Skrevet av Emne: Mirage's Dagbok  (Lest 4312 ganger)

Utlogget Mirage

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

  • The feeling will always follow the fear...
Re:Mirage's Dagbok
« #15 : 18. februar 2004, 11:06 »
Vært borte en liten stund...hehe. Okay. Fortsetter i alle fall med fullkroppsprogrammet til jeg føler jeg kan starte på muskelgruppe per gang. Så får vi se hvordan det går. Synes det begynner å bli gøy jeg. Jeg ser ikke akkurat noen fysisk forskjell på meg selv enda da, ikke det at jeg hadde forventet det heller, men jeg føler meg i bedre form og har mer energi så det er liten tvil om at det funker. Så kommer til å fortsette i samme stil med dette programmet frem til det er på tide å dele opp. Virker ikke fristende å trene 5 ganger i uka. Litt mye synes jeg, men hvem vet hva jeg mener etter hvert Wink Er i alle fall gøy. Så vi får se. Skal legge ut flere bilder senere denne uken. Må bare få tatt noen skikkelige bilder først.

Utlogget TornBlackRaven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 489

  • Burning Angel
Re:Mirage's Dagbok
« #16 : 18. februar 2004, 19:19 »
Hehe. gleder meg til å se de;)

Neida. det trenger du ikke å tenke på heller. du trenger ikke mer enn 3 ganger i uka første omgang
Har man mål, oppnår man dem, alt annet er sløsing

Utlogget TornBlackRaven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 489

  • Burning Angel
Re:Mirage's Dagbok
« #17 : 24. februar 2004, 01:45 »
Må du komme med noe oppdateringer her da, syns jeg! Grin
Har man mål, oppnår man dem, alt annet er sløsing

Utlogget Mirage

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

  • The feeling will always follow the fear...
Re:Mirage's Dagbok
« #18 : 24. februar 2004, 10:24 »
Hehe... Fortsatt jeg som tok bilder selv denne gangen. Blir ikke så bra. Men men. Ordner seg vel med tiden.

Det er ikke den helt store forskjellen på disse bildene sammenlignet med tidligere, men det som er gøy er at jeg i det minste merker det selv. Dette funker Wink

Beklager at det har tatt litt tid med oppdateringen Wink
Skal prøve å være litt raskere neste gang.

Utlogget TornBlackRaven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 489

  • Burning Angel
Re:Mirage's Dagbok
« #19 : 25. februar 2004, 01:05 »
Wink Du har et godt utgangs pukt å starte i da. Du slipper å deffe vekk 30kg fett før noe annet.

Hvordan går det med kosthold og trening?
Skal vi få se noen treningslogger h er også kanskje? Grin

Tvi tvi. nÅ må jeg seriøst legge meg Tongue Grin
Har man mål, oppnår man dem, alt annet er sløsing

Utlogget Mirage

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

  • The feeling will always follow the fear...
Re:Mirage's Dagbok
« #20 : 25. februar 2004, 20:34 »
Tja. Det er vel ikke så ille.  Wink Jeg jobber meg fremover i alle fall.

Prøver meg på å trene 3-4 ganger i uka, så lenge jeg har tid. Denne uken vi er inne i nå så er det litt vanskelig siden jeg har flere 10 timers dager på jobb. Da blir jeg sliten og tar meg ikke tid til det. Men trener litt på jobb og jobben er trening i seg selv. Jobber en del med flytting av tv'er og hvitevarer. Blir ikke det samme, men det hjelper på Smiley Til nå har jeg holdt på i 3 uker. Den tredje vi er inne i nå. Første uka trente jeg 4 ganger, andre uka 3 ganger, og denne uka blir det 3 ganger. Pga for lite tid og skal bort i weekenden. Men 3 ganger er greit. Men prøver å få til 4 ganger i uka eller annenhver dag. Synes jeg er greit. Kjører samme fullkroppsprogram enda. Skal holde på meg det til jeg har litt fastere jobb rutiner slik at jeg kan planlegge det litt. Men herregud det går jo bra da. Ser ikke den helt store forandringen, men føler meg mye bedre med meg selv da. Hehe Wink

Når det gjelder kosthold så tror jeg ikke jeg spiser nok. Men jeg prøver i alle fall å få i meg nok meg.Veier ca 77kg nå, vil gjerne opp til ca 85kg. Så jeg spiser godt, men prøver å spise sunt da. Blitt glad i å spise litt mer variert mat og joda, utvided litt på matfronten gitt.
Blitt et par sjokolader og litt potetgull også. Hehe. Men det er også alt. Ikke noe mer en 2 poser potetgull og 2 sjokolader...så ingen grunn til å bekymre dere. Dessuten så må jeg prøve å få lagt på meg litt også. Hehe. Spiser masse proteiner så det blir sikkert bra. Så er det en protein shake og en AA etter hver trening. Tja...

Det er ca det der. Ikke så mye mer på hjerte nå gitt Wink
Treningslogger.......hvor omfattende gjør du dette, eller rett og slett hva skriver man der???

Utlogget TornBlackRaven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 489

  • Burning Angel
Re:Mirage's Dagbok
« #21 : 26. februar 2004, 21:25 »
Les loggen min da vetts. Ligger under RoAcHeZz her. Så ser du hvordan jeg gjør det. De fleste her skriver øvelser,kg, reps og sett g en liten kommentar til treningen.

Å føle seg bra er det første steget. Det er  viktig og det er en god begynnelse.  HVORFOR du føler deg mer energisk o.l er også antakeligvis fordi du får i deg mer vitaminer og mineraler. osv. du er ikke like underernært på samme måte lenger.

Tre ganger er bra. Og hvis du har en veldig aktiv jobb hvor du løfter og bærer tar dette godt på musklene dine også!
Hvor gammel du? Så kan jeg regne ut hvor mye du trenger i løpet av en rolig/aktiv dag.
Hvis du skal kjøpe shake og aa energy drink etter hver trening kan dette bli tungvindt og dyrt i lengden. Kjøp deg heller protpulver og spis en banan.
Føler du deg slapp og sliten, må dus pise mer.

Hvis du skal bygge muskler først, så er det bare å ligge i overskudd. da vil mye av energien gå til å bygge muskler. Skal du deffe vekk litt fett først, så må du ligge litt i underskudd.
Nå har ikke du alvorlig mye fett på kroppen. Så når du får bygd opp litt muskler under huden, så kommer det til å se relativt bedre ut på stranda i sommer (ikke misforstå)

Kommenter og rett i vei. hvis du mener jeg sier noe galt Wink
Har man mål, oppnår man dem, alt annet er sløsing

Utlogget Mirage

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

  • The feeling will always follow the fear...
Re:Mirage's Dagbok
« #22 : 27. februar 2004, 14:15 »
Joda, jeg har lest igjennom dagboken din nå. Skal sikkert klare å få igang en treningslogg på  det. Burde gå greit det sålenge jeg husker det. Skal trene idag så da får vi se hvordan det går.  Undecided

Men men.... I alle fall tror jeg det blir en hard treningsøkt idag. Drakk en liten familie pils igår så har jeg å jobbe vekk idag. Endelig weekend så tenkte meg en skikkelig god og hard økt idag foran helgen. Drar bort på hotel så blir det sikkert litt god mat. Smiley

Ja herregud er du gal. Jeg kommer ikke til å kjøpe protein shake og AA hele tiden. Dyrt som bare det! Hehe. Dessuten så er bananer greit nok det Wink Men tipper jeg kommer til å kjøpe meg noe sånt protein pulver av noe slag med tiden. Lønner seg nok og er nok mest praktisk viss jeg trener hjemme en gang i blant.

Jeg er 184 høy. Ca 78 kilo tung  for tiden...skal opp i vekt litt som sagt. Er 20 år gammel. Tja... Ikke så mye mer å si om det.

Men en ting når du sier man skal spise mer viss man er slapp og sliten, det er da ikke alltid det funker. Kommer selvfølgelig ann på hva man spiser. F.eks. Etter en pølse meny på Shell så blir man jo rimelig trøtt da :huh:

Tenkte meg at jeg skulle bygge musler fram mot mai så heller deffe vekk litt da og se hva det blir til, men viss jeg liker det jeg driver med fortsatt så kommer jeg nok kanskje ikke til å deffe det vekke med det første og heller kjøre på litt til, men hoved prioriteten er å få fram litt muskler og slikt i sola Smiley

Utlogget Mirage

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

  • The feeling will always follow the fear...
Re:Mirage's Dagbok
« #23 : 28. februar 2004, 10:00 »
Fredag 28.02.04:

Dette programmet skal være et fullkroppsprogram for mennesker som kan lite om generel vekt trening fra før.

Knestrekk: 15x40, 15x50, 15x60.

Lårcurl: 12x25, 12x30, 12x35.

Tå hev: 15x120, 15x150, 15x180.

Benkpress: 10x30, 10x40, 10x50.

Roing: 10x25, 10x30, 10x35.

Sidehev: 12x20, 12x25, 12x25.

Curl: 10x30, 10x40, 10x50.

Push down: 10x20, 10x20, 10x20.

Rygghev: 15x80, 15x80, 15x80.

Magemaskin: 15x50, 15x60, 15x70, 10x80, 15x70.

I tillegg kan jeg legge til at jeg varmer opp i 15 minutter med roing eller sykling. Viss spinning passer inn med arbeidstidene mine så prøver jeg å være med på det i en halvtime før jeg starter på vekter. Tøyer også ut godt, gjerne 10 minutter på dette også. Jeg sykler også i 10-15 minutter før uttøying.

Ber dere ta det programmet mitt med en stor klype salt. Jeg har skrevet av et ark jeg har fått laget meg, men sånne ting som korrekte navn og slikt blir garantert feil, jeg kan ikke navnene godt nok enda. Skal skrive ned neste trening nøyaktig slik at jeg kan få en treningslogg som stemmer 100%.

Utlogget TornBlackRaven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 489

  • Burning Angel
Re:Mirage's Dagbok
« #24 : 29. februar 2004, 00:44 »
Tja. Ikke galt det her. men det var ikke spesifikt skuldre der, var det?
Hva slags Curl er det snakk om?
Har man mål, oppnår man dem, alt annet er sløsing

Utlogget Mirage

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

  • The feeling will always follow the fear...
Re:Mirage's Dagbok
« #25 : 29. februar 2004, 15:16 »
Det er skuldre jeg sikter til ja. Mulig jeg la det fram på feil måte.

Utlogget Mirage

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

  • The feeling will always follow the fear...
Re:Mirage's Dagbok
« #26 : 29. februar 2004, 18:36 »
Er det noen som kan hjelpe meg litt her. Jeg driver å kikker litt på diverse kosttilskudd, protein pulver, kreatin og ribose. Jeg tenkte egentlig bare jeg skulle kjøpe protein pulver for å spare penger. Blir litt dyrt å kjøpe det på treningsenteret hele tiden. Men så har jeg kikka litt rundt på Proteinfabrikken og hva de har å selge. Blir jo litt klokere av å lese det utsalgsstedet skriver om det selv, men noen som kan si meg hva som er bra og hva som ikke er bra osv. Hva er effektivt og hva lønner det seg å bruke penger på.

Utlogget TornBlackRaven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 489

  • Burning Angel
Re:Mirage's Dagbok
« #27 : 29. februar 2004, 22:32 »
Du kan også ta deg en titt på kostholdsforumet.
Ang. skuldre. Jeg ville lagt inn stående roing.
Du får litt fremside ved benk press, og utside ved sidehev, når du får med deg ståenderoing har du bakdelen også Wink
Har man mål, oppnår man dem, alt annet er sløsing

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!