Skrevet av Emne: [Styrke + Kondisjon] Birken-entusiast  (Lest 87539 ganger)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Velkommen tilbake! Bildeupdate snart? Smiley

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
før og etter bilder blir spennende å følge med på!
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Veldig spent på hvordan det blir å komme tilbake på gymmen i morgen etter 5 dager med fyll og skikjøring i Åre. Selv om jeg ikke drakk i går og det var da vi returnerte, føler jeg meg fortsatt bakfull.

Kommer til å gå en uke tilbake i 6-ukersprogrammet mitt og håper jeg ikke har ødelagt for mye!

Man må ikke glemme å leve litt også.
Var det bra føre i Åre?
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Velkommen tilbake! Bildeupdate snart? Smiley

Takk takk!
Nah, jeg venter nok fort til slutten av denne RYP runden, altså om 2.5-3 uker Smiley

før og etter bilder blir spennende å følge med på!

Håper det blir noe å kunne hente videre motivasjon i!

Man må ikke glemme å leve litt også.
Var det bra føre i Åre?

Ikke sant!
Forholdene var veldig bra dagen etter de nettene det hadde snødd, men ellers var det litt mye is enkelte partier. Men en veldig vellykket tur.

Nå bærer det snart på lørdagsøkten.

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Det ble ingen lørdagsøkt, eller søndagsøkt for den saks skyld. Jeg kom akkurat hjem fra første økt, på 1.5 uke etter at jeg ble totalt slått ut resten av helgen og endte opp med en infeksjon i mandlene. (Det jeg bare trodde var en lett influensa fra Åre). Så jeg fikk hevet meg på en penicillinkur, men følte meg såpass frisk i kveld at jeg ikke klarte å holde meg unna gymmet.

Nå skal det jobbes så sjukt hardt! Cheesy

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Nå skal det jobbes så sjukt hardt! Cheesy

når det skjer pleier jeg å si at kroppen hadde godt av hvile og at den vokser mer når man begynner på igjen Grin
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

når det skjer pleier jeg å si at kroppen hadde godt av hvile og at den vokser mer når man begynner på igjen Grin

Hehe ja, det er jo også sant. Får hentet seg litt inn så lenge det ikke overstiger 2 uker Smiley

Økten gikk overraskende greit, så lover bra. Takk gud for motivasjonen dere og treningsresultater gir meg!

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Hehe ja, det er jo også sant. Får hentet seg litt inn så lenge det ikke overstiger 2 uker Smiley

Økten gikk overraskende greit, så lover bra. Takk gud for motivasjonen dere og treningsresultater gir meg!

greit med alt som funker!!!
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Ei litta update for treningsforums skyld, og at dere ikke tror jeg har forsvunnet helt.

Amerikanske fotballen er morsommere og morsommere for hver trening. Mye å lære, men veldig gøy. Fått mye tilbakemeldinger på at jeg er veldig rask, så det er jo morsomt. Vi trenger også en til rask corner, så jeg trener litt på den posisjonen og om dagen (etter forespørsel fra treneren). Nok om det!

Er halvveis i denne 6ukere i RYP, og det som skal være en av de 2 værste ukene. Egentlig går den ganske greit, så det er jo lovende for fremgangen, og jeg føler meg sterkere for hver dag som går. Tipper jeg hiver meg på en siste runde med RYP etter dette før jeg starter med høyreps (?). Dette får jeg vel konsultere meg med Jan S om.

Nye bilder og vekt kommer om 3 uker, da er denne 6uker over og jeg er veldig spent på resultatet og om det er mulig å se noe forskjell. Ellers furter jeg litt inni meg over at 6packen ikke er like synlig lenger, men det er da enda lenge til sommeren...

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Hehe, sixpack er vel ikke noe å trakte etter? Tongue

Det er lettere å gå ned i fettprosent enn det er å bygge muskler, det er bare det at det er mer ubehagelig å gå ned. Så ikke tenk så mye på det!

Hvor mye sterkere er du? Ser du noe forskjell på volum i speilet?

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Det er mye vanskeligere for meg å se når jeg ser meg selv i speilet hver dag. Men jeg tror absolutt jeg har vokst litt. Smiley

Bildene får avgjøre om 3 uker!

Ja, men det kjedelige med diett er at jeg er skrekkelig redd for å miste mye muskelmasse.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Det er mye vanskeligere for meg å se når jeg ser meg selv i speilet hver dag. Men jeg tror absolutt jeg har vokst litt. Smiley

Bildene får avgjøre om 3 uker!

Ja, men det kjedelige med diett er at jeg er skrekkelig redd for å miste mye muskelmasse.
Hva med størrelser på klærne dine, har skjorter/bukser blitt noe særlig strammere? Grin Jeg ser nesten aldri noen særlig forskjell på meg selv i speilet, men gud så jeg merker forskjell på klær!

Hmm, ser det er mange som er bekymret for dette i diverse logger. Jeg vil iallefall ikke si jeg har mistet noe særlig muskelmasse, har økt bittelitt i styrke de siste mnd. i alt bortsett fra benkpress, til tross for diett og kaloriunderskudd. Har vel mistet 2,5kg ellernoe sånt av styrken i benk! Jeg vet ikke hvor mye masse og styrke henger sammen, men styrken bør iallefall være en pekepinn.

Kan ha noe å gjøre med type diett jeg har kjørt (lavkarbo, høyprotein), men forhør deg med ggi eller bodybjunior, de gutta der vet godt hva de snakker om når det er snakk om deffing!

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Hva med størrelser på klærne dine, har skjorter/bukser blitt noe særlig strammere? Grin Jeg ser nesten aldri noen særlig forskjell på meg selv i speilet, men gud så jeg merker forskjell på klær!

Hmm, ser det er mange som er bekymret for dette i diverse logger. Jeg vil iallefall ikke si jeg har mistet noe særlig muskelmasse, har økt bittelitt i styrke de siste mnd. i alt bortsett fra benkpress, til tross for diett og kaloriunderskudd. Har vel mistet 2,5kg ellernoe sånt av styrken i benk! Jeg vet ikke hvor mye masse og styrke henger sammen, men styrken bør iallefall være en pekepinn.

Kan ha noe å gjøre med type diett jeg har kjørt (lavkarbo, høyprotein), men forhør deg med ggi eller bodybjunior, de gutta der vet godt hva de snakker om når det er snakk om deffing!

Jeg merker det definitivt på klær. Jeg har raknet to av mine favoritterbukser i skrittet fordi lårene mine har økt såpass en volum. Så dette har jeg egentlig ikke råd til!

Ja jeg skal absolutt mase på ggi når den tiden nærmer seg Smiley

Utlogget ralphern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 521
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 521

Da var jeg ferdig med uke 3 i RYP og det var en sjukt tung økt, var nesten rett fra sengen og morgenkaffen til økten så jeg skylder litt på det, for at jeg i skråbenk feilet på 8-9 repsen av 10 på alle 3 settene (80 kg). Trente med en kompis som hjalp meg. Så etter de 3 tok jeg 6 "straffe reps". Var litt forbanna, men klarte heldigvis resten av økten, og var helt ødelagt etterpå. Så nå har jeg hevet i meg masse egg, 2 shakes, hvor den ene ene hadde 50+g karbohydrater. Et par brødskiver med makrell i tomat og en del frukt. Må være klar for fotball i kveld!

Jeg tar ikke så fancy tilskudd, men tar multivitaminer og tran om morgenen og før jeg legger meg.

Neste ukes program er betraktelig lettere og jeg skal nå ned i 5 reps.

Slenger også med resten av programmet om noen vil ta en titt. Dette er i tillegg til am. fotball 2 ganger i uken.
Blir bilde og vektupdate etter uke 6.

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Da var jeg ferdig med uke 3 i RYP og det var en sjukt tung økt, var nesten rett fra sengen og morgenkaffen til økten så jeg skylder litt på det, for at jeg i skråbenk feilet på 8-9 repsen av 10 på alle 3 settene (80 kg). Trente med en kompis som hjalp meg. Så etter de 3 tok jeg 6 "straffe reps". Var litt forbanna, men klarte heldigvis resten av økten, og var helt ødelagt etterpå. Så nå har jeg hevet i meg masse egg, 2 shakes, hvor den ene ene hadde 50+g karbohydrater. Et par brødskiver med makrell i tomat og en del frukt. Må være klar for fotball i kveld!

Jeg tar ikke så fancy tilskudd, men tar multivitaminer og tran om morgenen og før jeg legger meg.

Neste ukes program er betraktelig lettere og jeg skal nå ned i 5 reps.

Slenger også med resten av programmet om noen vil ta en titt. Dette er i tillegg til am. fotball 2 ganger i uken.
Blir bilde og vektupdate etter uke 6.

Dette kommer til å gi resultater på banen. Gleder meg til å se deg i action.
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!