Skrevet av Emne: Miss B i 2013  (Lest 128120 ganger)

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #330 : 01. februar 2012, 16:57 »
Ser den Smiley

Men du kan jo uansett lage deg noen gode mål for deg selv å nå? Smiley Selv uten hjelp fra PT Smiley
Jada, prioritet en når jeg kan begynne å spise litt mer er å få litt size på skuldrene og bredde på ryggen, er utrolig mye større i beina enn i overkroppen, så har litt å jobbe med der... Og vet jo strengt tatt hvordan jeg skal gjøre det også Cheesy

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #331 : 02. februar 2012, 12:46 »
Usj for en dag. Følte meg ikke helt vel, kom på trening, skulle løpe litt for å varme opp, hadde ikke sjans. Stokk stiv i beina etter igår, selv om det bare var en koseøkt.

Var PT time idag. Det begynte dårlig. Jeg vet jeg har spist mye dritt denne uka (type et par smågodtting søn, man og tirs), og det sa jeg. Og fy FAEN så sur han ble. Og det enda jeg hadde gått ned 300 gram. Fikk så mye kjeft at jeg følte meg som en liten drittunge som var tatt på fersken i godteskapet. Og det av en fyr som jeg er nesten dobbelt så gammel som. Idag likte jeg ikke MrPT nei...

Kom oss ut for å trene,  og startet med leg extentions
20kgx12 - lett
30kgx12 nesten uten pause først, ikke lett
20kgx12 - da var ikke 20 kg lett lenger

Skulle egentlig spørre ham om knebøyteknikk, men har jo fortalt ham om kiropraktorbesøkene mine så han ville ikke at vi skulle ta noe knebøy idag, så fikk en øvelse type knebøy i en maskin jeg ikke vet hva heter. Da holdt jeg på å svime av, var ikke tungt, men hadde spist litt for lite idag tidlig. Påfyll med mat, og så var vi på utfall. Idag var det bulgarsk utfall med fremste beinet på kasse. Enda mer utfordring for balansen, men fikk det til. Aner ikke reps, men ble tre sett på hvert bein.

Lårcurl
30kg
12x3

Nedpress strake armer
30kg
12x3

Liggende pullups og chins
3 stk liggende pullups, fikk ikke skikkelig til, så da gikk vi for chins i stedet gitt. Ikke de i den greia med hjelp, men hengende å dingle som en annen idiot.
Men han viste meg hvordan jeg skulle få meg opp med at han hang og dingla og jeg holdt ham i beina, og så bytta vi. Og da skjønte jeg hvordan jeg skulle få meg opp selv, og klarte faktisk to stk bare med å bli holdt i beina. Tror han skal få hjelpe meg mer med dette. Hadde vært kult om jeg fikk til skikkelig, om ikke på denne sida av påske, så hvertfall før sommeren.

Nedtrekk
40kg x 12
45kgx10
35kg 12x2

Hantelroing - teknikk, denne er jeg ikke god på
10kgx12
12,5kgx12
15kgx 10

Bicepscurl
5kgx 15
6kg 12x3

FERDIG! Med beskjed om bedre innsats på kjøkkenet denne uka, så da får vi prøve på det da. Vil ikke ha like mye kjeft neste uke.

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #332 : 02. februar 2012, 14:38 »
Se her ja! Det er faktisk ikke så lett å holde seg unna godis, men ble han så sint altså?  Huh
Syns det så ut som en fin økt jeg! Venter fortsatt spent på bilder Cool

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #333 : 02. februar 2012, 14:42 »
Se her ja! Det er faktisk ikke så lett å holde seg unna godis, men ble han så sint altså?  Huh
Syns det så ut som en fin økt jeg! Venter fortsatt spent på bilder Cool
Å herregud så sint! Sa ting som: hva faen er målene dine? Når du dem hvis du ikke gjør som jeg sier?Hvorfor er du her? Driter du penger eller?

Skal på tur til venninne om en ukes tid, da blir det nok bilder og video.

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #334 : 03. februar 2012, 08:15 »
Strax avgårde til kiropraktor og på trening nå. Idag skal jeg klare mer vekt på dipsa. Er liksom det målet jeg ikke har nådd for uka, og som jeg har noen mulighet til å gjøre noe med.  Vet ikke akkurat om jeg klarer 5 kg, 10x3, men skal hverfall klare 8x2 før jeg tar av litt vekt.
Sånn, da var det sagt.... da må jeg!

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #335 : 03. februar 2012, 12:05 »
Tilbake fra trening, og kan vel ikke si meg annet enn fornøyd med innsatsen. Jeg var litt lat og trøtt idag, men fikk gjort det jeg skulle og pressa meg litt ekstra. MrPT ba meg ikke sovne, nabodama som jeg trener litt sammen med hadde time med ham. Og jeg kjente at etter kjeften jeg fikk igår var jeg litt gira på at han skulle se at jeg gjorde jobben min idag.

Bryst, skudre, triceps og mage

Benkpress
30kg x 12 10 8
Var seigt idag gitt... Hadde ikke sjans til å klare 12x3 idag

Dips mellom benker med 5kg+
8x3 Juhuu! PB
De siste to repsa på siste to settene var grisetunge, men jeg gjennomførte!

Flyes
20kg
12x3

Skulderpress med hantler
10kg x 10 8 8 og 8,5
4 settet var straff for å ikke ha klart 10 reps på alle, og klarte så vidt det var å presse opp en 9ende rep der, men den var så stygg at jeg vil ikke telle den med.

Sidehev (helt strake armer)
4kg 10x2
Dette var veldig tungt idag
3kg 12x2
Dette var også tungt...

Franskpress med tau i kabel
20kgxevigheten
30kg 12x3

Tricepspushdown
25kgx15
30kg 12x3

Planken
1 min x 3

Mr Kiropraktor sier at alt under et minutt på planken er alt for dårlig. Jeg har liksom tenkt at 30 sek er bra i og med jeg ikke fikk til planken i det hele tatt da jeg begynte å trene etter fødsel- Men neida, var hos kiropraktoren rett før trening idag, og han ga klar beskjed, 1 minutt, minst. Helst mer. Mer får bli neste uke. Forøvrig kommenterte han blåmerka idag også. Men han sa han hadde sett nok rockeringblåmerker til å skjønne at det faktisk var det det var. Så han skulle ikke beskylde noen for å ha slått meg.

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #336 : 04. februar 2012, 12:49 »
Oppsummering av målene for uka som gikk:

Benkpress
12 reps x 3 på 30kg - ok, tungt!

Nedtrekk
42,5kg 10x3 - ok, har ikke mye mer å gå på her

Knebøy
Klare å ikke tulle med knærne på vei opp igjen. Altså teknikk, teknikk og teknikk - ok

Bulgarsk utfall med ekstra vekt, om ikke annet enn 3 kg hantler - ok, mye å gå på her, 4 kg neste uke

Dips mellom benker
5kg i fanget 10x3 Er nok her jeg evt misser denne uka, men får det ikke til uten å prøve - nix, klarte bare 8x3

Vektnedgang på mellom 0,5-1 kg - nope, bare - 300 gram, skjerpings

2 intervalløkter - være realistisk og ta alt annet som bonus ;-) - Ble litt usikker. Mener jeg løp intervaller både mandag og tirsdag, men skrev ikke opp at jeg gjorde det tirsdag.... så mulig det ble bare en?

2 kveldsturer - jepp. 3 faktisk

1 langøkt på mølla type løpe i MINST 50 minutter - jepp!

Nye mål:
Trene hver dag Cheesy Hehe, blir nok en uke fylt med trening, skal på besøk til ei jeg kjenner på andre kanten av landet neste helg, og mye av greia da er at vi skal trene sammen. Gleder meg!

Ellers:
Benkpress
32,5 3x8

Chins
3 stk med å bli holdt i beina hvis jeg skal trene rygg med PT på torsdag

knebøy og strakmark - teknikk

Skulderpress
12,5kg 3x6 - optimist ja!

Dips mellom benker
5kg 3x10

Intervaller x 2

Langøkt på mølla, effektiv løping minst 50 min

2 kveldsturer

Ned MINST 500 gram

Ikke spise sjokolade

God helg til alle, nå skal jeg ha treningsfri til mandag. I morgen skal jeg i barnedåp. Blir en utfording å ikke gå amok i kakene. Litt, men ikke mye er lov.




Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #337 : 05. februar 2012, 16:53 »
Dagens trening:  Babybæring og kakespising Food Har vært fadder i barnedåp, nå er jeg så mett at det kjennes  ut som jeg aldri i hele verden trenger mat noe mer...
Gleder meg max til trening i morgen. Har lyst ut på tur nå, men har en mann som har førsterett på trening søndagskvelder.

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #338 : 05. februar 2012, 19:29 »
Dagens trening:  Babybæring og kakespising Food Har vært fadder i barnedåp, nå er jeg så mett at det kjennes  ut som jeg aldri i hele verden trenger mat noe mer...
Gleder meg max til trening i morgen. Har lyst ut på tur nå, men har en mann som har førsterett på trening søndagskvelder.

Hørtes koselig ut  Smiley

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #339 : 05. februar 2012, 19:51 »
Hørtes koselig ut  Smiley
Det var det. Men herregud så mye det er mulig å spise da! Det var strengt tatt ikke nødvendig med de mengdene...

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #340 : 05. februar 2012, 21:38 »
Foran meg her nå ligger det en kokosbolle... Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre med den...

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #341 : 05. februar 2012, 21:40 »
Roper den SPIS MEG veldig høyt?

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #342 : 05. februar 2012, 21:43 »
Den er helt desperat  Tongue men nå har jeg jo vært så flink! Nei, jeg kaster den... Ellers blir jeg feit!

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #343 : 05. februar 2012, 21:45 »
Hahahha, du har noen rare ideer om hva som gjør deg feit. Hvis du ikke løper, hvis du spiser kokosbolle..... tror nok hverken å droppe en løpetur eller spise en kokosbolle vil gjøre ei på 50 kg spesielt feit Cheesy

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Miss B - snart tilbake i god form!
« #344 : 05. februar 2012, 21:52 »
Jeg eser ut som en ballong! Tro meg!  Tongue Nei jeg kastet den, den kan takke seg selv!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!