Skrevet av Emne: **Ontologisk styrke**  (Lest 408594 ganger)

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
SV: **Ontologisk styrke**
« #1365 : 25. oktober 2006, 16:04 »
Smiley Aiaiai.

Det går så det griner Wink
7 x 170 er respekt woot
Er grimt bra jobba davy Cool

Har du fått noe dato for hjemreise??

Pølsefest er registrert som dopingpreparater hos IEC grunnet den utrolige effekten man får av det i benkpress! :Smiley

Hehe, jeg flyter på flaks og pølse, det som branntrekanten, tar man bort en av elementene, så raser resultatene som ett korthus...
Tror ikke jeg får fastsatt noe dato før i desember, men jeg slår på tråden med en gang jeg nærmer strandalandet...
Er du feit å stygg nå, eller er du deffa og pen??? Wink
Finn fem feil.

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
SV: **Ontologisk styrke**
« #1366 : 25. oktober 2006, 16:09 »
Onsdag 25.10.06

Smalbenk:
2x10x120 m bein på benk

Skulder manualer:
3x10x37,5

Dips:
2x25

Skulder uthev:
2x10x15

Beinpress:
kom aldri til hovedsett, lei mage  Tongue

Onsdag er blitt "dårlig mage dag"...kan det være den utgåtte melka, eller kanskje den uemballerte kyllingen som lå over helga...kjipe greier...
Finn fem feil.

Utlogget NKS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 328
  • Honnør: 754
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 328

  • Citius, altius, fortius
SV: **Ontologisk styrke**
« #1367 : 25. oktober 2006, 17:22 »
Pølsefester er ikke å forakte!!
Det skiller nok minst 20-30 kg på trening med eller uten pølse....
Trener du bra??
Så deg ikke når jeg var på Spicheren på mandag

Jeg var på Spicheren på søndag, men snudde i døren siden abonnementet mitt var gått ut for en mnd siden. Mao. jeg trener ikke med vekter i hele tatt for tiden. Har trent lite med vekter siden april-mai. Jeg jogger litt og kjører motorcross, -det er det som er av trening på denne kroppen. Vi får se om det blir trening etter nyttår hvis jeg finner ut jeg skal delta på Showlift i år også.
Nils Kjetil Sande

Norges sterkeste mann -105 kg 2008, 2010, 2011

Singapore strongest man 2011


Utlogget Sterkekjell

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 61

SV: **Ontologisk styrke**
« #1368 : 26. oktober 2006, 04:43 »
 Grin Problemet mitt David, det er det at selv om jeg deffer meg så er jeg stygg Wink.
Nei ikke godt å si, var oppe i 98kg+ en periode, men da passet jeg nesten ikke i dusjen, så det gikk ikke i lengden Wink, jeg er nede i 92-93 for øyeblikket, så kan vel kalle det "semideffet", skulle prøve å komme meg ned på 90blank før hjemreise, men det er nå 7dager til, så med mindre jeg kapper av meg en fot så går det dårlig Huh what. Morra mi klikker når jeg er så stor, sier jeg ser ut som en ballong, så jeg får vel kjeft når jeg kommer hjem Cheesy.

Spiser du mye samme maten? Kan hende at matintaket ditt gjør at onsdagen er dagen i syklusen da du får en "utskylling" Wink, prøv å forandre litt på kostholdet eller ta fiberpiller, det fikser "regularitet" i poopingen :Smiley

Ja du må slå på tråden når det nærmer seg, har mye å ta igjen. Vi får fleske til med noen 110% markløft økter uten oppvarming som i gamle dager Wink

Snakkes.
Mvh
kjell morell

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

SV: **Ontologisk styrke**
« #1369 : 26. oktober 2006, 09:01 »
7ere på 170kg er jo kanoon, David!!!  Bra jobba! headbang


Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
SV: **Ontologisk styrke**
« #1370 : 26. oktober 2006, 12:45 »
Jeg var på Spicheren på søndag, men snudde i døren siden abonnementet mitt var gått ut for en mnd siden. Mao. jeg trener ikke med vekter i hele tatt for tiden. Har trent lite med vekter siden april-mai. Jeg jogger litt og kjører motorcross, -det er det som er av trening på denne kroppen. Vi får se om det blir trening etter nyttår hvis jeg finner ut jeg skal delta på Showlift i år også.

Du minner meg litt om en kjær strongman utøver som var aktiv for ikke så lenge siden, men som plutselig bestemmer seg for å bli havsvømmer istedenfor...( evt. drive med motorcross Wink )
Blir spennende å følge styrkeutvklingen din når du begynner igjen etter nyttår, du har så mye grunnstyrke i kroppen din, handler bare om å stimulere det som ligger der, ikke bygge noe som mangler...
Finn fem feil.

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
SV: **Ontologisk styrke**
« #1371 : 26. oktober 2006, 12:55 »
Grin Problemet mitt David, det er det at selv om jeg deffer meg så er jeg stygg Wink.
Nei ikke godt å si, var oppe i 98kg+ en periode, men da passet jeg nesten ikke i dusjen, så det gikk ikke i lengden Wink, jeg er nede i 92-93 for øyeblikket, så kan vel kalle det "semideffet", skulle prøve å komme meg ned på 90blank før hjemreise, men det er nå 7dager til, så med mindre jeg kapper av meg en fot så går det dårlig Huh what. Morra mi klikker når jeg er så stor, sier jeg ser ut som en ballong, så jeg får vel kjeft når jeg kommer hjem Cheesy.

Spiser du mye samme maten? Kan hende at matintaket ditt gjør at onsdagen er dagen i syklusen da du får en "utskylling" Wink, prøv å forandre litt på kostholdet eller ta fiberpiller, det fikser "regularitet" i poopingen :Smiley

Ja du må slå på tråden når det nærmer seg, har mye å ta igjen. Vi får fleske til med noen 110% markløft økter uten oppvarming som i gamle dager Wink

Snakkes.
Mvh
kjell morell

Ja du har alltid vært den stygge andungen, deffing gjør vel ikke så mye fra eller til på det punktet... Wink Afro

Trodde ikke du passet i dusjen når du lå på 82-85kg, nå må det jo være som å putte en laks i en fingerbøll...(stemmer litt for den fotkappingen, så kanskje vi kommer på samme nivå i mark\bøy )

Spiser nok stort sett akkuratt det samme hele tiden ja, får skaffe meg noen sånne fiberpiller, ødelegger alltid onsdags økten min... Sad

Jeg er klar for å fordrive det som er av ryggskiver når jeg kommer hjem til jørpis!!  Gode gamler dager det, når vi måtte ligge med pute under ryggen i ukevis etter en markøkt (dvs. lesse på så mye vi klarte i friminuttet på skolen...)

Stå på, så prates vi plutselig!  Kiss

Finn fem feil.

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
SV: **Ontologisk styrke**
« #1372 : 26. oktober 2006, 12:59 »
7ere på 170kg er jo kanoon, David!!! Bra jobba! headbang



Takk pus  blush
Finn fem feil.

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

SV: **Ontologisk styrke**
« #1373 : 26. oktober 2006, 15:27 »
Helt utrolige vekter du trener med!

Blir like imponert hver gang jeg kikker innom treningsloggen din. 23 år, rundt 90 kg og 200+ raw i benk står det virkelig respekt av. Cheesy


Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
SV: **Ontologisk styrke**
« #1374 : 26. oktober 2006, 15:58 »
Helt utrolige vekter du trener med!

Blir like imponert hver gang jeg kikker innom treningsloggen din. 23 år, rundt 90 kg og 200+ raw i benk står det virkelig respekt av. Cheesy



Thx Smiley
Var du med på NM i år?
Finn fem feil.

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

SV: **Ontologisk styrke**
« #1375 : 26. oktober 2006, 16:01 »
Thx Smiley
Var du med på NM i år?

Var nok ikke det nei. Har av ymse grunner ikke fått trent noe særlig målrettet mot benkpress det siste året. Der hvor jeg studerer er det ingen som trener med utstyr, og ingen som har kompetanse nok til å sette opp et skikkelig program som funker for meg.

Hvis jeg virkelig hadde hatt intr. kunne jeg kjørt de 40 min det tar å komme til klubben, men når man er student prioriterer man dessverre andre ting. Når man er seint ferdig på skolen er det lettere å kjøre til nærmeste gym og ta seg en økt der.

Nuvel, enn du da? Var du med i år? Har ikke fulgt med på NM jeg  Embarrassed

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
SV: **Ontologisk styrke**
« #1376 : 26. oktober 2006, 16:05 »
Var nok ikke det nei. Har av ymse grunner ikke fått trent noe særlig målrettet mot benkpress det siste året. Der hvor jeg studerer er det ingen som trener med utstyr, og ingen som har kompetanse nok til å sette opp et skikkelig program som funker for meg.

Hvis jeg virkelig hadde hatt intr. kunne jeg kjørt de 40 min det tar å komme til klubben, men når man er student prioriterer man dessverre andre ting. Når man er seint ferdig på skolen er det lettere å kjøre til nærmeste gym og ta seg en økt der.

Nuvel, enn du da? Var du med i år? Har ikke fulgt med på NM jeg Embarrassed

Kjiperen, men helt enig i prioriteringen!
Tok ikke turen til NM jeg heller gitt, de skulle hatt NM en tidlig sommer måned (som på Fræna), NM rett etter sommeren er jo bare tull...Da er man jo bare brun å svak Wink
Finn fem feil.

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

SV: **Ontologisk styrke**
« #1377 : 26. oktober 2006, 16:08 »
Kjiperen, men helt enig i prioriteringen!
Tok ikke turen til NM jeg heller gitt, de skulle hatt NM en tidlig sommer måned (som på Fræna), NM rett etter sommeren er jo bare tull...Da er man jo bare brun å svak Wink

Hehe, det stemmer. Klarte å trene relativt greit i sommer og var i bedre form da enn på lenge. En del bedre enn nå i allefall. Henger for øvrig sammen med at jeg klarer å spise mer regelmessig da. For øvrig burde NM vært, som du sier, i starten av sommeren.

Hadde jeg vært deg hadde jeg naturligvis stilt opp da du er i en egen klasse. Hadde vært like lett som å stjele smågodt fra barn Wink

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
SV: **Ontologisk styrke**
« #1378 : 26. oktober 2006, 16:22 »
Hehe, det stemmer. Klarte å trene relativt greit i sommer og var i bedre form da enn på lenge. En del bedre enn nå i allefall. Henger for øvrig sammen med at jeg klarer å spise mer regelmessig da. For øvrig burde NM vært, som du sier, i starten av sommeren.

Hadde jeg vært deg hadde jeg naturligvis stilt opp da du er i en egen klasse. Hadde vært like lett som å stjele smågodt fra barn Wink

Tror jeg kanskje hadde hatt en liten sjanse ja Wink
Det er ikke øverst på lista med konkuranser å sånn, bare trene å ha det gøy!

Finn fem feil.

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

SV: **Ontologisk styrke**
« #1379 : 26. oktober 2006, 16:28 »
Tror jeg kanskje hadde hatt en liten sjanse ja Wink
Det er ikke øverst på lista med konkuranser å sånn, bare trene å ha det gøy!



Joda, du har absolutt et poeng der, men du burde ha hentet hva som er rettmessig ditt Wink

Vi hadde begge et forferdelig NM ifjor hvis man ser på det sportslige, og du som kunne sikre en topplassering med et godkjent løft burde tatt turen syns nå jeg.

EDIT: Litt lett ordblindhet har lammet meg nå gitt. Elendig setningsoppbyggning, men dette er nå rettet på Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!