Skrevet av Emne: Miss B i 2013  (Lest 127744 ganger)

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Jeg hadde en tissepause etter 15 da. Når jeg kjeder meg på mølla må jeg alltid tisse. Så egentlig var det 2x15 min  Grin
HA HA!! sånn er jeg også...men tenker jeg trener opp blæra og psyken på å la være...så jeg holder meg til det bitter end! Må jo tisse bare jeg trår opp på båndet..ha ha

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Takk, og takk for tips.
Gikk greit å løpe, verste var igrunnen stølheten etter knebøy og strakmark fra mandag.

Ble en halvtime på mølla tempo 10,5. Passe sliten, og merker at kondisen har tapt seg noe. Men kan vel ikke vente no annet...

Men den kommer seg igjen! Liker forresten det nye bildet ditt Smiley

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Takk for det. Hvor ble forresten bildet av deg av, Sarah-N?
Joda, regner med det kommer seg kjapt, men var litt nedtur å kjenne på kondistapet idag   Undecided

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Takk for det. Hvor ble forresten bildet av deg av, Sarah-N?
Joda, regner med det kommer seg kjapt, men var litt nedtur å kjenne på kondistapet idag   Undecided


Bilde kommer!! Har bare ikke fått surret meg til det, var lei det forrige som jeg hadde Smiley Ja men kondisen kommer seg, det kommer til å ta helt av  Grin

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Dagens, til terningkast 6,selv om det ble uten PT selv om det var torsdag.

Løp/gikk på mølla litt lenge til oppvarming idag mens jeg venta på PT som hadde sendt meg melding om at han ikke rakk å komme. Ulempen med å aldri ha på lyd på tlf er at man ikke alltid får med seg sånne viktige beskjeder.

Trente bein, rygg, biceps og litt mage til slutt

Bulgarsk utfall
12 på hvert bein x kroppsvekt
10x3 på hvert bein + 10 kg

Strake markløft
31,5 kg
12x3
Årsak til rart tall var at jeg brukte en sånn ferdigstang. Gjorde det av to grunner; 1. alle de andre stengene var opptatt og jeg gadd ikke vente. 2. Jeg ville stå ved et annet speil for å se bedre på teknikken, og det var rett ved de ferdigstengene

Beina ble trent lett idag, er fortsatt grisestøl etter mandagens beinøkt. Tok desto verre på rygg

Pushdown med strake armer for oppvarming av lats
17,5 kg 30x2

Chins  >Cheesy
vekthjelpa aner jeg ikke, men prøver å ta en plate mindre for hver uke i det stativet med hjelp
Først 3 reps med en plate mindre enn mandag - griiiiisetungt, så vidt det gikk. Kan vel kanskje si 2.5 reps

Så 5x5 på det jeg klarte 6x3 på på mandagen. Og ja, det gikk, såvidt. Måtte ha lang pause før siste reppen på sett 4 og 5. Og på 5. sett var vel strengt tatt ikke 5 rep godkjent heller. Men jeg gjorde så godt jeg kunne, hvertfall.

Sittende enhånds kabelroing, og for å si det sånn, å kjøre på med tungt her va'kke vits i. Var sliiiiiten i ryggen
15kg
10x3 på hver side

Bicepscurl
16,5kg
10x3
Sjuk pump

Hammercurl
8kg
10x3
Enda sjukere pump
 woot
Men altså, jeg har ikke store armer, de er alt for tynne. Og jeg har aldri klart få noe size på dem heller. Men begynner å se markeringer nå når fettprosenten er på full fart ned, og da får man et optisk bedrag i det lyset der altså, sånn at de ser litt kule ut likevel. Me like Grin

Mage i slynge til slutt. Det gjør jeg sjelden, så blir vel støl som f.. utover dagen.

Skikkelig perfekt godøkt idag. Grisesliten over alt.

Kom hjem nå, spiste 3 brødskiver med nugatti, nå er boksen tom. Men spisedag idag. Og skal ut å feire bursdag til naboen i kveld, så da blir det vin og greier selv om det er torsdag. Sånn er det å ha mammaperm  biggrin Gleder meg!

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Fant noen bilder fra sommeren før jeg fikk barn da jeg rydda på pcen igår. Morsomme greier, men her kommer altså formen sånn som jeg vil ha den. Og så er det som dere ser ikke akkurat store armer på meg, jfr den episoden på gymmet før helga. Men de har grodd litt nå altså, og er noe mer markerte enn dette, til tross at jeg er littegranne feitere nå enn på disse bildene. Men dette er formen det er greit å komme seg tilbake til. Hvis jeg skal tenke tall på vekta er dette ca 8-9 kg til, men med tanke på fettprosent tror jeg at jeg er der litt før, 5-7kg kanskje... lov å håpe ihvertfall.

Og mens de fleste andre har en dass som bakgrunn på bilder de legger ut her (har dere tenkt over det? nesten alle tar bilder på badet) har jeg altså en gammaldags telefon...

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Fiiine deg Cheesy Du ser jo super ut!! Kan da umulig ville mere ned nå??

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Les da, kjære deg... gamle bilder dette... dette er målet, liksom  biggrin

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Les da, kjære deg... gamle bilder dette... dette er målet, liksom  biggrin
Ha ha!! Jeg ble så super ivrig over de flotte bildene at jeg bare måtte si det Cheesy he he

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Se her ja! Flott mål du jobber mot  Grin

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Se her ja! Flott mål du jobber mot  Grin
Takk takk. Og nå er liksom ikke så lenge til jeg er der, heller.... det er det digge med det hele Cheesy Og armene er forhåpentligvis ikke så spinkle når målet er nådd...

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Ødela nakken min igår. Skikkelig kjipt. Sto i dusjen og vaska håret... trodde ikke at det skulle være farlig, liksom. Men mens jeg sto der da, så bevege jeg huet i en rar retning eller no, og vips hørte jeg tre knepp baki der, samme lyd som når man er hos kiropraktor. Og så hadde jeg lyst å besvime og kaste opp.  Huh Aner ikke hva det er for noe, men det er vondt. Og fikk akutt time hos MrKiropraktor idag, så skal dit snart. Mannen (som tror jeg har noe på gang med kiropraktoren) mente halvveis på tull at jeg drev med selvskading eller var hypokonder bare for å få den timen... Trukke det gitt. Det er så vondt at jeg har lyst å spy hele tida Embarrassed Lips Sealed
Det jeg skulle si var vel egentlig, treningspause! Og legge til et stort Faen!

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Det der skjer med meg hele tiden, men som oftest når jeg våkner, for jeg ligger for det meste oppå hodet mitt (ja jeg vet at jeg er rar). Så det der ordner kiropraktoren på et knips!! masse god bedring!! Smiley

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Det der skjer med meg hele tiden, men som oftest når jeg våkner, for jeg ligger for det meste oppå hodet mitt (ja jeg vet at jeg er rar). Så det der ordner kiropraktoren på et knips!! masse god bedring!! Smiley
Takk for det. Håper han fixer det, for det gjør noe innihelvete vondt nå.... Har ikke lyst å gå helga i møte sånn som dette.

Men jeg må si jeg lurer på hvordan du for det meste ligger oppå hodet ditt... er det mulig, da?

Utlogget Luna Anette

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 293
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 293

Huff, får virkelig håpe det ikke er noe alvorlig da. Lykke til!
Train insane or remain the same

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=119810.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!