Skrevet av Emne: [Styrke + Kondisjon] Birken-entusiast  (Lest 88164 ganger)

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: fra slappfisk til treningsnarkoman
« #135 : 28. oktober 2009, 22:48 »
og siden det kun er plass til 4 i hver post, kommer siste her.

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Sv: fra slappfisk til treningsnarkoman [nye bilder side 9]
« #136 : 29. oktober 2009, 12:22 »
Sykt bra form mann, misunnelig som fy på absen! Vet du hva fettprosenten ligger på?
Hvordan ser lats/rygg generelt ut for tiden? Du kommer til å se enormt bra ut med litt mer masse allround, litt mer cuts i lårene evt. Smiley

Lykke til! Blir gøy å følge med
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget Anatas

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 147
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 147

Sv: fra slappfisk til treningsnarkoman [nye bilder side 9]
« #137 : 29. oktober 2009, 13:38 »
Veldig bra!
STÅ PÅ  Wink

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: fra slappfisk til treningsnarkoman [nye bilder side 9]
« #138 : 29. oktober 2009, 22:27 »
Sykt bra form mann, misunnelig som fy på absen! Vet du hva fettprosenten ligger på?
Hvordan ser lats/rygg generelt ut for tiden? Du kommer til å se enormt bra ut med litt mer masse allround, litt mer cuts i lårene evt. Smiley

Lykke til! Blir gøy å følge med

Tusen takk!

Aner ikke, men syntes den har økt litt i det siste.
Har en økt igjen av første uken med RYP, så spent hva det programmet kan gjøre for meg Smiley

Foreløpige mål er vel å få vekten opp til rundt 80, 81 for så å revurdere fettprosenten. Viktigste er som sagt, bygge muskler, forbedre kondisjon og få inn allsidighet i treningen.

Ryggen ser greit ut, og ganske fornøyd med lats. Problemet er at jeg ikke klarer poseringene. Men ryggen er absolutt av høy prioritet. Låra blir bedre og bedre Smiley

Veldig bra!
STÅ PÅ  Wink

Takker og bukker!

Utlogget EvergoOd

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

  • EAT TO GROW
Sv: fra slappfisk til treningsnarkoman [nye bilder side 9]
« #139 : 02. november 2009, 20:37 »
Bra form her ser jeg Wink finer armer og fin fettprosent. ta ett bilde med dobbel bicep, så vi kan se skuldre og ryggen Smiley

du trenger en del mer masse på låra, leggene er jo nesten like store Smiley utrolig råe legger da  Shocked
Vekt - 75kg Morgenvekt
Høyde -   174.5cm     

1RM
BP 105
ML 200 (lenge siden)
KB 155
MP ?

Min treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89612.0

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: fra slappfisk til treningsnarkoman [nye bilder side 9]
« #140 : 02. november 2009, 22:46 »
Bra form her ser jeg Wink finer armer og fin fettprosent. ta ett bilde med dobbel bicep, så vi kan se skuldre og ryggen Smiley

du trenger en del mer masse på låra, leggene er jo nesten like store Smiley utrolig råe legger da  Shocked

Takk! Regner med at det kommer av all løpingen. Jeg trener ikke legger spesifikt i programmet.

Hehe, jeg står nok litt spredt med bena på det bilde, så da ser de endra mindre ut Smiley men ja, skal jeg bli en bedre sprinter så må det mere muskler til som kan løfte meg opp og frem!

Skal se om jeg får litt bedre, og flere poseringer ved neste runde. Men gir meg selv minst 2 uker med trening før det kommer. "dag til dag" oppdateringer er lite vits. Er nå kommet ut i 2. uke av RYP programmet.

Ellers har jeg endret målet mitt, da vekten ligger på ~77 kg nå, er januarformen forhåpentligvis rundt 85 kilo og med noe høyere fett %. etter får jeg vel såvidt vurdere å trappe ned på maten.

Husk at eksplosiv styrke og kondisjon på kortere intervaller er høyt prioritert ved siden av styrketrenignen. Så det er ingen "muskelklump" denne karen skal bli.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: fra slappfisk til treningsnarkoman [nye bilder side 9]
« #141 : 03. november 2009, 20:52 »
Velkommen tilbake! Begynte å tro at noe hadde skjedd, du ga ikke mye lyd fra deg på en stund!  Tongue

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: fra slappfisk til treningsnarkoman [nye bilder side 9]
« #142 : 05. november 2009, 00:19 »
Heihei! Ja, mye som skjedde de 2 månedene med fravær.

Ny by, flytting, fadderuker, flytting igjen, og så hente igjen det tapte på skolen før jeg rømte til statene i 2 uker. Noe av grunnen til at jeg har stått stille, men nå er i gang igjen.

Jeg lette etter tråden din når jeg kom tilbake men fant den ikke. Hvordan går det med treningen?

Utlogget EvergoOd

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

  • EAT TO GROW
Sv: fra slappfisk til treningsnarkoman [nye bilder side 9]
« #143 : 06. november 2009, 07:37 »
Takk! Regner med at det kommer av all løpingen. Jeg trener ikke legger spesifikt i programmet.

Hehe, jeg står nok litt spredt med bena på det bilde, så da ser de endra mindre ut Smiley men ja, skal jeg bli en bedre sprinter så må det mere muskler til som kan løfte meg opp og frem!

Skal se om jeg får litt bedre, og flere poseringer ved neste runde. Men gir meg selv minst 2 uker med trening før det kommer. "dag til dag" oppdateringer er lite vits. Er nå kommet ut i 2. uke av RYP programmet.

Ellers har jeg endret målet mitt, da vekten ligger på ~77 kg nå, er januarformen forhåpentligvis rundt 85 kilo og med noe høyere fett %. etter får jeg vel såvidt vurdere å trappe ned på maten.

Husk at eksplosiv styrke og kondisjon på kortere intervaller er høyt prioritert ved siden av styrketrenignen. Så det er ingen "muskelklump" denne karen skal bli.

AAA I see, kult da Smiley hva har du på 60/100 metern?
Vekt - 75kg Morgenvekt
Høyde -   174.5cm     

1RM
BP 105
ML 200 (lenge siden)
KB 155
MP ?

Min treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89612.0

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: fra slappfisk til treningsnarkoman [nye bilder side 9]
« #144 : 06. november 2009, 15:13 »
Heihei! Ja, mye som skjedde de 2 månedene med fravær.

Ny by, flytting, fadderuker, flytting igjen, og så hente igjen det tapte på skolen før jeg rømte til statene i 2 uker. Noe av grunnen til at jeg har stått stille, men nå er i gang igjen.

Jeg lette etter tråden din når jeg kom tilbake men fant den ikke. Hvordan går det med treningen?
Ah, fadderuker, de har jeg hørt om Grin

Helt fravær fra trening og seriøs spising også da, eller? Kanskje like greit, sikkert bedre enn å ha "halvveis pause" som jeg har hatt. Jeg-vil-men-gidder-ikke-helt-mentaliteten, hehe.

Har hatt lite fremgang på vekta, den har faktisk gått litt opp, men jeg ser fremgang i speilet, og det er jo det som teller.

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: fra slappfisk til treningsnarkoman [nye bilder side 9]
« #145 : 07. november 2009, 13:26 »
jasså du har kommet deg av flaska. Wink
Selv har jeg fått i meg nok mat og alkohol for de neste 6 mnd... puh slitsomt med ferie gitt.
hehe

Du begynner å se uforskammet bra ut nå, regner med at det ikke er lenge til du er å se i en AF konk. Wink
Bra jobba!
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: fra slappfisk til treningsnarkoman [nye bilder side 9]
« #146 : 08. november 2009, 01:12 »
AAA I see, kult da Smiley hva har du på 60/100 metern?

Jeg trener meg opp i sprinting for å bli en eksplosiv og rask running back eller wide reciever i amerikansk fotball. Men for å være rask og eksplosiv trengs det muskler!

Ah, fadderuker, de har jeg hørt om Grin

Helt fravær fra trening og seriøs spising også da, eller? Kanskje like greit, sikkert bedre enn å ha "halvveis pause" som jeg har hatt. Jeg-vil-men-gidder-ikke-helt-mentaliteten, hehe.

Har hatt lite fremgang på vekta, den har faktisk gått litt opp, men jeg ser fremgang i speilet, og det er jo det som teller.

Vil kalle det en "helt av" pause. Men med mye dårlig samvittighet og opparbeidet frustrasjon.

Liker ikke holdningen din softcore, og dette må vi jobbe med. Ikke tro jeg kommer til å slutte å plage topicen din fremover før jeg ser at du er i gang på skikkelig måte!

jasså du har kommet deg av flaska. Wink
Selv har jeg fått i meg nok mat og alkohol for de neste 6 mnd... puh slitsomt med ferie gitt.
hehe

Du begynner å se uforskammet bra ut nå, regner med at det ikke er lenge til du er å se i en AF konk. Wink
Bra jobba!

Nei litt skuffet over egen innsats men det ble for hardt å stå i mot fylla. Men jeg kommer desto sterkere tilbake! Like motivert som alltid. Sliter som vanlig med å "bare" trene styrke 3 ganger i uken slik RYP skal ha det til. Men tidsklemma med studier og am. fotballtrening tar sin del av kaka.

Hehe, ja med den kroppen og innsatsen din må jeg faktisk si det frister litt å ha noe slikt som langsiktig mål! Du hadde jo en helt rå kropp, og ingenting hadde vært kulere enn å være med i noe slikt. Noe ren kroppsbygger håper jeg (no offense til dere mange) aldri at jeg blir. Det er ikke meg!

Og den ferien fortjente du. Lite tvil om det.

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: fra slappfisk til treningsnarkoman [nye bilder side 9]
« #147 : 08. november 2009, 01:32 »
Ja nå er det bare for meg å komme meg på am fotball trening også. Føler jeg at jeg at kroppen tåler det "treffes" vi til våren. Da kommer jeg til å se etter ørehullet i hjelmen din. Beste stedet å gi noen en overaskelse.
Hvilken posison trener du på?
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Sv: fra slappfisk til treningsnarkoman [nye bilder side 9]
« #148 : 08. november 2009, 01:34 »
Running back og wide reciever Smiley

- og du?

Det hadde vært kult om vi sees til våren! Hva regner du matchvekten din er på da? Jeg må vite hvor mye kilo jeg skal løpe fra. Wink

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: fra slappfisk til treningsnarkoman [nye bilder side 9]
« #149 : 08. november 2009, 07:09 »
Running back og wide reciever Smiley

- og du?

Det hadde vært kult om vi sees til våren! Hva regner du matchvekten din er på da? Jeg må vite hvor mye kilo jeg skal løpe fra. Wink

D end eller outside LB. Smiley Jeg er jo 98 nå så vi får se.
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!