Skrevet av Emne: Lise is back in the game!  (Lest 42139 ganger)

Utlogget JDaniels

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

  • Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - RYP
« #75 : 12. februar 2010, 22:52 »
Trening 12 feb 2010

Oppvarming 15 min løping på tredemølle (skulle være 20 men hadde med meg en utolmodig kid Tongue
)
Knebøy   
10 x 40
10 x 40

Markløft m/strake ben   
10 x 45
10 x 45
   
Skråbenk m/liten skrå DB   
10 x 10
10 x 10
10 x 10
   
Nedtrekk smalt grep 
10 x 32,5
10 x 32,5

Roing bredt grep
10 x 32,5

Arnoldpress
10 x 8
10 x 8
 
Bicepscurl i skråbenk DB 
10 x 9
10 x 9

Franskpress i skråbenk DB   
10 x 8
10 x 8

Mage
Skrå: 10 på hver side med 16 kg x 2!
Div. situpsgreier.

-----------------------

Blir heeeelt mongo i underarma etter nedtrekk og roing, så blir helt fucka på de siste øvelsene. SYKT tungt på biceps. Arma mi var seriøst som STÅL etterpå, helt sinnsyk hard! Liker det og da, men det er litt slitsomt Tongue hahaha..

Ble litt forstyrra av noe teste-greier på VT, noen som skulle teste maks på ting. En gruppe med mennesker i allefall..

Ellers ganske irriterende dag. Vannet var skrudd av i leiligheten og jeg bruker linser...... I tillegg fikk jeg ikke spist frokost og måtte spise etter trening halv fire, shaken min. Så ble jeg akutt sulten på jobb og spiste der............. Dårlig idé, så ble kjempedårlig etterpå. Sååå.. denne dagen var bedriten Tongue
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget JDaniels

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

  • Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - RYP
« #76 : 15. februar 2010, 17:11 »
Trening 15 feb 2010
UKE 3, dag 1 i RYP - periode 2

Oppvarming:
30 min på elipse

Knebøy  
10 x 42,5
10 x 42,5

Markløft m/strake ben   
10 x 48
10 x 48
   
Skråbenk m/liten skrå DB   
10 x 8
10 x 12
10 x 12
10 x 12
   
Nedtrekk smalt grep

10 x 33
10 x 33

Roing bredt grep
10 x 32,5

Arnoldpress
10 x 9
10 x 9
 
Bicepscurl i skråbenk DB
10 x 10
10 x 10 Måtte ta litt pauser på den siste. SYKT tungt.

Franskpress i skråbenk DB   
10 x 9
10 x 9

Gleder meg skikkelig til å bare ta 5 rep neste uke altså...   Tongue

Mage
Skrå: 10 på hver side med 16 kg
Div. situpsgreier.
---------------
Det blir jo bare tyngre og tyngre dette her. Sliter virkelig med de siste settene på Biceps og Franspress. Underarma mi blir helt mongo etter hvert, og det virker ikke som om det vil endre seg heller..  Undecided Jaja..

I tillegg var det noen som stjal jakka mi på VT i dag. Skikkelig ukult. Måtte gå hjem i t-skjorta, fordi jeg hadde ikke akkurat med meg noe stor genser.. SÅ fikk litt cardio på vei hjem og da. Hehe
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget JDaniels

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

  • Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - RYP
« #77 : 17. februar 2010, 13:54 »
Trening 17 feb 2010
UKE 3, dag 2 i RYP - periode 2

Oppvarming:
20 min på elipse

Knebøy
10 x 45
10 x 45

Markløft m/strake ben 
10 x 50
10 x 50
   
Skråbenk m/liten skrå DB   
10 x 8
10 x 12
10 x 12
10 x 12
   
Nedtrekk smalt grep
10 x 35
10 x 35

Roing bredt grep
10 x 32,5

Arnoldpress
10 x 9
10 x 9
 
Bicepscurl i skråbenk DB
10 x 10
10 x 9

Franskpress i skråbenk DB  
10 x 8
10 x 8

Mage
Skrå: 10 på hver side med 16 kg x 2 sett
Div. situpsgreier.

----------------------------------------------------------------
Kommentarer:
Var enormt støl i brysmusklene etter mandagens økt med 12 kg, så det var skikkelig tungt i dag på siste settet.

Måtte faktisk gå ned til 9 kg på siste settet på biceps, hadde ingenting mer å gi. Det var enooormt tungt i dag, tror kanskje jeg bør legge inn en lunsj eller noe mellom frokost 0730 og trening 1130 på onsdager. Hadde seriøst null energi på slutten.

I tillegg måtte jeg gå ned en kg på franskpress fordi de jeg skulle bruke var borte  Huh Det har blitt så sykt rotete der i det siste, jeg blir helt oppgitt... Alle hantlerene ligger jo strødd over hele senteret, på steder der de hvertfall ikke skal være..  Angry

Var også innom Kinsavik (eller hva det heter) og kjøpte meg en sånn til å blande shaken i. Til nå har jeg hatt en ufattelig dårlig (midlertidig) løsning på shaken, så det var bra å få gjort det Tongue Skjønner ikke hvorfor det har tatt så lang tid da, ligger jo rett ved vektertorget..  :Smiley Vel vel.
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget JDaniels

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

  • Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - RYP
« #78 : 19. februar 2010, 22:00 »
Trening 19 feb 2010
UKE 3, dag 3 i RYP - periode 2

Oppvarming:
10 min på elipse.. DÅRLIG tid.. måtte på jobb

Knebøy
10 x 48
10 x 48

Markløft  
10 x 52
dååååårlig tid, så tok bare en.. som det skal være
   
Skråbenk m/liten skrå DB   
10 x 8
10 x 12
10 x 12
10 x 14 tuuuuuuungt.. herreguuuuuuuuuuuuuuud!
   
Nedtrekk smalt grep
10 x 38
10 x 38

Roing bredt grep
10 x 35

Arnoldpress
10 x 9
10 x 9
 
Bicepscurl i skråbenk DB
10 x 10
10 x 10  Grin men det var tungt fordeee

Franskpress i skråbenk DB   
10 x 8
10 x 8

Mage
Skrå: 10 på hver side med 16 kg
Div. situpsgreier.

---------------------
Chill trening i dag, sett bort i fra 100 millioner jenter som skulle på puls eller noe kl. 12, så la jakka i resepsjonen. For sikkerhets skyld Tongue Hadde jo kjøpt meg ny Wink

Bra jeg trente i dag, fordi jeg skal ut nå, så da blir det likevekt Wink

PLUSS at jeg jobba etter trening så er jo en del skritt da og Wink
GOD HÆLG
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget JDaniels

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

  • Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - RYP
« #79 : 21. februar 2010, 19:36 »
"Trening" på søndagskvelden

Våknet ganske seint i dag etter jobb i natt, så trengte en liten oppvekker. Derfor gikk jeg 2,5 timers lang tur ute i snøværet, blant annet rundt Store Lundgårdsvann. Med snøen dalende fint rundt oss så vi masse rart, blant annet en regnhytte, som ligger ved vannkanten. Skikkelig freaky hytte som bare hadde en mørk, skummel trapp. Vi så bare inn rundt hjørnet, ikke faen om vi gikk opp den trappa. The Grudge, anyone?  Shocked

Anywayyy.. Vi kom bort til brannstasjonen som ligger så fint ved vannkanten der, og tittet inn i vinduene. Plutselig går alarmen, noe vi hadde håpet på, hehe, og så hører vi: "Politiet har fått melding om at det er en person som skal hoppe fra Pudderfjordsbrua. Politiet har ikke kommet i kontakt med personen."

Dette var jo kjempespennende, så vi bare så på hverandre og begynt å løpe opp mot brua. Rundt oss hørte vi sirener, fordi det var to politibiler som kjørte fra Danmarksplass. Da vi kom frem opp på Møllenpristrappa så vi to-tre politibiler som sto under og noen som gråt i trappa. Tydeligvis hadde det skjedd noe, men brua var jo ikke stengt av, så vi gikk opp og så over kanten. Der var det en dykkerbåt og to redningsbiler som sto nede ved vannet. Så nysgjerrige vi var så gikk vi ned fra brua og rundt på andre siden også, for å se.

Vi så ingenting da, men uansett var det en laaaang tur. En vedig spennende søndagstur, med andre ord. Tviler på at det blir like spennende neste gang. Det står heller ingenting på bt eller ba om det.. hmmmm  what
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: JDaniels - RYP
« #80 : 21. februar 2010, 23:13 »
Så nysgjerrige vi var så gikk vi ned fra brua og rundt på andre siden også, for å se.

Håpet du på å se noen dø? You freak. Cheesy

Utlogget JDaniels

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

  • Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - RYP
« #81 : 21. februar 2010, 23:20 »
Hahaha.. nei, gjorde jo ikke dét da, men vi måtte jo se om det var noe som hadde skjedd!!  woot
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget JDaniels

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

  • Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - RYP
« #82 : 22. februar 2010, 16:56 »
Trening 22 feb 2010
UKE 4, dag 1 i RYP - periode 2

Oppvarming: 15 min på ellipse

Knebøy
10 x stanga
5 x 45
5 x 45
5 x 40
og deretter litt teknikktrening.. DET trengtes!

Mark
5 x 50

Skråbenk
10 x 8
5 x 12
5 x 12
5 x 12
10 x 7

Nedtrekk
5 x 35
5 x 35

Roing
5 x 33
10 x 18

Arnold
5 x 9
5 x 9

Biceps
5 x 10
5 x 10

Franskpress
5 x 8
5 x 8

DIV mageting, planken i tillegg i dag, 5 x 30 sek (litt sånn.. fersk her Tongue )

JA, da er jeg endelig inne i uke 4, der jeg kun tar 5 repitisjoner på ALT! Det er herlig Smiley
Er litt skepisk på hvordan jeg skal klare å øke i biceps nå, jeg syns den øvelsen er forferdelig tung.. Franskpress går myyye lettere nå, så den liker jeg faktisk Wink Blir spennede å se på fredag, når jeg øker fra 8 til 9 kg på den.
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget JDaniels

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

  • Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - RYP
« #83 : 22. februar 2010, 16:59 »
Vel, nå er jeg snart ferdig med RYP-programmet for andre gang, og jeg vurderer å prøve noe annet. Desverre vet jeg ikke så mye om programoppsett, så lurer på om kanskje noen av dere har noen forslag?

Jeg syns øvelsene i programmet er greie, så kan jo evt bare fortsette å trene det samme, bare ikke i RYP eller noe.. Veldig usikker på hva jeg skal gjøre.

Er det gunstig for meg å kjøre splitt-program?  what
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Smiley

Utlogget JDaniels

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

  • Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - RYP
« #85 : 23. februar 2010, 00:01 »
Leste bare litt av det, men er det full kroppstrening det der da? Må nok sette meg inn i det litt mer Tongue

Ser for meg at det hadde vært litt cool å fokusere på enkelte kroppsdeler på forskjellige treninger, eller er det totalt unødvendig for meg som jente?  Huh
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: JDaniels - RYP
« #86 : 23. februar 2010, 00:17 »
Ja, det er ett slags fullkroppsprogram, selv om du varierer øktene fra økt til økt. Men du får kjørt gjennom hele kroppen hver økt, og knebøy er basisen i programmet Smiley
Hadde vært spennende å sett en jente prøvd dette programmet, men det velger du helt selv;)

jeg vil i hvertfall anbefale deg det Smiley
Smiley

Utlogget JDaniels

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

  • Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - RYP
« #87 : 23. februar 2010, 00:23 »
Lærte meg helt ny teknikk på knebøy i dag, så den blir vel mye bedre å ta fremover.
Én øvelse jeg i allefall må ha med er markløft. Den digger jeg! I tillegg til skråbenk.

Er det noe stor forkjell på om det er strak eller bøymark, egentlig?
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: JDaniels - RYP
« #88 : 23. februar 2010, 00:24 »
Markløft er med på det programmet, så den bør du absolutt ha med ja Smiley
Strakmark trener mest bakside lår, men markløft trener mest rygg, men den går også en del på bakside lår og andre muskler i beina. :I)
Smiley

Utlogget JDaniels

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

  • Yes, Im a girl
Sv: JDaniels - RYP
« #89 : 23. februar 2010, 00:42 »
Aha! Da kan jeg jo egentlig bare fortsette med strakmark da  Cheesy
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!