Skrevet av Emne: Lise is back in the game!  (Lest 42011 ganger)

Utlogget JDaniels

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

  • Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - Nye mål s. 15
« #225 : 23. juni 2010, 16:31 »
Du får bli med på KK-67 i sommer da vettu! Cheesy Tror Nidarø Treningssenter også har slik at man kan betale kun for et par mnd. Om ikke så garanterer jeg at du får det om du prater med sjefen sjøl, Einar B. Gilberg Wink
Hvor ligger det? Interessant!! Smiley
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: JDaniels - Nye mål s. 15
« #226 : 23. juni 2010, 21:50 »
Hvor ligger det? Interessant!! Smiley
KK-67 ligger på Lademoen i kjelleren til Voldsminne barnehage og Nidarø Treningssenter ligger i Trondheim Spektrum Cheesy Anbefaler begge steder varmt Smiley Hvis du er interessert i å komme på KK en dag må du bare si fra!

Utlogget JDaniels

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

  • Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - Nye mål s. 15
« #227 : 25. juni 2010, 21:01 »
KK-67 ligger på Lademoen i kjelleren til Voldsminne barnehage og Nidarø Treningssenter ligger i Trondheim Spektrum Cheesy Anbefaler begge steder varmt Smiley Hvis du er interessert i å komme på KK en dag må du bare si fra!
Jeg gir deg en lyd etter syden jeg. Hvor lenge har du ferie?
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget JDaniels

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

  • Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - Nye mål s. 15
« #228 : 25. juni 2010, 21:02 »
Litt sånn småtrening hjemme de siste dagene, vi har noen manualer liggende i forskjellig vekt, så har kjørt en del dill-øvelser etter gåtur.
Skal til Tyrkia i morgen, gleder meg masse, og da blir det nok masse mat og øl kan jeg tenke meg.
Forferdelig vær i Trondheim uansett så det er vel bare greit Wink
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: JDaniels - Nye mål s. 15
« #229 : 25. juni 2010, 22:13 »
Jeg gir deg en lyd etter syden jeg. Hvor lenge har du ferie?
Høres bra ut Smiley Jeg jobber bare i sommer så er som regel tilgengelig, bortsett fra når jeg er på "ferie" i Ski da Smiley

Utlogget JDaniels

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

  • Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - Nye mål s. 15
« #230 : 03. juli 2010, 23:37 »
Stemningsbilde fra syden.
Merker at jeg savner treninga med all denne ligginga på stranda.
Får så utrolig tynne bein uten trening, liker best når de er pumpa etter knebøy  >Cheesy
Blir nok andre boller når jeg kommer hjem igjen  Grin
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget JDaniels

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

  • Yes, Im a girl
Sv: JDaniels -Legs s. 16
« #231 : 15. juli 2010, 22:33 »
Vel, lite aktivitet her og utenfor. Men har spilt en del fotball og volleyball da, om det teller.
Kommer sterkere tilbake senere. Etter tirsdag!
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget JDaniels

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

  • Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - Nytt semester!!
« #232 : 17. august 2010, 23:17 »
Trening 17 august 2010
komme-igang-økt

Oppvarming 10 min rask gange

Knebøy
litt oppvarming og teknikkjustering først
10 x 40
10 x 40
10 x 40

Skråbenk
10 x 8
10 x 8
10 x 8

Arnold
10 x 8
10 x 8

Franskpress
10 x 6
10 x 6

Markløft
teknikk, teknikk, TEKNIKK!!!
10 x 30
10 x 30
10 x 30

Mage

Gåtur hjem på 10 min.

Nytt semester, nytt studie, nytt bosted! Det er et treningssenter, som startet ifjor, rett på høgskoleområdet!
Det er et skikkelig bra opplegg:
- Helt nye apparater
- 195 kr i mnd
- GRATIS solarium!!
- Bare vekttrening
- Åpent 24/7!!!

Kan det bli bedre??  Grin

Så, som den fornuftige studenten jeg er, så droppa jeg pub i dag (Rosenborg  - whatstheirname) og dro på trening. Glemte jeg å si at de 2 første ukene er gratis?? Jajamennsan. Så blei ei sen trening på meg i dag, etterfulgt av sol. Må jo benytte seg av de tilbudene man får!

Tilbake til selve økta: Det var satans tungt å komme igang etter så lang pause, kjenner meg stiv i lårene allerede. Ellers gadd jeg ikke ta noe spesielt program iom at jeg bare dro dit for å sjekke ut. Tror jeg skal starte på en runde RYP igjen, bare siden det er så lenge siden sist jeg trente skikkelig. Ganske bra utvalg av styrkeapparat og stativ, og siden det er åpent 24/7 kan man faktisk trene alene også. Hele senteret for seg selv. KNALL Smiley

Har også skaffa meg en sånn 1,5 kg rokkering som jeg kjører en runde på hver kveld. Men fytti satan så vondt det gjør i starten! Satser på at det blir bedre etterhvert Wink  :Smiley


Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget JDaniels

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

  • Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - Nytt semester!!
« #233 : 21. august 2010, 03:24 »
Trening 20 august 2010

Knebøy
10 x 40
10 x 40
10 x 40

Markløft
6 x 40
6 x 40
6 x 40

Skråbenk
10 x 10
10 x 10

Arnold
10 x 8
10 x 8

Franskpress
10 x 6
10 x 6

Mage

kjapp økt, skulle på byen  :Smiley

Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget JDaniels

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

  • Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - Nytt semester!!
« #234 : 23. august 2010, 16:32 »
Trening 23 august 2010

knebøy
10 x 40
10 x 40
10 x 40

Markløft
6 x 40
6 x 50
6 x 50

Skråbenk
10 x 10
10 x 10

Arnold
8 x 8
8 x 8

Franskpress
10 x 6
10 x 6

Mage

Kjører bare noen sånne småøkter i starten, men har tenkt å begynne på 1 omgang RYP igjen, bare for å få hjula igang. Deretter vil jeg nok starte på nytt med Dietmar, som jeg likte kjempegodt.

Litt rart å være støl osv etter trening for tia, men også litt godt. Gleder meg til jeg kommer i samme spor som før i allefall  Cheesy



Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget JDaniels

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

  • Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - Nytt semester!!
« #235 : 28. august 2010, 15:01 »
Vel vel, da har jeg tatt MR10 som jeg liker å kalle det, men det heter vel 10RM? jaja, anywhooo
Resultat:

Knebøy - 35 kg
Markløft - 50 kg
Skråbenk - 10 kg
Arnold - 8 kg
Biceps - 7 kg
Franskpress  - 6 kg
Roing bredt - 25 kg
Nedtrekk - 30 kg

Kommentar:
Litt småskuffa over knebøy og diverse andre øvelser, men iom at jeg ikke har trent skikkelig styrke siden juni så er det ikke så rart. Derfor starter jeg litt rolig også, kunne sikkert tatt mer på både arnold og biceps..

Så fikk trent meg skikkelig idag fordi jeg testa flere ganger. Veldig godt for sjæla og rumpa  Smiley
Glær mæ te mandag!
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget JDaniels

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

  • Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - RYP
« #236 : 30. august 2010, 15:05 »
Trening 30 august 2010
Uke 1 - dag 1 i RYP


Oppvarming: 10 min rask gange, 10 min ellipse

Knebøy
15 x 23
15 x 23

Mark
15 x 32

Skråbenk
15 x 6
15 x 6

Nedtrekk
15 x 20

Roing
15 x 15

Arnold
15 x 5
15 x 5

Biceps
15 x 5

Franskpress
15 x 4

Mage

Har heldigvis fått meg en treningspartner, som også kjører RYP, så det blir moro! Smiley
Veldig deilig å kjenne at man har treningslyst igjen, vært litt dødt i sommer  :Smiley

Blir litt kondisjonstrening i natt, fordi vi har nattfotballcup på skolen. Det kommer til å bli kjempegøy, tror jeg. Ikke at jeg er så god i fotball, men jeg kan fake det  :Smiley
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget JDaniels

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

  • Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - RYP
« #237 : 02. september 2010, 13:59 »
Trening 1 sept 2010
Uke 1 - dag 2 i RYP

Knebøy
15 x 25
15 x 25

Markløft
15 x 35

Skråbenk
15 x 7
15 x 7

Nedtrekk
15 x 23

Roing
15 x 18

Arnold
15 x 6
15 x 6

Biceps
15 x 5

Franskpress
15 x 4

Mage

Så sinnsykt tett i halsen! Greit press på treninga men skulle ønske jeg ikke var så forkjøla. Får sånn tørrhoste innimellom, særlig under arnold i dag. Ugøy  Tongue

Ellers er det masse å gjøre. Nattfotballen gikk ok, fikk nesten inn et mål tilogmed, og i kveld er det pub til pub runde. Får ha med meg skjerf Smiley
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget Mr.LT

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 706
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 706

Sv: JDaniels - RYP
« #238 : 04. september 2010, 21:32 »
Vel vel, da har jeg tatt MR10 som jeg liker å kalle det, men det heter vel 10RM? jaja, anywhooo
Resultat:

Knebøy - 35 kg
Markløft - 50 kg
Skråbenk - 10 kg
Arnold - 8 kg
Biceps - 7 kg
Franskpress  - 6 kg
Roing bredt - 25 kg
Nedtrekk - 30 kg

Kommentar:
Litt småskuffa over knebøy og diverse andre øvelser, men iom at jeg ikke har trent skikkelig styrke siden juni så er det ikke så rart. Derfor starter jeg litt rolig også, kunne sikkert tatt mer på både arnold og biceps..

Så fikk trent meg skikkelig idag fordi jeg testa flere ganger. Veldig godt for sjæla og rumpa  Smiley
Glær mæ te mandag!


Synes dette så ganske bra ut jeg. 10rm er noe møkk.


Utlogget JDaniels

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

  • Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - RYP
« #239 : 05. september 2010, 02:08 »
Joda, grei start i allefall Smiley kjenner det er godt å komme igang igjen. Men ble ikke noe RYP på fredag. Tok en helvettes todagers som ødela meg, og her blåser det noe sinnsykt også => forkjøla.
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!