Skrevet av Emne: Flasketuten peker på.  (Lest 10183 ganger)

Utlogget EspenM

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 147
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 147

Sv: Flasketuten peker på.
« #60 : 13. oktober 2008, 18:25 »
Mandag 13. oktober

Tung benkpress

Benkpress 2x2 100kg FAIL
Skråpress 3x6 31kg
Skulderpress 3x6 21kg
Dips 3x6 KV
Bicepscurl random reps og kilogram.

Jævla skitdag hvorav jeg klarer 1x 100kg og feiler på andre reppen. Tenker meg en ny dobbel, klarer første løftet, men det går så dårlig at jeg bare dropper å prøve løft nummer to. Svake brystmuskler, triceps og alt som er i overkroppen. Wææ. Deprimerende rett og slett.

Da står jeg med to single løft på 100kg - og har kanskje en liten økning på 2,5kg når det kommer til nytt maksløft. Resten av økta var vel helt grei.

Uansett så ser jeg frem til 2x2 på 120kg i knebøy i morgen. Bør etter all form og tidligere løft i betrakning går LETT... Faktoren her er kroppen og dens tilfeldigheter som stadig overrasker, uansett hva jeg føler.

Krysser lem og fingrer.

Trøsten ikveld blir vel elgkjøtt og krystpotatis tilberedet av kjæresten! Nam nam. Over og ut fra denne jævla depressive walkie-talkien!
450kg til jul må man da klare!

Treningsloggen: Flasketuten peker på...

Utlogget EspenM

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 147
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 147

Sv: Flasketuten peker på.
« #61 : 14. oktober 2008, 23:05 »
Tirsdag 14. oktober

Tung knebøy og dynamisk markløft.

Knebøy 2x2 120kg
Markløft 6x2 105kg
Chins 5 set med 3 reps, et set med tre reps og 2,5kg
Nedtrekk 3x8 67,5kg
Enarmsroing 3x6 (eller 2x6) 23,5kg
Lette knebøy 2x10 60kg

Knebøyen gikk helt ok, ikke bra, ikke dårlig - men helt ok! Hadde også med meg Oddbjørn Steen på treninga i dag og fikk se hvor mange hakk høyere han rir på benkhesten, enn meg selv. Tre lette set med 100kg på stanga. Faen så svak jeg er! Fikk også litt feedback på knebøyen og den ser bra ut! Så nå er det bare å kjøre på persing for alle makter om to uker!

Deilig å få kjørt ryggen.. Utrolig deilig. Begynner å bli mye sterke i Chins også. Klarer jeg 5 reps med 20kg hengende - da er jeg relativt fornøyd. Akkurat nå (som jeg vet) klarer jeg 1,5rep på det.. Dette kommer seg.

Treningsfri i morgen - masse jobbsøking og slikt svada da. Huff - må jo få jobba skikkelig igjen!

Økta gikk bra, kjenner at kroppen er sliten i alle fall!

I senga med seg, så blir det enten JFK eller Midnight Express som film på pc-en! Torsdag blir det 2x2 på 150 i marken. Aldri løfta så tungt før jeg. 
450kg til jul må man da klare!

Treningsloggen: Flasketuten peker på...

Utlogget EspenM

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 147
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 147

Sv: Flasketuten peker på.
« #62 : 16. oktober 2008, 18:34 »
Torsdag 16. okt.

Tung markløft og dynamisk knebøy

Markløft 1x2 1x4 150kg
Knebøy 6x2 85kg
Chins 5x3 KV 1x3 KV+5kg
Nedtrekk 3x6 72,5kg
Roing strak 2x8 30kg
Stående tåhev 2x8

Marken var kongebra! Skulle ha to doble på min tidligere maks, men det var så lett at jeg tok likegodt fire reps på andre setet! Skikkelig deilig! Maks ligger nok rundt 180kg nå - forhåpentligvis over! Nærmere 200kg, men noe jævelsk til vilje og makt!!

Har også blitt en jævel på chins etter hva jeg selv vil bedømme! Nå klarer jeg 18stk på ei trening! Aldri vært i nærheten av noe sånt før! Jævla kult!! Smiley Litt spent på når jeg stopper opp mtp. chinsen. Men uansett utrolig glad over at jeg har fremgang der!

Nå er det lite som står på kveldsplanene - enten ut på byen eller være hjemme. Begge frister ca like mye. Så da lar eg de andre ta valget ved å bruke dårlig overtalelsesteknikk. Så får de i alle fall følelsen av at de "drar" meg med, om jeg finner det til godt at jeg drar ut.

Lett benk-dag i morgen! Så blir det deload-uke neste nå!

11 dager til maksing i knebøy nå!!!! Gleder meg som en okse! Wink
450kg til jul må man da klare!

Treningsloggen: Flasketuten peker på...

Utlogget EspenM

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 147
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 147

Sv: Flasketuten peker på.
« #63 : 17. oktober 2008, 19:27 »
Fredag 17. okt

Dynamisk benkpress

Benkpress 6x2 70kg
Skrå hantelpress 3x6 31kg
Skulderpress 3x6 21kg
Dips 2x7 KV 1x6 KV+2,5kg
Bicepscurl tilfeldig
Pushdown 2x8 65kg

Lite til overs på treninga i dag siden jeg ble med en vennegjeng ut på byen i går grunnet bursdag. Ellers er jo denne dagen generelt ganske lett uansett.

Da er opptrappinga til maksing foretatt og det blir ei lett kommende uke for å få bygd opp en formtopp som skal eksplodere!!

Satser på å få kjørt 5-dagers dietmar neste gang det skal velges program! Smiley
450kg til jul må man da klare!

Treningsloggen: Flasketuten peker på...

Utlogget EspenM

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 147
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 147

Sv: Flasketuten peker på.
« #64 : 20. oktober 2008, 17:41 »
Deload-uke

Mandag 20. oktober

Knebøy 3x3 96kg
Markløft 6x2 105kg
Chins 6x4 (YEEEEE!! Cheesy)
Hantelroing 3x6 23,5kg
Nedtrekk 3x8 63kg
Stående tåhev 2x10

Lett økt - men og en god økt!! Ny personlig rekord på Chins, tredje ryggtrening på rad med rekord! 24 stk. totalt på en trening har jeg ikke vært i nærheten av før.

Chins 3x8 er målet - for å så begynne å trene med ekstra vekt rundt kroppen... Smiley

Jævlig deilig!

Neste mandag er det maksing i benkpress - noe jeg langt fra gleder meg til. Men men. Styrken er nogenlunde like dårlig som den var i starten av programmet... Sukk!

Blir morsomt å få starta med dietmar etter denne endte perioden Smiley
450kg til jul må man da klare!

Treningsloggen: Flasketuten peker på...

Utlogget EspenM

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 147
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 147

Sv: Flasketuten peker på.
« #65 : 21. oktober 2008, 21:26 »
Tirsdag 21. Oktober

Benkpress 3x3 80kg
Skråbenk 3x8 31kg
Skulderpress 3x8 21kg
Dips, au skuldra.
Pulldowns 3x8 60kg
Bicepscurl 3x6 18,5kg

Dårlig form på meg i dag. Kanskje mye grunnet lite søvn og lite mat. Økta gikk uten problemer, selvsagt.
450kg til jul må man da klare!

Treningsloggen: Flasketuten peker på...

Utlogget EspenM

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 147
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 147

Sv: Flasketuten peker på.
« #66 : 29. oktober 2008, 16:18 »
Tirsdag 28. Oktober.

MAKSDAG FOR KNEBØY OG BENKPRESS

Hadde ikke helt troen på denne dagen, men kjørte alikevel på.. Siden jeg skal hjem til fødested nå på fredag og det ikke har passet så godt med trening andre dager.

Har også vært relativt sløv med å logge den siste uka. Mye grunnet brudd med kjæresten. Men hey, motivasjon og sådan er bedre nå enn før. Så dette skal bli bra fremtidig..

Starta med 3 minutter sykling for å få litt blodstrømrømninger rundt om i kroppen.

Gjorde lette oppvarmingsbøy. Tok en svinlett 120kg - som var min tidligere maks.

130kg gikk også lett! Ny pers med 10kg der.. Nølte litt, men gikk for 135kg - denne gikk også, til min overaskelse veldig greit.. Feilen her er vel bare at jeg burde pøsa på med 140kg. Klarde da dog ikke 140kg når jeg skulle prøve. Uansett en økning på 15kg er jeg godt fornøyd med!

Over til benkpressen, hvorav jeg er forumets dårlige. Orker ikke skrive noe utfyllende ang. benkingen. For jeg klarte faktisk ikke 1x100 engang. Hvordan det har seg, har jeg ingen formening om. Enn det. Min maks før dette programmet var 102,5kg. Nå klarte jeg ikke et singelt løft på 100kg engang?Huh Det MÅ være teknikk jeg har fucka opp helt i det siste.

Bare for to uker siden skulle jeg ta 2x2 på 100kg, men det ble 3 single istedet, hvorav jeg ikke klarte dobbel.

Teknikkmessig må jeg være en idiot i benkpressen. Skuffende, dritt, piss, alt som er.

Nå sitter jeg her med 135kg i knebøy. 100kg(?) i benkpress og uvisst hvordan markløften ligger an. Kjører mark på torsdag!
450kg til jul må man da klare!

Treningsloggen: Flasketuten peker på...

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Flasketuten peker på.
« #67 : 04. november 2008, 01:21 »
Ja, hvor i svarte blir du av? Jeg har ikke sett på deg lenge!? Hvordan gikk markmaksen? Kom deg på trening!
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget EspenM

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 147
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 147

Sv: Flasketuten peker på.
« #68 : 10. november 2008, 21:48 »
Etter relativt slappe perioder på treningsforum og treningsfronten hadde jeg en skikkelig økt nå i dag igjen. Har vært hjemme hos foreldre - samt mye annet i det siste, så. Det har liksom bare blitt noen bicepscurl, litt knebøy og ustrukturert chins/pushups etc.

Dagens økt besto av
5x5 95kg i bøy
5x5 120kg i markløft
3x5 KV i chins
2x8 65kg nedtrekk

Relativt kort og god økt, bare for å få kommet igang igjen etter disse to-tre sløve ukene.

Har ikke noe program jeg følger, men det har seg sånn at vedkommende rett over mitt innlegg skal snekre et benkpress-program. Da blir jeg nok kjørende 3-dagers dietmar og hjemmesnekra benkpress-program.

Einar, jeg var ute å jogga forrige uke og. Fniis. Aldri mer. Selv om det ga litt mersmak. Markmaksen ja. Fikk meg en strekk, ikke at jeg vet hvor, men oppe i nakken en plass. Så det ble ingen maks. Men drar nok opp 175 - 180kg, ja.
450kg til jul må man da klare!

Treningsloggen: Flasketuten peker på...

Utlogget EspenM

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 147
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 147

Sv: Flasketuten peker på.
« #69 : 12. november 2008, 22:19 »
Onsdag 12. november.

Skråbenk 3x8 35kg
Benkpress 5x5 80kg (feil på siste reppen - skylder på skråbenken)
Militærpress 2x6 40kg
Skulderpress 1x6 18,5kg
Bicepscurl 3x6 40kg
Pulldowns 2x8 65kg

Tar bare en uke med tilfeldig trening. Greit nok. Program på mandag. Wooi!
450kg til jul må man da klare!

Treningsloggen: Flasketuten peker på...

Utlogget EspenM

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 147
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 147

Sv: Flasketuten peker på.
« #70 : 13. november 2008, 16:38 »
Torsdag 13. november.

Starta med litt chins, greit og godt.. mmm. Men økta utvikla seg etterhvert til å bli en markløft-makstest! Faktisk.

Maksløftet mitt ble 180kg i dag. Sånn ca hva jeg antok egentlig. Tror kanskje jeg hadde dratt opp 190-195kg, men grunnet en feil på 200kg så valgte jeg å bare droppe å prøve en gang til.
Økning på 30kg i markløft, fornøyd med den! Smiley

Markløft 180kg
Chins 3x5 KV
Underarm - ikke peiling
Mage i apperat 2x10 18kg

Dietmar og et tre-dagersbenkprogram f.o.m mandag av!
450kg til jul må man da klare!

Treningsloggen: Flasketuten peker på...

Utlogget EspenM

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 147
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 147

Sv: Flasketuten peker på.
« #71 : 02. desember 2008, 23:28 »
Første dag dietmar: 3-dagers

Tirsdag 2. des
Knebøy 1x7 1x6 1x5 1x4 1x4 2x3
Benkpress / stopp mid grep 2x6 2x5 2x3
Stiffleggmarkløft 2x8 2x7
Frontpress med vektstang 1x6 2x5 2x4

Manglet ratlowing og rygghev i dag. Grunnet dårlig tid i henhold til jobb. Blir bra å få kjørt skikkelig dietmar utover! Smiley

450kg til jul må man da klare!

Treningsloggen: Flasketuten peker på...

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Flasketuten peker på.
« #72 : 11. desember 2008, 02:25 »
Hvor blir det av loggen? Kom deg paa trening!

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Flasketuten peker på.
« #73 : 11. desember 2008, 02:32 »
Han har ei dame som har slått opp med han som han fortsatt bruker for det damer skal brukes til. Kjenner jeg han rett så er det ikke han som bestemmer når hun kan bli brukt så han må nok ofre litt treninger i ny og ne for å kunne bruke. Og så kanskje han jobber samt at han skjemmes litt over å være så svak i benkpress. Men det blir sannsynligvis noe av guten til slutt. Han må bare kjøpe Mutant Mass 6,7 kg fra meg først.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Flasketuten peker på.
« #74 : 11. desember 2008, 02:42 »

Saa slik jeg forstaar det, saa gaar altsaa disse oektene med dama paa tidspunkt hvor trening egentlig skulle ha tatt plass?

Ja, jeg har nok troa paa at det blir kar av denne mannen og, bare han passer paa og trene, og virkelig dynge innpaa med det som finnes av mutant mass og mat.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!