt nede i garderoben Wink

I dag er det nullkarb igjen, og gikk en frisk time til fots i skiløypene tidlig idag.

Skal snakke litt med Kim, og se om han går med på at jeg forsøker å presse med ned i Classic til helgen Grin
Som sagt har jeg rett og slett ikke nok masse til å matche de andre gutta, selv om jeg er i aldri så god form.

Jeg veide jo inn på 89,9 kg, men vekta lyver litt. Innveiing var på ettermiddagen, og jeg hadde rimelig kontroll på vekta, og drakk og spiste hele veien frem til måling.

Så vi får se. 83 kg is the number Cool
Syns du så bra ut jeg,få av ørlite til frem til helgen, så blir det nok en fin opplevelse Smiley
Litt drastisk og dra seg ned i classic når du ser slik ut som du gjør nå syns jeg men, STÅ PÅ!

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Syns du så bra ut jeg,få av ørlite til frem til helgen, så blir det nok en fin opplevelse Smiley
Litt drastisk og dra seg ned i classic når du ser slik ut som du gjør nå syns jeg men, STÅ PÅ!

Takk for det Daniel.

Idag ble det en time morgentur, en bra bryst, Skuldre, tricepsøkt,
og har akkurat kommet inn fra en 75 minutters frisk tur Grin

Ser ann vekta de nærmeste dagene, men satser på å gi Classic ett forsøk. Så får vi se om det går. Føler at jeg har mer "Classic" fysikk på mine gamle dager. Skulle jeg fyllt ramma mi, måtte jeg vel hatt 8-10 kg til Wink

Problemet er hvis jeg ikke klarer det, da driter jeg meg rett ut :Smiley
Det andre er at jeg må kjøre så hardt at jeg flater helt ut, eller smoother noe forferdelig på lørdag.
Maksimal oppkjøring blir det uansett ikke, men jeg prøver Cheesy
Den som intet våger, intet vinner!
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Da har jeg bestemt meg Grin
Kjører 100% på å klare vekta til Classic BB fredag. Veide inn på 89,9 nå lørdag, og skal treffe 83 på fredag Smiley  7 kg på 6 dager, med utgangspunkt i formen på bildene over er jo en utfordring, men det er bare gøy.
Men Classic er en klasse jeg passer bedre inn i, og lover å gi konkurrente maksimal motstand om jeg klarer vekta Smiley (Blir sikkert flat & tynn, men etter påske er det vel bare å å fylle rollen som Fat-Frank igjen)

Kjørte 50 min på Precormaskin idag tidlig, og har strammet ytterligere på kosten.

Hva er vel livet uten utfordringer og målsetninger, hehe
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget KenMan

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

  • Train Hard , or go home
Synes du så bra ut jeg Frank, 7 kilo ned vil jeg tro blir tøft , men du klarer det hvis du vil, eller så får du bli noen cm lenger, hehe. det er ikke lett å få trykk samtidig som man er helt tørr, du får karbe opp hele natta etter innveiengen, hehe. Lykke til.
mvh Kenneth


Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Du, Frank, er en syk syk mann....

Her er noen bilder av deg, slik vi kommer til å huske deg. Jeg anbefaler at du har en nødkebab med deg til enhver tid i tilfelle du sulter ihjel. Grin


Utlogget Atletix Jørn

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 204
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 204

Bra kjørt Frank. Med litt mere cut i beina tipper jeg du hadde tatt steget til 3. i sandefjord. Det er bare å gi full peis så tipper jeg du når vekta til cbb. Gutsen til å nå dit har du ihvertfall. Du har så bra symetri og balanse i kroppen at hvis du når vekten trenger du ikke å bekymre deg om å være værken flat eller tynn. De som skal slå deg da må i såfall være på topp nivå internationalt. Uansett så ønsker jeg deg forsatt lykke til, så ses vi til helga.

mvh
Jørn
1.pl AF  Nordisk 2008
1.pl AF -180 NM 2008 og Overall Vinner
1.pl AF -180 Nordisk 2007
1.pl AF -180 NM 2007 og Overall Vinner
1.pl AF  Oslo GP 2007
1.pl FF  Sandefjord Open 2007
6.pl AF -180 Nordisk 2006 (Ryggproblemer)
1.pl AF -180 NM 2006 og Overall Vinner
5.pl AF -180 Oslo GP 2006 (Syk og dårlig deffa)
2.pl AF -180 NM 2003 (Debuterte)

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Synes du så bra ut jeg Frank, 7 kilo ned vil jeg tro blir tøft , men du klarer det hvis du vil, eller så får du bli noen cm lenger, hehe. det er ikke lett å få trykk samtidig som man er helt tørr, du får karbe opp hele natta etter innveiengen, hehe. Lykke til.
mvh Kenneth


Takk for det. Var egentlig rimelig fornøyd med comebacket selv, selv om jeg dro på litt væske utover dagen og "smootha" litt. Hadde det ihvertfall veldig gøy, selv om jeg ble sliten etter sammenligningene. Hadde ikke så mye krutt igjen på friprogrammet.

-90 er vel eneste stedet jeg har mulighet for å føle meg litt høy Smiley

Er smertelig klar over at det kan bli vanskelig å få noe særlig trykk med de forberedelse jeg får nå, men det er en sjanse jeg er villig til å ta Wink
Er egentlig mer redd for å smoothe ut så jeg ser ut som en sel på scenen hvis jeg fyller feil.

Vi får se hvordan det går, og målsetningen har flyttet seg fra finaleplass i -90 til pallplassering i Classic Gull Trives bedre med høyere målsetning kjenner jeg, og størrelsesmessig idag, så måtte jeg fighta utover evne for å få lov til å delta på kveldsarrangementet lørdag, uansett hvor rippa jeg hadde vært Cheesy
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Drit-tøft Frank! Digger dette! Stå på!

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Du, Frank, er en syk syk mann....

Her er noen bilder av deg, slik vi kommer til å huske deg. Jeg anbefaler at du har en nødkebab med deg til enhver tid i tilfelle du sulter ihjel. Grin

Fy fa.. Nå er det snart bare kraniet igjen.
Hehe, har ikke sagt noe på jobben, og igår var det en som seriøst lurte på om jeg var blitt sjuk Grin
Godt det snart er marsipantid, så en får fyllt opp fjeset litt igjen.

Bra kjørt Frank. Med litt mere cut i beina tipper jeg du hadde tatt steget til 3. i sandefjord. Det er bare å gi full peis så tipper jeg du når vekta til cbb. Gutsen til å nå dit har du ihvertfall. Du har så bra symetri og balanse i kroppen at hvis du når vekten trenger du ikke å bekymre deg om å være værken flat eller tynn. De som skal slå deg da må i såfall være på topp nivå internationalt. Uansett så ønsker jeg deg forsatt lykke til, så ses vi til helga.

mvh
Jørn

Takk for det Jørn. Jeg gjorde nok forberedelsene litt feil på søndag. Jeg var skarp på morgenen som sagt, og det hadde passet perfekt om det hadde vært forbedømming. Hadde bra cuts/tverrstriper på begge låra, men på bildene ser jeg ut som en selunge føler jeg.
Jeg var ikke på scenen før 17.00, og i tillegg måtte alle utøverne møte der nede kl. 09.00 for å høre hva Athletic folket skulle gjøre i hinderløypa, og høytlesning av dagens program :Smiley

Ble mer å mer rastløs utover dagen, og gleda meg til å komme på scenen igjen, men det tok rett å slett for lang tid. Men man lærer, og jeg er jo som debutant å regne etter 9 års fravær.

Drit-tøft Frank! Digger dette! Stå på!



Takk til deg også. Får virkelig motivasjon av så mange positive tilbakemeldinger

Kjenner jeg begynner å bli litt vel selvsentrert nå, hehe. Inntil i forrige uke følte jeg at jeg levde ett helt normalt liv, med jobb, famile og t.o.m. bikkje (men ikke stasjonsvogn) bare med litt mer trening en Jan Johansen, og litt bedre kosthold.
Skal bli godt å komme ut av denne bobla Smiley
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget T.E.S

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 291
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 291

  • no retreat - no surrender!
Lykke til i Oslo, skulle gjerne vært der å sett på Smiley
If my mind can conceive it; and my heart can believe it - then I can achieve it.
- Muhammad Ali

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!