Skrevet av Emne: Miss B i 2013  (Lest 127769 ganger)

Utlogget Azmari

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 326
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 326

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #780 : 20. mai 2012, 17:32 »
Ser veldig bra ut! Skjønner du er lei av diett, men 3 kilo er jo ikke så mye, og du har gjort en kanonjobb med å komme dit du er nå. Go go go!

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #781 : 20. mai 2012, 17:43 »
Takk, men ble litt demotivert av det ryggbildet... Trodde det var igjen mindre fett bakpå der etter det PT sa forrige time. Men ser at det ikke er det, men må ta skikkelig bilde med kamera en dag, og i skikkelig lys før jeg bestemmer meg for om jeg skal presse meg lenger ned enn 3 til. Jeg er i grei nok form, men ikke i superform. Men jeg vil så gjerne bygge litt mer skuldre, og det gjør man jo ikke akkurat på diett.... Utålmodige meg... :-/

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #782 : 20. mai 2012, 21:02 »
Du er jo såå fin!! Slutt og tøyse, ryggen din er det da ingenting galt med.. Pokker skulle hatt litt av din standhaftighet altså Cheesy

Kjør på flinke deg woot

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #783 : 20. mai 2012, 21:29 »
Du er jo såå fin!! Slutt og tøyse, ryggen din er det da ingenting galt med.. Pokker skulle hatt litt av din standhaftighet altså Cheesy

Kjør på flinke deg woot
Jeg får skylde på dårlig lys og dårlig bildekvalitet siden jeg tok bilde av meg selv i speilet, sant?  Men helt seriøst... det er ingenting gærnt med ryggen annet enn at den er for godt innpakket i fett og det så verre ut på bildet enn jeg trodde, det er ikke verre enn som så. 
Men standhaftighet må man ha... jeg bare tenker på hvor mye penger jeg har brukt på PT, så kommer motivajsonen flagrende igjen Cheesy

Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #784 : 20. mai 2012, 21:39 »
Tullmus!! Du er heldig som har slik rygg!! Min tyter det valker over alt Tongue
Kjempe flink har du vert og du er fortsatt kjempe flink!

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #785 : 21. mai 2012, 15:14 »
Kanon fremgang på deg frue!! Ikke sant det er stas med synlige blodårer på skuldrene?  Grin Ikke så stas når jeg går i kjole osv, men det er litt små snæxi Grin Her har blodårene også begynt å titte frem sånn ved trusekanten, da ble en helt annen verden åpnet for min del Tongue
Honnør er gitt!!

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #786 : 21. mai 2012, 17:52 »
Jepp, blodårer er superkult! Er nok en stund til jeg får på magen, men håper de titter frem der også en dag. Men det blir neppe denne sommeren. Er for lei diett til å orke å presse meg ned så langt i år. Får heller ta det neste år.
Jeg har fått masse årer nedover armene også, syns det er skikeklig kult. Sist jeg var på diett (før ungene kom) måtte jeg under 62kg for å se en eneste blodåre, så jeg skjønner jo at jeg har fått på litt muskelmasse disse siste årene. Jeg har jo trent noe styrke selv om jeg var feit og på langt nær like dedikert som nå.  Og at blodårene dukker opp før jeg kryper under 70kg er egentlig bare helt utrolig superkult. Men magen må jeg bare innse at har tapt slaget etter to unger, den blir nok aldri like fin som den var. Så får satse på at ryggen kan bli bra. Får legge ut et bilde når kroppen ikke er full av vann og får rettferdig belysning + skikkelig kamera Cheesy

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #787 : 21. mai 2012, 22:04 »
Dagens bein, rygg og biceps. Miss B og gutta. Jeg trente alene da, men var eneste jente der. Og eneste i hele styrkesalen med blodårer på skuldrene. Hihi.... De var enda større idag enn i går. KULT! Men skal vel sies at det ikke var de sprekeste som var der samtidig med meg idag, det var bestefar på 90, gutta på 16 og et par enormt svære gutter i 20 åra. Svære type fettprosent på minst tusen....

10 min på mølla

Gående utfall + 14kg
24skritt x 3

Lårcurl
35kg 10x3

Leg ex
25kg 12x3

Chins - med varierende mengder hjelp
10 - 3 - 3 - 2ogehaaaalv.... auuu - 5 - 5
Er nesten i rute mht fremdriftsplan, men begynner vel å stoppe opp hvis jeg ikke blir lettere

Sittende enhåndskabelroing
15kg 12/12
20kg x 12 - klarer det jo, må bare ville presse seg litt ekstra Grin

Pullover
30kg x 15
35kg x 10/8
30kgx12

Bicepscurl
16,5kg x 12/12/12

Hammercurl
7kg 10x3

Pump! God trening, skulle egentlig ta sol etterpå, men ville bare hjem og spise. Har som nevnt i går endra litt på dietten, og legger karboen til etter trening, altså kveldstid. Så med unntak av ganske kjipe kokte grønnsaker til biffen i matpakkene på jobben idag så har det blitt minimalt med karbo i løpet av dagen. Jeg spiste en pakke bringebær på vei hjem fra jobb fordi jeg var så jævlig fysen og var på nippet til å kjøpe meg en is, og så spiste jeg et eple før trening og en eske rosiner etterpå. Da skal det sies at glutenfrie havregryn (kjøpte de ved en feil sist) som i utgangspunktet smaker hoggorm var helt fantastisk gode nå!
Men jeg har klart meg fint uten karboen idag, håper dette er et opplegg som får litt fart på saker og ting igjen, sånn at jeg får igjen litt motivasjon.

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #788 : 22. mai 2012, 20:21 »
Status idag er at jeg er sulten. Men jeg er ikke så innmari fysen. Bringebær og eple holder søtsuget borte. Nå har jeg ikke skeia ut på hverken bringebær eller eplefronten, men at jeg lett hadde spist dobbelt så mye som jeg har gjort hvis det ikke var for dietten er ikke til å stikke under en stol. Bringebær er innmari godt.
Sliter også litt med at Rema ligger rett over veien ved jobben, og når det er 30 grader inne i klasserommet er det fryktelig lett å bli fysen på is i fritimen, og fryktelig lett å gå bort og kjøpe. Men jeg har ikke gjort det, har ikke tatt fra fryseren hjemme heller.

Idag blir det neppe styrketrening, mannen er på fotballkamp (han er treneren, så han må jo nesten) og kommer ikke hjem før en bitteliten time før gymmet stenger, så blir bare stress. Men lurer på å ta en joggetur i skauen istedet for når han kommer hjem. Det er litt digg det også.

Ellers kan jeg melde om at kameraet mitt har klikka. Eller, dvs, jeg finner ikke bruksanvisningen og får ikke selvutløseren til å funke på det. Trodde det var enkelt, men det er det visst ikke. Mulig jeg finner en bruksanvisning hvis jeg googler litt da... Tenkte jeg skulle ta noen ryggbilder idag, men det gikk altså ikke. Prøvde i går etter trening, ene er da avatarbildet her, men det er så vanskelig å ta av seg selv i speil med mobil.... Ikke blir kvaliteten allverden heller. Men her er hvertfall et da... med mobil, med singlet på og med dårlig lys. Men det er hva det er.

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #789 : 22. mai 2012, 21:45 »
Da var joggeturen unnagjort. Ble på 32 minutter. Jeg tror det er i overkant av 5 km, jeg håper hvertfall ikke at det er under, for da er jeg treig å løpe da! Jeg skulle jo ta med iphonen med endomondo app'en for å sjekke hvor lang runda er, men det hjelper jo ikke å starte endomondo når iphonen ligger igjen på kjøkkenbenken.

Uansett, en fin runde, men det var så varmt at jeg venta til sola gikk ned. Men hvordan kan jeg ha glemt å ta i betraktning myggen da!? Eller hva det nå var slags ekle insekter? Knott, kanskje? Irriterende nok hvertfall. Men blir nok mer utejogging fremover, den runda jeg fant i skogen var helt gull!

Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #790 : 22. mai 2012, 22:24 »
Skjønner ikke hva du klager over skuldrer og det Wink
Tull mus!!

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #791 : 22. mai 2012, 23:03 »
jeg vil ha større skuldre!!!!! De er små i forhold til resten... og resten er ikke med på bildet! Resten er underkroppen. Jeg er spinkel i overkropp i forhold til underkropp... Og skuldergenene mine er teite og gjør at skuldre neppe kommer til å vokse seg store

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #792 : 23. mai 2012, 21:56 »
Lang dag og rett på trening. Ikke ideelt, i tillegg har jeg ikke fått spist noe særlig i dag... ergo sulten også, så treninga ble ikke allverden.
Bryst, skuldre og triceps

Benkpress
30kg 10x3

Flies m/hantler
7,5kg 12x3

Skulderpress hantler
7,5kgx15
10kg 12/10/10
Blodårer Cheesy

Sidehev, 2 første sett med strake armer, 2 siste med knekk i albu
3kgx 10/10/15/15

Fronthev
10kg  10x2
5kg 12x2

Triceps i kabel først med stang, så med tau
husker ikke antall kg men 3x12 på begge varianter

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #793 : 25. mai 2012, 19:22 »
Svett trening idag. Jeg hadde dårlig tid, og måtte prioritere bort bein. Kjipt, beina er begynt å bli bra nå, og hadde vært kult å få kjørt hardt, men overkroppen henger etter, og må prioriteres først.

Rygg og biceps til terningkast 6
Pullover
15kgx20
20kg 12x3

Chins
3 - 3 - 3 litt hjelp altså, men kommer seg sakte men sikkert. Bedre enn forrige økt, mindre hjelp

Nedtrekk
35kg 12x3
Oki, jeg ser at fettprosenten er på vei ned. Ryggen så kul ut i speilet Grin

Sittende roing, bredt grep
25kg 12x3

Sittende enhånds roing
20kg x 12
15kg 12x2

Hantelcurl
9kg 10x3

Hjem og dusje, fikk tre min ekstra til å logge nå, og så skal jeg strax bort til naboen og drikke vin! Gleder meg!

God helg. Her blir det treningsfri, skal feire prinsessa sin bursdag i helga, og får besøk langveisfra Cheesy

Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #794 : 25. mai 2012, 20:55 »
Flinka!! Ha ei kjempe helg!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!