avstemning
Spørsmål: Skal jeg bli norsk statsborger i 2006?  (Avstemning er avsluttet: 08. desember 2005, 11:40)
Ja seff! - 19 (82.6%)
Nei ikke f**n - 3 (13%)
Pakk sammen sakene dine og flytt hjem til sverige - 1 (4.3%)
Stemmer totalt: 22

Skrevet av Emne: Linda: back from the dead  (Lest 138922 ganger)

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #885 : 25. juli 2006, 17:20 »
Min lille pensjonist  Kiss vi hadde en flott treningsøkt vi ja  :Smiley må nok ha flere slike økter hvis vi skal komme oss i tipptopp form..

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #886 : 26. juli 2006, 17:08 »
Ja gjerne det  Cheesy
 Kiss
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #887 : 26. juli 2006, 17:10 »
Jokkebenken venter på dere
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #888 : 31. juli 2006, 20:29 »
Dagens trening på SSK

Mage

Benkpress
30kgx6 - 3 sett

Bryst - jeg vet ikke hva øvelsen heter Tongue
10kgx12 - 3 sett

Flyes
5kgx12
7,5kgx10 - 2 sett

Skulderpress
7,5kgx10 - 3 sett

Bakside skuldre
10kgx10
12,5kgx10 - 2 sett

Utside skuldre
5kgx8 - 3 sett

Kommentar: etter å ha hatt treningsfri i 3 uker eller mer, og vært syk i en uke nå, så er jeg fornøyd. Begynner rolig, så jeg får kommet igang igjen, blir vel mer rutine på treningen når skolen begynner i uke 34. Og så skal han tullingen min lage program har han sagt, men jeg har ikke sett eller hørt noe om det i det siste Wink
Roy var innom trening idag, med sin sønn på 1,5 år Smiley sååå søt(sønnen altså :Smiley )
Han har laget seg treningsrom hjemme på gården, så må vel innom der og se engang i nær framtid Smiley
Og så ser jeg fram til lørdagen Grin da får jeg besøk  Kiss hvis alt går som planlagt da..

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #889 : 31. juli 2006, 20:55 »
Stoler du ikke på meg  Huh
Kommer jeg vet du  Kiss
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


silentk

  • Gjest
SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #890 : 31. juli 2006, 20:58 »
Pleier du å ta Lavprisekspressen eller liknende, Lars?

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #891 : 31. juli 2006, 21:01 »
Hva kaller du kjerra mi for en lavprisekspress  Grin

Ok da så er bilen min lavmål. Men kommer frem da Wink
Hittil i så fall
Tok lavprisekspressen en gang. Og det funket da bra det  Smiley

Hadde jobbet natt en torsdag. og gikk våken frem til bussen gikk fredags kveld klokken 23.50. Sovnet i det jeg traff sete i bussen og våknet i trondheim  Grin
Beste turen jeg har hatt  Wink
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


2strong

  • Gjest
SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #892 : 31. juli 2006, 22:00 »
Sitat
Hadde jobbet natt en torsdag. og gikk våken frem til bussen gikk fredags kveld klokken 23.50. Sovnet i det jeg traff sete i bussen og våknet i trondheim 
Beste turen jeg har hatt 

Hvorfor har aldri jeg opplevd noe sånt.  Undecided Det må være den absolutt beste måten å reise på !?

silentk

  • Gjest
SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #893 : 31. juli 2006, 22:05 »
Jeg tok Lavprisekspressen natt til lørdag. Havnet helt bakerst og var veldig fornøyd inntil det kom en dritings russer som det stinket sprit av. Han pustet, peset og snorket rett ved siden av ansiktet mitt og lå nesten over hele meg under turen. Jeg dyttet ham tilbake, men det hjalp ikke. Sånt ødelegger virkelig reisa :Smiley

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #894 : 31. juli 2006, 22:38 »
Jeg tok Lavprisekspressen natt til lørdag. Havnet helt bakerst og var veldig fornøyd inntil det kom en dritings russer som det stinket sprit av. Han pustet, peset og snorket rett ved siden av ansiktet mitt og lå nesten over hele meg under turen. Jeg dyttet ham tilbake, men det hjalp ikke. Sånt ødelegger virkelig reisa :Smiley

Det skal være lastestropper i alle busser,så du kunne bare spurt busssjåføren om du fikk låne ei til å binde fast "russeren" til setet sitt.. Grin
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #895 : 31. juli 2006, 23:03 »
Stoler du ikke på meg Huh
Kommer jeg vet du Kiss

Joda, jeg stoler på deg, men ting kan skje Smiley da må du hjelpe meg å flytte Tongue må bruke deg mens jeg har mulighet til det.. Og så må vi på steinkjer slik at du får treffe mamma  Deal

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #896 : 31. juli 2006, 23:24 »
Jeg får prøve å sjarmere din far yttligere med fylle historier, så får han god snakke med din mor  Grin

Jeg fortalte vel ikke syden tur episodene mine, eller vinter eventyrene mine. Hvor jeg har enten blitt lagt i jern(og ikke minst i bakken  Wink) eller nesten fryst i hjel  Grin
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #897 : 31. juli 2006, 23:24 »
Hvorfor har aldri jeg opplevd noe sånt.  Undecided Det må være den absolutt beste måten å reise på !?

Det er umåtelig deilig ja  Grin
Men det skjer meg ikke ofte.
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #898 : 31. juli 2006, 23:29 »
Jeg får prøve å sjarmere din far yttligere med fylle historier, så får han god snakke med din mor Grin

Jeg fortalte vel ikke syden tur episodene mine, eller vinter eventyrene mine. Hvor jeg har enten blitt lagt i jern(og ikke minst i bakken Wink) eller nesten fryst i hjel Grin

Hmpf, ja du er svigermors drøm du gutten min Wink kanskje like greit vi blir i trondheim :Smiley ikke sikkert min mor har så sterke nerver at hun klarer av dine røverhistorier

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #899 : 31. juli 2006, 23:32 »
Er du GAL  woot
Forteller jo de til din far! ikke din mor!
Å herre jesus! Det hadde blitt spetakkel.

men hva mener du med at det er best vi blir i trondheim... dry
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!