Skrevet av Emne: Miss B i 2013  (Lest 127761 ganger)

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #765 : 10. mai 2012, 21:05 »
Jada, spiste matpakka mi da jeg kom hjem, og før trening. Men det var ikke nok, ble ekstremt sulten på slutten, og hadde glemt å ta med meg noe å spise på vei hjem. Det gjorde det fryktelig vanskelig å dra forbi Seven Eleven uten å dra innom og kjøpe boller, men jeg klarte det. Reinspikka viljestyrke.
Akkurat nå ligger det ca 200 kroneis i fryseren og roper på meg, men tror ikke de roper høyt nok til en diettsprekk kvelden før veiing hos supernazistreng pt i morgen... håper de ikke roper høyt nok hvertfall...

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #766 : 11. mai 2012, 15:45 »
Dagens spyøkt med pt idag, bør lære meg at å trene bein ikke alltid er gøy med ham

Gående utfall
24skritt x kroppsvekt
spasertur rundt hele gymmet x kroppsvekt. Hakke peil på hvor mange skritt det ble...
30 skritt + 25kg
29,5 skritt + 25kg - beina skreik høyt på siste repsene der, og den siste kom jeg ikke opp igjen på
40 skritt x 10 kg

Knebøy
30kg x 10 - kuuuuule blodårer på skuldrene Cheesy Cheesy Cheesy
Desverre er ikke korsryggen god, så etter en beskrivelse av au au gikk vi heller over på andre øvelser

Leg ex
Fikk beskjed om å ikke legge på så tungt som jeg liker, men heller kjøre mer intensivt på lettere vekter. Og totalt sett ble det helt jævlig.... virkelig helt jævlig
25kg 12x3

Strake markløft
Jeg syns jeg har fått teknikken noegenlunde brukbar, men der tok jeg feil gitt. Jeg har hatt problemer med at jeg mister kontakten med hamstring når jeg legger på vekter, men dette fiksa vi fint idag.
30kg x masse masse masse teknikk
bør ikke ta på tyngre heller pga korsryggen....

Lårcurl
30kg
10x3

Mage
sit ups + 5 kg
12x3

Var virkelig spyklar. Hadde store problemer med å komme meg ned i garderoben, ei heller kjøre bil etterpå. Beina mine skriker!

Kan ellers nevne at mine søte små 7.klasse elever hadde styrketrening i gytimen min igår, det har de nok ikke hatt så mye av, og jentene kom idag og fortalte at det gjorde vondt i lårene når de satt på do. De fikk nok til øvelsene for bakside lår igår ja, selv om de da påsto de ikke fikk det helt til.

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #767 : 11. mai 2012, 17:39 »
Flink du snuppa!! God helg til deg også og kose deg på soffan Cheesy

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #768 : 13. mai 2012, 15:23 »
Dagens rygg + biceps... med nytt kult treningstøy. Man tar i litt ekstra da Grin

Pullover
25kgx20
35kgx 8
30kgx12
30kgx10

Chins
3 - 3 med lite hjelp ( i rute mht egen fremdriftsplan)
5 - 5 med littegranne mer hjelp

Nedtrekk bredt grep
35kg x 10, hadde nok litt kort pause etter chins, for dette var tuuuungt. Litt lenger pause.... og så
35kg x 15
40kg x 10

Bakside skulder apprat
25kg 12x2
20kg x 12

En hånds kabelroing, intensivt uten pauser, rett fra ene hånd til neste
15kg 12x3

Bicepscurl
19kg 10x3

Hammercurl
8kg 10x3

Godøkt, masse pump og blodårer. Akkurat idag kan jeg være enig med MrPT om at fettprosenten min er brukbart lav....

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #769 : 14. mai 2012, 21:50 »
Dagens koseøkt

Begynner å like å trene bryst og skuldre nå, derfor koseøkt. Ble sliten nok, for all del.

25 min på mølal først

Benkpress
20kgx 15
32kg 6x4 - dette var tungt idag gitt....

Flies (apparat)
25kg 10x3

Militærpress
14kgx15
19kg 10x2
19kg x 9

Skulderapprat
2lodd 8x3 tuuuuungt

Sidehev - veldig korte pauser
3kg x 20
3kg x 12
3kg x 15

Stående roing til hake
15kg x 15
17,5kg x 15
20kg x 15

Franskpress i kabel
25kgx15
30kg 10x3

Triceps pushdown
30kg 10x3

2 droppsett til slutt hvor jeg første gang starta på 30 kg, andre på 25....

Hjem og spise nå! Nam nam!

Utlogget Azmari

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 326
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 326

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #770 : 14. mai 2012, 21:57 »
Bryst og skuldre er moro! Du er så flink, må la meg inspirere...  Smiley

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #771 : 14. mai 2012, 22:02 »
Ja, det har begynt å bli det nå. Jeg hatet det før og for inntil ikke så lenge siden. Men i og med jeg skal ha fokus på skuldre nå er det bare å begynne å like det med en gang Cheesy

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #772 : 15. mai 2012, 00:16 »
Koseøkt ja! Så ut som en flott økt! Liker MP'n din! Smiley

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #773 : 15. mai 2012, 10:53 »
Mpen kommer seg den Cheesy Klarer nok 20 nå, men er litt redd for at skuldrene skal ta kvelden, litt mange rare lyder inni der, så får gjøre det når jeg ikke trener alene Cheesy

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #774 : 15. mai 2012, 22:55 »
Dagens bein, rygg og biceps
Ble en lett økt på bein, og en lett på rygg og null på biceps. Jeg er støl i alle retninger, rimelig håpløst å trene tungt, men det ble hvertfall trening

Leg ex
20kgx15
25kg 12x3

Et håpløst beinapparat jeg ikke har prøvd før, men nå har jeg prøvd og funnet ut at jeg ikke liker det selv om mange skryter av det.

Bulgarsk utfall
Kun kroppsvekt 12x3 på hvert bein

Pullover
20kg x 20
35kg 8x3

Chins
Nja, dette var ikke mye å skryte av idag....
2 - 2,5 - mer hjelp 5 - 5- 5

Nedtrekk bredt grep
40kgx5 (for tungt for min støle rygg) rett på 35kgx5
35kg 12x2

Sittende kabelroing v grep
35kg 12x3

Vakke vits i å prøve seg på biceps etter dette. Helt totalt håpløst støl.... Et kvarter i solarium, nå er jeg snart litt brun også Cheesy

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #775 : 16. mai 2012, 22:00 »
Idag har jeg gått på en skikkelig smell rent matmessig. Startet bra med bra matpakker på jobb, men så ble det en møkkadag på jobb, bare stress, jeg ble übersulten, og spiste alt for mye når jeg kom hjem og har fortsatt med det utover kvelden. Men men... det er ingen krise, jeg er snart i mål mht diett, jeg fikk super trøkk på trening og alt det der. Men herregud for en håpløs viljestyrke da...

Uansett, her er dagens trening, ukas litt lette bryst, skudre og triceps. Disse treningene er nesten litt kulere enn de tunge (særlig når jeg har spist som idag) for jeg får så mye mer pump. Ser så kult ut Grin Jada, jeg er litt teit Grin

Skråbenk i smith
stanga x15
stanga+7,5kg x 12 x 3

Flies med hantler
6kg 12x3

Militærpress
11,5kg x15
17kg 12x3

Sidehev, helt strake armer, en og en arm, korte pauser
3kg 10x3

Fronthev med vektskive
5kg 15x3

Franskpress i supersett med smalbenk
15kg 10x3

Triceps pushdown med tau
22,5kg x 15
25kg 12x3
siste settet var droppsett.

Jepp, pump... mye pump Cheesy Armer og skuldre gror hvertfall litt Cheesy

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #776 : 16. mai 2012, 23:15 »
Flink du!! Tenk og snart være i mål woot

Happy 17mai til deg og dine i morgen Smiley

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #777 : 19. mai 2012, 13:32 »
Ble en tung trening idag. Tung i den forstand at jeg var tung i kroppen og følte meg ikke bra. Hjalp ikke med nye sko en gang. Var og kjøpte meg noen supre Nike løpesko på Löplabbet igår nemlig Cheesy

15 min på mølla først for å teste om skoa var så gode som de kjentes igår, og ja, det var de.

Bein, rygg og biceps
Bulgarsk utfall
12reps på hvert bein som oppvarming
+10kg 10x3 på hvert bein

Leg ex
25kg 10x3 - intensivt, få pauser

Lårcurl
30kg 12x3

Pullover i kabel
17,5kg x 15
20kg x 12/11/10

Nedtrekk bredt grep
35kg x 15/12/10

Sittende enhånds kabelroing
15kg 15x3

Bicepscurl
16,5kg x15/14/13

Kort og grei økt, men følte ikke at energinivået var på topp. Nå må jeg ta meg sammen med kostholdet! Har skeia ut heftig siden 16.mai....

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #778 : 20. mai 2012, 10:44 »
Har vært litt dårlig på logginga i det siste. Mye jobb, men også mange røde dager, og de har blitt tilbragt med familyen som altså er:
-en gutt, nesten 3 år, ikke alltid like i harmoni med verden. I tillegg har han nettopp slutta med bleier, med diverse uhell det kan føre med seg :-/
-ei lita prinsesse som blir ett år neste søndag, hun elsker storebror, men har merkelige måter å vise det på  - til storebrors store frustrasjon
-en stik samboer som elsker fotball og som nå har tatt med guttungen ut for å spille sånn at det endelig er litt ro i heimen. *love*

Jeg har funnet ut at langhelger og fri er mer slitsomt enn å være på jobb. Skal med andre ord bli godt å komme på jobb og slappe litt av og ha litt egentid i morgen (sier læreren på barneskolen). Jeg er dønn sliten, men har fått trent litt i hvertfall Cheesy

Denne uka fikk jeg til 4 styrkeøkter, som planlagt, får kanskje til en femte idag, Jeg har ikke spist bra, rett og slett spist alt for mye is. Ikkje bra.

Jeg har også fått noen endringer på dietten min nå, for det har stoppa helt opp. Mye pga motivasjon, jeg er dritt lei. Og da kan det være greit med litt nytenking både mht mat, og også med trening. Blir muligens et noe annet treningsprogram fremover også, får se an litt den biten etter at maten er tilbake på plass.

Største endringene er at jeg skal bittelitt ned på kcal ved å ta bort noe karbo, men legge på litt mer proteiner. Jeg skal også spise karboen på andre tidspunkter enn før. Havregryna skal nå komme etter trening, ikke til frokost. Men skal bli rart å spise fisk og grønnsaker som første måltid. Så får vi se om vi får fart på saker og ting ijgen. Det er ikke mer enn ca 3 kg igjen, og da er det vel lov å være littegranne lei? Jeg har tross alt fått av sånn ca 25kg siden oktober.. Så selv om jeg ikke har vært flink siste ukene så har jeg totalt sett vært flink syns jeg...

Nå skal jeg straks ut å gå i skauen sammen med naboen. Og hvis jeg rekker det etter at sambo har spilt fotball og sykla så skal jeg få til en bryst og skulderøkt i ettermiddag/kveld.

Målene for neste uke:
Få på plass kostholdet, kun spiseplanen er akseptabelt, Null is, null snickers, masse fisk og kjøtt og brokkoli og nøtter
4 styrkeøkter
Ta meg sammen og få til mer på chins/pullups (orka ikke igår for jeg følte meg så tung)
Løpe intervaller på mølla 2 x
Gå til og fra jobb minst 3 ganger (har kommet i mål på den dytt.no komkurransen nå, selvfølgelig som førstemann på min arbiedsplass, så er ikke så gira på den gåinga lenger)

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B er strax tilbake i form...
« #779 : 20. mai 2012, 16:39 »
Dagens ble bare skuldre. Men skuldre er ikke bare bare. Ble en kanonøkt. Tok noen bilder etterpå, ikke verdens beste kvalitet, får skylde på lyset på doen på gymmet og på iphonen  Wink
Pump i skuldre, men ikke i rygg, måtte bare prøve å ta bilde av den også. Ikke lett når man ikke har selvutløser... må ta bedre ryggbilder en dag jeg har trent rygg...
Ser også at det er litt for mye fett igjen på ryggen og sånn, idag tror jeg ikke på den fettprosenten pt kom med forrige gang. Men veier litt mer også nå da, mye vann vel og merke, har jo vært stort sett bare karbo siden 16. mai.


Men altså, dagens, til terningkast 6

12 min løp på mølla til oppvarming

Skulderpress m/hantler
10kg x 12/10/10

Militærpress - for kort pause fra forrige øvelse
16,5kg x 8 iiiiik.... Litt lenger pause
16,5kg x 12
16,5kg x 11, den siste var seeeeig.....

Apparat for bakside skulder
25kg 12x2

Foroverbøyd sidehev i kabel
5kg 12x3

Fronthev
10kg 10x3

Sidehev strake armer
3kg 12x3
Siste sett tok jeg med knekk i albuen, da var jeg sliiiiiiten i skuldrene
3kg x 15

Tror jeg skal kjøre på med tosplitten min noen uker til (til jeg er ferdig med PT timene mine, har 4 igjen), og så får jeg se hva jeg gjør etterpå. Men har jeg tid tar jeg en ekstra skulderøkt i helgene.
Sambo som egentlig syns dette med styrketrenig og muskler bare er teit klarte å si at jeg hadde fått større og mer markerte skuldre nå idag. Da ble jeg ekstra glad i ham, selv om jeg ikke er sikker på om han mente det som et kompliment Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!