avstemning
Spørsmål: Klarer jeg 620 kg sammenlagt raw J-NM 2007?  (Avstemning er avsluttet: 30. desember 2006, 13:16)
Du har prolaps, Idiot!!! Begynn med fotball - 14 (20.9%)
Med mine røykebein, går ikke 210 kg i bøy selv med WPO utstyr og regler. - 6 (9%)
Mulig i klasse 125kg+ - 3 (4.5%)
Jeg klarer ikke kvalifiseringen - 3 (4.5%)
LETT! Det er LETT! - 41 (61.2%)
Stemmer totalt: 63

Skrevet av Emne: Ivrig pingle: Benk film s. 627  (Lest 1017159 ganger)

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Dette er den feteste filmen jeg noen gang har sett.. Det blir action fra 2.50 ca.. HOHOHOH gled dere!
http://www.youtube.com/watch?v=sPngUJr9wlw#noexternalembed
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget FRODRIS HAUGENENKO

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 241
  • Honnør: 103
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 241

you got pm! :-D
27år - 113kg - 180cm
Godkjente Stevne perser:
Bøy:287,5 Benk:180 Mark:270
                         http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88651.0

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Dagens (VM I press  Tongue)

Benkpress medium bredt grep m/bena opp:
80 kg 1x5
100 kg 1x5
110 kg 1x4
120 kg 1x3
125 kg 1x2
125 kg 1x4

Benkpress uten stopp m/smalt grep og bena opp:
80 kg 1x6
100 kg 1x5
120 kg 1x3
125 kg 3x3

Benkpress:
120 kg 4x3

Benkpress m/veldig tynn strikk i 8-tall:
130 kg 1x4
140 kg 1x3
150 kg 2x2
160 kg 2x2
*strikk gav ca. 5-10 kg hjelp. Godt fornøyd

Facepulls:
3x10

+ litt bøy som gav ryggvondt og bittelitt mark.

Kommentar:

Rolf løftet veldig bra bøy i utstyr Cheesy
Morro!
Filmet settene, har levert dårlige surringer til mange nå  Tongue
Knebindene mine spriker!
Så det i dag, så det på Lars Markussen på WEC og jeg så det på Simen i brumunddal. Må slutte med det tullet.

you got pm! :-D

Sett de nå Wink
Fikser biffen til uka mann 8-)
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Dagens:

http://www.youtube.com/watch?v=pAGfKwqYHkQ#noexternalembed

Har trent ekstremt mye med bena opp, så og si utelukkende.
Det som har skjedd de siste to ukene er at formen har vært veldig laber med bena opp, men når jeg spenner meg opp og tar bena ned er det et helt ekstremt trykk!

Morsom observasjon under dagens strikk benk, bruker den tynneste flisa på markedet og den gir ca. 10 kg ekstra. Det som derimot skjer er at albuene blir litt trykt inn mot kroppen, og på den måten får jeg veldig bra trykk selv med denne strikken. Kunne sikkert pressa 190 kg med den strikken, kanskje fordi den presser meg inn i en ideel bane. I så fall har Alex helt rett Wink

Rolf er forøvrig en mann som imponerer meg utrolig mye!
Jeg tror han kan bøye 260-265 på NM, og det er nesten helt utrolig.
For kort tid siden ble operasjon på ryggen vurdert. Men litt Dynamic mobility og spesialtilpasset trening fra meg har fungert veldig bra så langt  Cheesy
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Neste treningsperiode blir det 5x5 i knebøy og 5/3/1 i mark og militærpress.
Øktene vil se slik ut:

Dag1

Knebøy
Frontbøy
Dietmar benk
Biceps
vertikale drag
Bakside skuldre

Dag2

Markløft
Core
Dietmar benk
Triceps
Underarmer dynamisk

Dag3

Core
Dietmar benk
Underarmer statisk

Dag4

Militærpress
Strake markløft
Dietmar benk
Horisontale drag

Dag5

Knebøy
Frontbøy
Dietmar benk
Triceps
Core


I første omgang blir dette et reboundprogram over 8 uker. Starter med lave vekter i knebøy, så det er mulig jeg kan forlenge det til 12-16 uker. Jeg gleder meg til å prøve noe nytt. Må begynne litt fra scratch i knebøy og prøve noe veldig enkelt i markløft en stund nå. Er nede i en bølgedal i de to øvelsene. I benk er Dietmar sikker som banken virker det som. 5-dagers benken eller noe jeg lager selv vil bli benyttet her.
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget andersgronn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 255

  • GISP!!!!
Neste treningsperiode blir det 5x5 i knebøy og 5/3/1 i mark og militærpress.
Øktene vil se slik ut:

Dag1

Knebøy
Frontbøy
Dietmar benk
Biceps
vertikale drag
Bakside skuldre

Dag2

Markløft
Core
Dietmar benk
Triceps
Underarmer dynamisk

Dag3

Core
Dietmar benk
Underarmer statisk

Dag4

Militærpress
Strake markløft
Dietmar benk
Horisontale drag

Dag5

Knebøy
Frontbøy
Dietmar benk
Triceps
Core


I første omgang blir dette et reboundprogram over 8 uker. Starter med lave vekter i knebøy, så det er mulig jeg kan forlenge det til 12-16 uker. Jeg gleder meg til å prøve noe nytt. Må begynne litt fra scratch i knebøy og prøve noe veldig enkelt i markløft en stund nå. Er nede i en bølgedal i de to øvelsene. I benk er Dietmar sikker som banken virker det som. 5-dagers benken eller noe jeg lager selv vil bli benyttet her.

noen formening om hvordan du bør legge opp progresjonen i bøy? og er planen å kjøre en tung og en lett bøydag, eller skal begge være like med typinsk 2,5 kg per økt til det stopper opp progesjon:-)


det jeg har lest tidligere i loggen din så ser jeg at du slier litt teknisk i bøy, det som har hjulpet meg veldig tidligere er å starte med stanga, og aldri ha høyere hopp enn ti og ti kg under oppvarmingen, og aldri mer enn 5 repps, alt over 5 repps er lett å miste fokus pga "at det blir slitsomt i pusten" og man får mange løft på lette vekter før man når "toppen"

det du kan vurdere er å kjøre  opp til en middels 5er på ca 60% i bøy på den lette dagen kjør gjerne denne uten belte.

den andre dagen drar du deg opp imot 70-75% og 3*3 repps på toppvekten,
øk med 2-5 til 5 kg per økt.

støtteøvelser i tilleg til dette er typisk:

lett dag, 4*4 i rykkbøy SS frontbøy (middels)
tung dag: bulgarsk utfall med ekstra ROM 3*8 ( middels til tung)

When you deadlift more than you frenchpress, its time to start doing som kickbacks!!!!!!

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
noen formening om hvordan du bør legge opp progresjonen i bøy? og er planen å kjøre en tung og en lett bøydag, eller skal begge være like med typinsk 2,5 kg per økt til det stopper opp progesjon:-)


det jeg har lest tidligere i loggen din så ser jeg at du slier litt teknisk i bøy, det som har hjulpet meg veldig tidligere er å starte med stanga, og aldri ha høyere hopp enn ti og ti kg under oppvarmingen, og aldri mer enn 5 repps, alt over 5 repps er lett å miste fokus pga "at det blir slitsomt i pusten" og man får mange løft på lette vekter før man når "toppen"

det du kan vurdere er å kjøre  opp til en middels 5er på ca 60% i bøy på den lette dagen kjør gjerne denne uten belte.

den andre dagen drar du deg opp imot 70-75% og 3*3 repps på toppvekten,
øk med 2-5 til 5 kg per økt.

støtteøvelser i tilleg til dette er typisk:

lett dag, 4*4 i rykkbøy SS frontbøy (middels)
tung dag: bulgarsk utfall med ekstra ROM 3*8 ( middels til tung)



Takk for gode innspill Smiley

Min plan er å starte veldig lett i knebøy. Starter på 90 kg i knebøy og 72,5 kg i frontknebøy.
På knebøy dag 1, er det fremgang fra uke til uke. Dag 2 knebøy vil være basere seg på samme belastning som dag 1 uken før og dag 2 med knebøy ligger 5% lavere enn dag 1 knebøy. 
Progresjonen er ikke stor på disse 8 ukene. Ender på 125 kg 5x5.
Fokuset er på nettopp teknikk. Tror 5 reps er et fint intervall og en progresjonsøkt pr. uke tror jeg holder Smiley

Jeg gjorde 180 kg i knebøy med plettfri teknikk på testen til frekvensprosjektet, men etter 2-3 uker med trening så mister jeg teknikken igjen virker det som. Så nå skal jeg bare fokusere maks på teknikk.
I markløft ønsker jeg å øke litt, derfor blir det kun lett bøy i en periode nå. Har ikke med noen ett beinsvarianter i denne perioden, fordi jeg blir svært støl av dette og det tror jeg går på bekostning av teknikk.
Men ett beinsøvelser kommer i en periode før NM Smiley
Skal i alle fall gjøre 190-180-240 uten utstyr om jeg skal gidde å delta på NM.
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Bare egil band festivalen var faktisk så bra at jeg droppe byturen etterpå  Grin
Det sier sitt!
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Deilig å endelig komme hjem fra trening å kjenne at lårene er støle, brannsår øverst på lårene er noe jeg savner Wink
Vektene er dog ikke verdt å nevne...  Tongue

Dagens (benken):

Benk m/bena opp:
80 kg 1x5
100 kg 1x5
115 kg 1x4
130 kg 1x3
140 kg 1x2
145 kg 1x2
*lett og greit. 10 kg over programmet, som seg hør og bør på lette dager og 4er inne på 145 kg

Smalbenk m/ben opp uten stopp:
80 kg 1x6
100 kg 1x5
110 kg 1x4
120 kg 3x4
*merkelig dårlig trykk i smalbenk...  Tongue Vektene er lette, men jeg trenger ikke knipe i stanga for å ikke miste den liksom  what

Chins:
1x8
2x3*+20 kg
1x4, 5 og 6

Lårcurl:
3x8
*hamstringen hvor jeg fikk strekk er ca. 50% svakere enn den andre

Underarmer:
Dynamisk

Kommentar:

Greit å kjenne at man har vært på trening igjen  Tongue
Mark i morgen håper jeg
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Wonderboy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 359

Bra benk som vanlig ser jeg Grin

Selv var jeg opp til en dobbel på 142.5 idag, og tenkte en beintung økt i hallen på fredag.
Kommer du? Må ta litt innpå deg nå vettu, så det ikke er helt avgjort på julestevnet etter ett eneste løft! hehe

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Bra benk som vanlig ser jeg Grin

Selv var jeg opp til en dobbel på 142.5 idag, og tenkte en beintung økt i hallen på fredag.
Kommer du? Må ta litt innpå deg nå vettu, så det ikke er helt avgjort på julestevnet etter ett eneste løft! hehe

Det var da som bare...  Shocked
Har du begynt å trene allerede NÅ! God Damn!  Tongue
Da må jeg kanskje vurdere å drøye enda litt lengre med bøy/mark for å spare all energien til benken Wink
Jeg begynner å bli litt lett igjen, knappe 96 kg. Så nå skal det bulkes på fremover  Spise
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Wonderboy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 359

ja, 100 blank på julestevnet Smiley Har et par kilo å gå på jeg og

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
ja, 100 blank på julestevnet Smiley Har et par kilo å gå på jeg og

Om du veier inn på 100 blank, tviler jeg på at jeg tukter deg  Undecided
FÅr ta på meg skjorta i et ekstra løft  :Smiley Grin
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Wonderboy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 359

du er en råtass du nå da  Wink
blir gøy uansett. Det blir full fres fremover nå

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!