Skrevet av Emne: Cell tech hardcore...steroider? :S  (Lest 6409 ganger)

Utlogget Tordenskjold

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Cell tech hardcore...steroider? :S
« : 11. juni 2008, 10:31 »
Morn

Jeg driver og tar cell tech hardcore, vistnok ulovlig i norge så jeg kjøpte den i sverige. Jeg sjekka litt rundt i sverige og kjøpte meg en boks på nordby. Men i ettertid av ren kjedsomhet så sjekket jeg www.klara-klok.no for og få en god latter og da kom jeg over en som hadde skrevet om anabolic halo er steroider som vistnok skal være veldig like cell tech hardcore, Så jeg lurer på om det er steroider/testosteron i cell tech?

Klara klok skrev:

Har bare ett spørsmål angående ett produkt. Driver og trener for store muskler og alt er bra og driver med kreatin. Jeg tar noe som heter ZMA som er vistnok ganske vanlig innen kreatin forbruk. Ettersom jeg har tenkt litt vil jeg bytte kreatin til noe sterkere som heter anabolic HALO. En jeg kjenner bruker den og han får skikkelig resultater av det. Så jeg lurer, er det steroider i det. vil jo selfølgelig ikke ta steroider pga bivirkningene. Men jeg bare lurte om dere hadde noen svar på det. Hørt at den ikke er lovlig i Norge fordi den er for mektig og Norsk helse bla bla bal mener den er for sterk. Kan linke dere siden hvor man kan lese om det. Vil veldig gjerne kjøpe det og bruke det men vil ikke ta noen risk så jeg spør dere først. Hvis ikke dere kan svare på dette så hadde jeg satt pris på veiledning for hvor jeg kan finne ut dette.


svar:

Anabolic Halo er definitivt et ulovlig produkt, og i en eventuell dopingkontroll ville du nok testet positivt. Det ser ut til å inneholde både testosteron/prohormoner og insulinregulerende stoffer som kan gi sterke bivirkninger. Jeg vil fraråde deg å kjøpe dette produktet. Fortsett heller med kreatin og tren hardt, men med tilstrekkelig hvile mellom øktene!

takk for svar

In Flames - Only for the weak!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Cell tech hardcore...steroider? :S
« #1 : 11. juni 2008, 10:33 »
Sitat
Så jeg lurer på om det er steroider/testosteron i cell tech?

Nei! Tror du at de selger steroider over disk i Sverige? Et land hvor bruken av steroider er kriminalisert ...

Case closed.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!