avstemning
Spørsmål: Klarer jeg 620 kg sammenlagt raw J-NM 2007?  (Avstemning er avsluttet: 30. desember 2006, 13:16)
Du har prolaps, Idiot!!! Begynn med fotball - 14 (20.9%)
Med mine røykebein, går ikke 210 kg i bøy selv med WPO utstyr og regler. - 6 (9%)
Mulig i klasse 125kg+ - 3 (4.5%)
Jeg klarer ikke kvalifiseringen - 3 (4.5%)
LETT! Det er LETT! - 41 (61.2%)
Stemmer totalt: 63

Skrevet av Emne: Ivrig pingle: Benk film s. 627  (Lest 1017272 ganger)

Utlogget FRODRIS HAUGENENKO

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 241
  • Honnør: 103
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 241

Så forsiktig du er nå da  Grin
3 ganger før Benk Nm som nå er 11 uker unna, er jo ikke mye :p
Jeg rekker minst 5-6 comeback...

Men hva tror du skjer på benk Nm av følgende:
a) jeg stiller på benk NM, svært dvask på 99,7 kg kv og løfter 190-205 kg
b) jeg stiller på benk NM, med sjokoladesmuler i munnviken, på lette 91 kg og løfter 185-195 kg
c) jeg stiller på benk NM, med svulmende quads, veier inn på 98 kg og løfter 210-220 kg
D jeg stiller ikke på Benk NM og står frem som den homofile elskeren til Kjell Magne Bondevik

 what


C SÅ KLART!! GJELDER Å HA TRUA! men jeg tipper 230 Wink
27år - 113kg - 180cm
Godkjente Stevne perser:
Bøy:287,5 Benk:180 Mark:270
                         http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88651.0

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Jeg lager et nytt alternativ:

E: Lars bestemer seg for å deffe ned til 88 kg kommer til 94 kg ser super tilbud på sjokolade i svergie går amok transfett bulker opp til 110 kg løfter 210-220-230 men alle løft underkjent pga for trang drakt

Er det et alternativ Lars? Tongue haha

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Mye gode forslag og ikke minst skildringer av mulige scenarior her  Grin

Jeg satser mest på C selv Wink
220+ Hadde vært fint. Men alt over 210 må jo være greit
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
2006 --> Anders Eriksson legger frem en studie som viser at bruk av doping sannsynligvis har livstidseffekt (kanskje livstidseffekt)

2008 --> Bruusgaard og Gundersen beviser funnene i denne studien.

Anabole steroider, testosteron, vekst etc --> ekstrem hypertrofi, over hva som går rent --> flere cellekjerner --> atrofi etter endt bruk og inaktivitet ---> IKKE færre cellekjerner.... selv helt uten stimuli til muskelen --> oppstart av trening igjen = fremdeles fordeler!



Flott det!
Nå er det ikke lengre en diskusjon.
Bevisene er her. Livstidsutestengelse er det eneste som gjelder.
Mer om dette kommer, skal bare notere ned det hele på et lite ark.

FY FAEN FOR EN SEIER DETTE ER.  >Cheesy >Cheesy >Cheesy

Nå skal jeg en tur på trening, jeg er bare så forbanna fornøyd nå!

 
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Dette er dårlig for styrkeløftere som har brukt steroider men bra for bodybuildere som bruker steroider? Am i right? ellers misforstod eg poenge :p

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

kult! Dette er viktig info. Men har de først nå kommet med konklusjoner fra studiet i 2008, eller er det publisert noe nytt nå i 2010?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Dette er dårlig for styrkeløftere som har brukt steroider men bra for bodybuildere som bruker steroider? Am i right? ellers misforstod eg poenge :p

Dette er bra for NSF og alle andre som aldri har brukt doping Wink
Dersom man har brukt doping en gang og faktisk oppnådd noen form for resultat av dette må man ALDRI noensinne komme tilbake til organisert idrett!
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
kult! Dette er viktig info. Men har de først nå kommet med konklusjoner fra studiet i 2008, eller er det publisert noe nytt nå i 2010?

Nei, dette er det nok flere som har konkludert med kanskje allerede i 2006. Studien til Eriksson fant jo vedvarende effekt selv etter mange år. Men det ble lagt frem en hypotese angående cellekjerner.
Det som er "nytt" er mikroskopbildene som gjør at man kan se på hele muskelen. Biopsier er på størrelse med fyrstikkhodet, og videre analyseres kun fragmenter av dette. Når man nå kan se på hele muskelen kan man finne igjen samtlige cellekjerner. Dette er gjort IN VIVO, så det er rotter man har utført testingen på.
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Min umiddelbare tanke nå er at dette er viktig i forbindelse med anti-dopingregler og regler for utestengelse. Samtidig er det negativt med tanke på de mulige positive signalene dette gir til potensielle brukere.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget jaycutler

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 121

Da er det endelig på tide at du slutter å løfte i IPF og går over til AWPC hvor man blir utestengt på livstid første gang man blir tatt. Du kan da ikke være medlem i en slik organisasjon som NSF/IPF som da faktisk ikke slår hardt nok ned på dopingbruk. Hvertfall nå som du har fått slike fine svar Wink
|||||--WPC Norge--|||||

Sterk, blid og fordomsfri

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Det som er "nytt" er mikroskopbildene som gjør at man kan se på hele muskelen. Biopsier er på størrelse med fyrstikkhodet, og videre analyseres kun fragmenter av dette. Når man nå kan se på hele muskelen kan man finne igjen samtlige cellekjerner. Dette er gjort IN VIVO, så det er rotter man har utført testingen på.


Jævla dopingrotter. Ikke nok med at de kan være bringere av pest, død og fordervelse, men nå doper de seg også.

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Min umiddelbare tanke nå er at dette er viktig i forbindelse med anti-dopingregler og regler for utestengelse. Samtidig er det negativt med tanke på de mulige positive signalene dette gir til potensielle brukere.


Etter mange år på dette forumet har jeg lært en ting: Folk doper seg uten mål og mening, og helt uten å vurdere risk-benefit i det hele tatt. At det har livstidseffekt er det jo mange som vet allerede. Det finnes jo eks-brukere her inne også, selv om flertallet er aktive brukere.

Det tar nok tid før man klarer å legge til grunn nok konluderende forskning til at man kan endre dopingbestemmelsene internasjonalt. Det er kanskje ikke så rart, når følgene er så store.

Musklenes fibertypeegenskaper påvirkes ikke av anabole steroider, her er det genetiske forskjeller som gjelder. Men størrelsen påvirkes som kjent i veldig stor grad, så også restitusjon og proteinsyntese. Flere og flere studier viser at muskeltverrsnitt er den desidert viktigste komponenten for styrke. Har du først oppnådd en grad av hypertrofi, som du ikke ville klart rent har du samtidig fått et større antall cellekjerner pr. fiber. I tillegg vil man kunne få flere splittede fibre, som kan danne nye muskelfibre. Disse fortrinnene mister man ikke. Og det er jo da skremmende å tenke på at man kan få 2 år straff... maks 4 år  Shocked


Da er det endelig på tide at du slutter å løfte i IPF og går over til AWPC hvor man blir utestengt på livstid første gang man blir tatt. Du kan da ikke være medlem i en slik organisasjon som NSF/IPF som da faktisk ikke slår hardt nok ned på dopingbruk. Hvertfall nå som du har fått slike fine svar Wink


Hvem står bak testingen der? I norge er det kun Anti-doping Norge som utfører WADA testing, hvordan skal jeg kunne bli testet her i landet? Dopingtester kun på stevner er langt i fra nok!  
Flertallet av deltagerne i WPC er jo dopingtatte IPF løftere, altså er det ikke et alternativ for en som er ren.
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Hvem står bak testingen der? I norge er det kun Anti-doping Norge som utfører WADA testing, hvordan skal jeg kunne bli testet her i landet? Dopingtester kun på stevner er langt i fra nok!  
Flertallet av deltagerne i WPC er jo dopingtatte IPF løftere, altså er det ikke et alternativ for en som er ren.

Jeg har hørt at det er vaktmesteren for trening/stevnelokalet som står for testingen. Han observerer urineringen, og med mindre man pisser i vinkel så er man rein.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget 1000

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 305
  • Honnør: 350
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 305

Tell denne honnøren du får fra meg som en milliard honnører, Lars! Halleluja!
380 - 250 - 325 = 955 @ 115 kg (554 wilks)

www.laserklinikken.no

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Tell denne honnøren du får fra meg som en milliard honnører, Lars! Halleluja!

Det gjør jeg hver gang Cheesy
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!