Skrevet av Emne: Marthe`s logg: lader opp.  (Lest 178423 ganger)

satell

  • Gjest
Sv: Marthe`s treningslogg; jir jernet:
« #450 : 12. juni 2011, 22:35 »
Godt å se du holder motet oppe, flotte Marthe! Ønsker deg alt godt videre!  Smile

Utlogget Liinnii

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 735

Sv: Marthe`s treningslogg; jir jernet:
« #451 : 12. juni 2011, 22:41 »
Så flott du så ut Smiley Er selv midt oppi en slik utflyttningsperiode, da jeg og samboeren min også bestemte oss for å flytte fra hverandre. Er ganske tungt og trist, så er litt trøst i å se at det er flere som befinner seg i en liknende situasjon.... Smiley Gikk på vekta i morgest og var nede på 57 kg, kontra 61. Litt gøy å se at vi tenker i samme bane - er bare å komme seg opp igjen!! Wink
‎"the results you achieve will be in direct proportion to the effort you apply"

Bilde og treningslogg

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s treningslogg; jir jernet:
« #452 : 12. juni 2011, 22:47 »
Godt å se du holder motet oppe, flotte Marthe! Ønsker deg alt godt videre!  Smile

Takk Smiley
Motet går opp og ned, men ja er bare å bite tennene sammen å komme seg opp og videre!
Tusen takk, Cathrine! Wink
alt vel med deg?

Så flott du så ut Smiley Er selv midt oppi en slik utflyttningsperiode, da jeg og samboeren min også bestemte oss for å flytte fra hverandre. Er ganske tungt og trist, så er litt trøst i å se at det er flere som befinner seg i en liknende situasjon.... Smiley Gikk på vekta i morgest og var nede på 57 kg, kontra 61. Litt gøy å se at vi tenker i samme bane - er bare å komme seg opp igjen!! Wink

Uffda Sad
Jævli kjipt og trist jah, var ikke helt forberedt på å bruke nok en sommer med litt kjipe følelser. Men nå som jeg er ute og i ny leilighet, kjenner jeg energien kommer tilbake (noe jeg av tidligere erfaring viste kom til å skje,hehe).
Men ja, det er bare å øke på, og komme seg opp igjen Wink  De som taper, og ikke vi.

"Bare en liten tanke: Har du noen gang tenkt på hvorfor vi kalles kvinner? Fjern første bokstav. Og nå kan du fundere litt. Fjern så første bokstav i mannen Wink"

satell

  • Gjest
Sv: Marthe`s treningslogg; jir jernet:
« #453 : 12. juni 2011, 22:52 »
Takk Smiley
Motet går opp og ned, men ja er bare å bite tennene sammen å komme seg opp og videre!
Tusen takk, Cathrine! Wink
alt vel med deg?

Flink er du nå uansett Marthe! Nytter ikke sette seg ned og vente på ett mirakel, må bare fortsette med det gode jobben en allerede har gjort Smiley

Alt er bra med meg Smiley blir deilig med en ukes ferie på hytta snart, fjellturer, fiske og bare fred og ro Smiley

Utlogget Liinnii

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 735

Sv: Marthe`s treningslogg; jir jernet:
« #454 : 12. juni 2011, 23:18 »
Uffda Sad
Jævli kjipt og trist jah, var ikke helt forberedt på å bruke nok en sommer med litt kjipe følelser. Men nå som jeg er ute og i ny leilighet, kjenner jeg energien kommer tilbake (noe jeg av tidligere erfaring viste kom til å skje,hehe).
Men ja, det er bare å øke på, og komme seg opp igjen Wink  De som taper, og ikke vi.

"Bare en liten tanke: Har du noen gang tenkt på hvorfor vi kalles kvinner? Fjern første bokstav. Og nå kan du fundere litt. Fjern så første bokstav i mannen Wink"

Alt blir lissom snudd litt på hodet da, men det gjelder vell sikkert bare å ta en dag om gangen - så blir det sakte men sikkert bedre. Kan tenke meg at det har hjulpet myye å komme seg inn i ny leilighet ja, har ikke kommet riktig så langt enda, men kan tenke meg at det bare blir helt heeerlig! Er noe med å komme seg litt tilbake i noe lunde normale rutiner... Smiley

Bra sagt det siste der!! Tenk nå får vi maaasse ekstra tid og energi til å fokusere bare på oss selv og andre positive aspekter - er bare å kjøre på!! Wink
‎"the results you achieve will be in direct proportion to the effort you apply"

Bilde og treningslogg

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s treningslogg; jir jernet:
« #455 : 14. juni 2011, 00:03 »
Mandag 13. juni. 2011:

Ikke den beste dagen akkurat. Har vært en urolig natt, og en slitsom morgen.
Håper jeg vil komme meg raskt ut av dette tankehelvete som ødelegger meg helt! blæh!
Kom meg ut på tur med Tarek, gikk en god tur langs Bodøelva. Så pusla jeg litt hjemme med småting som gjenstår etter flyttinga. Så kom jeg meg avgårde til Diablo, og hadde nok en flott økt til tross for veldig stølhet i ryggen etter igår Tongue

Bryst + mage:

Push-up m/bein på benk:       2 sets X 15 reps (økning) X 7,5 kg extra.
                                           1 set   X 12 reps X 8,75 kg <-- økning på 1,25 kg.

Skråpress i app. oppover:      1 set X 8 reps X 30 kg (tilsammen)
                                            1 set X 8 reps X 35 kg <-- økning på 5 kg.
                                            1 set X 8 reps X 37,5 kg.

Skråpress i app. nedover:      1 set X 8 reps X 55 kg (tilsammen)
                                            1 set X 8 reps X 57,5 kg <-- økning på 2,5 kg.
                                            1 set X 9 reps X 60 kg <-- fikk litt kjefthjelp her, og det hjalp på Smiley

Flyes på flatbenk:                  1 set X 8 reps X 7,5 kg.
                                          2 sets X 8 reps X 10 kg.


Crunch på benk:                 2 sets X 15 reps X 7,5 kg <-- økning på 2,5 kg.

Benhev m/hoftehev:           2 sets X 15 reps.

Planken:                            2 sets X 2 min <-- økning på 1 min. . Idag tok jeg 1 min på ett bein også. svei som faen, og klarte ikke fullføre 3 sets på magen idag etter 2 settet med planken Tongue


Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s treningslogg; jir jernet:
« #456 : 15. juni 2011, 22:43 »
Onsdag 15. juni. 2011:

Igår gikk dagen til spising av god mat og soling på moloen med gode venner <3
Så var formen klar for nattevakt, og større sjangs for at jeg klarte å ta i idag når lårne skulle tynes Cheesy

Lår + legger:

Knebøy (3 sec. ned m/stopp): 1 set X 8 reps X 50 kg.
                                            1 set X 8 reps X 52,5 kg <-- økning på 2,5 kg.
                                            1 set X 8 reps X 55 kg.

Lårextension i vaier på benk:  3 sets X 12 reps X 17,5 kg <-- økning på 2,5 kg

Liggende beinpress:                1 set X 10 reps X 40 kg.
                                             1 set X 8 reps X 45 kg <-- økning på 5 kg.
                                             1 set X 10 reps X 55 kg.

Strake markløft:                     1 set X 8 reps X 50 kg.
                                             1 set X 10 reps X 52,5 kg <-- økning på 2,5 kg.
                                             1 set X 10 reps X 55 kg.


stående tåhev i app. :             1 set X 8 reps X 60 kg.
                                             1 set X 8 reps X 65 kg <-- økning på 5 kg.
                                             1 set X 12 reps X 70 kg.


vekta på søndag var 52,5 kg, idag var det steget til 53,5 kg. Helt klart at overskuddet har begynt å kome tilbake etter treningsfri perioden Cheesy

Blir bilder, og kanskje film på bildeprofilen min iløpet av kvelden Smiley

EmyR

  • Gjest
Sv: Marthe`s treningslogg; jir jernet:
« #457 : 16. juni 2011, 20:47 »
Er skikkelig kos med langturer med bikkja. Absolutt en trofast turvenn som aldri svikter Wink

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s treningslogg; jir jernet:
« #458 : 16. juni 2011, 21:05 »
Er skikkelig kos med langturer med bikkja. Absolutt en trofast turvenn som aldri svikter Wink

Helt klart! Cheesy

Utlogget Tony71

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 167

Sv: Marthe`s treningslogg; jir jernet:
« #459 : 16. juni 2011, 22:10 »
Blir nesten sjalu når jeg ser hvor fin en tur du har vært på i dag... Savner Bodømarka litt, selv om jeg som oftest gikk de "vanlige" plassene som Keiservarden, Junkerfjellet og rundt Vågøyvannet. Men masse fine turmål her også, så skal ikke klage:-)

Leser loggen din av og til og er fortsatt imponert over deg, så "keep going"...:-)

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s treningslogg; jir jernet:
« #460 : 16. juni 2011, 22:22 »
Blir nesten sjalu når jeg ser hvor fin en tur du har vært på i dag... Savner Bodømarka litt, selv om jeg som oftest gikk de "vanlige" plassene som Keiservarden, Junkerfjellet og rundt Vågøyvannet. Men masse fine turmål her også, så skal ikke klage:-)

Leser loggen din av og til og er fortsatt imponert over deg, så "keep going"...:-)

Skjønner godt at du savner bodømarka Cheesy Hvor holder du til nå?
Husker jeg aldri ble fornøyd når jeg bodde sørpå, var ikke i nærheten så flotte turer som det jeg får her "hjemme" Cheesy hehe

Fint du leser Smiley glad for at folk leser her Cheesy

Utlogget Tony71

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 167

Sv: Marthe`s treningslogg; jir jernet:
« #461 : 16. juni 2011, 23:12 »
Holder til i Beiarn(er herfra), og har vært her de 3 siste årene etter å  ha bodd mest i Bodø, men også noen år i Harstad og Oslo. Og tro det eller ei, her er faktisk ett treningsstudio her som er helt greit utstyrt, og som jeg har holdt åpent 3-4 kvelder i uka de siste 3 vintrene Wink Minuset treningsmessig med å bo her er at det er nesten ikke miljø for vekttrening her, så må nesten finne ut av det meste selv... Men da er det jo veldig greit med Treningsforum og logger som din som en kan hente lærdom og inspirasjon av Smiley Har pause fra vekttrening nå, og bruker heller tia ute med sykling, jogging og turer i terrenget, men starter opp igjen rundt 1 oktober:-)

Og lover at jeg skal følge med på loggen din fortsatt, syns den er "levende" og god lesing:-)

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Marthe`s treningslogg; jir jernet:
« #462 : 16. juni 2011, 23:27 »
Herlighet for ett profilbilde Smiley
Smiley

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s treningslogg; jir jernet:
« #463 : 16. juni 2011, 23:46 »
Holder til i Beiarn(er herfra), og har vært her de 3 siste årene etter å  ha bodd mest i Bodø, men også noen år i Harstad og Oslo. Og tro det eller ei, her er faktisk ett treningsstudio her som er helt greit utstyrt, og som jeg har holdt åpent 3-4 kvelder i uka de siste 3 vintrene Wink Minuset treningsmessig med å bo her er at det er nesten ikke miljø for vekttrening her, så må nesten finne ut av det meste selv... Men da er det jo veldig greit med Treningsforum og logger som din som en kan hente lærdom og inspirasjon av Smiley Har pause fra vekttrening nå, og bruker heller tia ute med sykling, jogging og turer i terrenget, men starter opp igjen rundt 1 oktober:-)

Og lover at jeg skal følge med på loggen din fortsatt, syns den er "levende" og god lesing:-)

Du gjør det ja Smiley
Flott i Beiarn !
Høres fornufti ut å bruke sommeren til slike aktiviteter Cheesy Så lenge jeg klarer å gjøre begge deler så holder jeg ved vektreninga Smiley
Bra du fortsetter å "henge" ved meg ! Det motiverer meg å vite at noen følger med, og det motiverer meg til å lage gode logger og utfyldende logger ved å vite at noen får det med seg Smiley


Herlighet for ett profilbilde Smiley

Yeah Cheesy Fra treninga igår faktisk
Ligger på bildeloggen min Smiley

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Marthe`s treningslogg; jir jernet:
« #464 : 20. juni 2011, 10:34 »
Har sagt det før,og det kan ikke sies for ofte; du ser rett og slett fantastisk ut Cheesy
Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!