Skrevet av Emne: Marthe`s logg: lader opp.  (Lest 178352 ganger)

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Marthe`s treningslogg
« #120 : 07. juni 2010, 18:17 »
de to siste øktene mine har vært ræva...

Ikke rart den ser bra ut, når du trener den hele tida Grin
Smiley

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Marthe`s treningslogg
« #121 : 07. juni 2010, 18:19 »
Ikke rart den ser bra ut, når du trener den hele tida Grin

ka-ching!
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s treningslogg
« #122 : 07. juni 2010, 18:44 »
de to siste øktene mine har vært ræva... den franskpressen, kjører du den med EZ stang eller vanlig?

EZ stang. Får bedre grep der syns jeg.
Ja nei, jeg fikk jo til å øke i Millien tiltross møkkaskulder som jeg skal drepe litt med tigerbalm nå,hehe Så det er vel ikke så gæli, men ja. Skal lite til før jeg føler meg bedriten Tongue hehe

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Marthe`s treningslogg
« #123 : 07. juni 2010, 18:47 »
EZ stang. Får bedre grep der syns jeg.
Ja nei, jeg fikk jo til å øke i Millien tiltross møkkaskulder som jeg skal drepe litt med tigerbalm nå,hehe Så det er vel ikke så gæli, men ja. Skal lite til før jeg føler meg bedriten Tongue hehe

EZ stang var det jeg prøvde med sist og, fikk hjelp av en kar jeg kjenner som var der, så teknikken skal sitte. vurderer militærpress også nå egentlig men får se. skulderen min begynner akkurat å bli litt bra så skal være forsiktig Wink .
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s treningslogg
« #124 : 07. juni 2010, 18:50 »
EZ stang var det jeg prøvde med sist og, fikk hjelp av en kar jeg kjenner som var der, så teknikken skal sitte. vurderer militærpress også nå egentlig men får se. skulderen min begynner akkurat å bli litt bra så skal være forsiktig Wink .

Vel her i gården er man ikke forsiktig gitt, peisa på Tongue haha
Smerte er bare et bevis på at jeg er ilive, bare å bite sammen tenna og gi gass.
Har jo tross alt en date med Russell Crowe ikveld <3 hihi

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s treningslogg
« #125 : 08. juni 2010, 14:35 »
Tirsdag 08. juni. 2010:

Program 3:

Chins m/bredt grep:         4 sets X 8 reps

Foroverbøyd stangroing:     1 set X 8 reps X 50 kg (starta forsiktig mtp skuldra idag.)
                                        1 set X 8 reps X 52,5 kg.
                                         1 set X 8 reps X 55 kg <-- økning på 2,5 kg.

Shrugs m/hantler:            3 sets X 8 reps X 22,5 kg <-- gått ifra vektskiver til hantler, for å kunne øke, økning på 2,5 kg idag.

Markløft:                          3 sets X 8 reps X 70 kg <-- økning på 2,5 kg.

Tåhev sittende:                3 sets X 8 reps X 52,5 kg <-- økning på 2,5 kg.
                   
Tåhev i maskin:                3 sets X 8 reps X 90 kg. 

Kabelnedpress forran:       3 sets X 5 reps X 50 kg <-- økning på 5 kg.


God trening, skuldra kjennes fin ut idag iforhold til igår Cheesy

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s treningslogg
« #126 : 14. juni 2010, 19:12 »
Mandag 14.juni. 2010:

I helga har jeg kjørt tilsammen 200 mil. Vært på sommertreffet for ACR i Mo i Rana. Det betyr junkfood til frokost og kvelds, og nada trening anna enn dansing på dansegulvet på uteplassen om natta Tongue hehe
Men ja, kom meg på trening idag

Program 4:

Benkpress:                3 sets X 8 reps X 40 kg <-- økning på 2,5 kg.
 
Chins m/smalt grep:  3 sets X 8 reps <-- økning på 3 reps per set.

Dips:                        2 sets X 8 reps X 12,5 kg ekstra.
                                1 set  X 20 reps (uten ekstra vekt)

Flyes:                       3 sets X 8 reps X 12,5 kg.

Stangcurls:               Utgikk idag.

Hammercurls:           3 sets X 10 reps (per arm) X 10 kg.

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s treningslogg
« #127 : 15. juni 2010, 19:53 »
Tirsdag 15. juni. 2010:

Etter en ganske så heftig dag på jobb, hvor jeg fikk kjenne på nært hold at jeg ikke alltid er så trygg som jeg tror på jobben min, så var det å dra hjem og gjøre seg klar til løpetur med bikkja.
I solsteiken var det på med ull-leggvarmere på meg og en tung bagasje i kløven til bikkja.
Vi tok idag en løype jeg kun har vært på med ski på beina en gang, og det var helt fantastisk morro!!!

Løypa var en natursti, som gikk i berg og dal bane hele veien, masse store røtter, stammer og berg som måtte hoppes over. Født som "fjellgeit" feilplassert på østlandet er dette helt fantastisk for meg  Grin
Trekklina har samme effekten som når man tar t-heis med snowboard om vinteren; når man bremser opp og setter seg litt ned for så å rette opp brettet igjen vil man fly langt opp i lufta. Når jeg automatisk bremser litt opp for å ta sats opp over et hinder (som f.eks mange røtter) og så hopper så vil fjeringa i lina gjøre at jeg flyver litt ekstra. Så i store deler av turen fikk jeg følelsen av å være i en kinesisk ninja-film hvor jeg bare fløy over bakken mye av tiden  Smiley

Herlig å se at bikkja måtte bruke hode under dennen turen og kalkulere litt på forhånd hvor han skulle løpe, det var også herlig å kunne ta han litt igjen i oppoverbakkene og kjenne at jeg måtte lene meg godt forover og ta skikkelig i med lårne for å øke på fart Tongue hehe
Etter vi var kommet høyt opp på et platå åpnet den mørke skogen seg, og vi fikk et sinnsykt stort jorde som gikk oppover forran oss, som bada i solsteiken.
Vi løp igjennom hele greia og jeg strakk ut hendene som i introen til Gladiatoren og kjente på gress-stråene som dansa igjennom fingrene mine (ja jeg referer mye til film når jeg er ute på tur, såe min andre store lidenskap som dere sikkert har funne ut av er å bestille pizza, drikke glasscola og se på actionfilm Tongue )
Turen vår idag ble på 2,5 time. Løp mer eller mindre i ett hele turen, noen partier hvor vi måtte gå fordi det var for bratt.

Herlig måte å koble av på, og kunne nyte god mat og drikke til kvelds med god samvittighet  biggrin

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Marthe`s treningslogg
« #128 : 15. juni 2010, 19:58 »
Imponerende løpeturer på deg Cheesy
Smiley

Utlogget Cueball

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

  • Sir, you are making a scene
Sv: Marthe`s treningslogg
« #129 : 15. juni 2010, 20:07 »
Tirsdag 15. juni. 2010:

Etter en ganske så heftig dag på jobb, hvor jeg fikk kjenne på nært hold at jeg ikke alltid er så trygg som jeg tror på jobben min, så var det å dra hjem og gjøre seg klar til løpetur med bikkja.
I solsteiken var det på med ull-leggvarmere på meg og en tung bagasje i kløven til bikkja.
Vi tok idag en løype jeg kun har vært på med ski på beina en gang, og det var helt fantastisk morro!!!

Løypa var en natursti, som gikk i berg og dal bane hele veien, masse store røtter, stammer og berg som måtte hoppes over. Født som "fjellgeit" feilplassert på østlandet er dette helt fantastisk for meg  Grin
Trekklina har samme effekten som når man tar t-heis med snowboard om vinteren; når man bremser opp og setter seg litt ned for så å rette opp brettet igjen vil man fly langt opp i lufta. Når jeg automatisk bremser litt opp for å ta sats opp over et hinder (som f.eks mange røtter) og så hopper så vil fjeringa i lina gjøre at jeg flyver litt ekstra. Så i store deler av turen fikk jeg følelsen av å være i en kinesisk ninja-film hvor jeg bare fløy over bakken mye av tiden  Smiley

Herlig å se at bikkja måtte bruke hode under dennen turen og kalkulere litt på forhånd hvor han skulle løpe, det var også herlig å kunne ta han litt igjen i oppoverbakkene og kjenne at jeg måtte lene meg godt forover og ta skikkelig i med lårne for å øke på fart Tongue hehe
Etter vi var kommet høyt opp på et platå åpnet den mørke skogen seg, og vi fikk et sinnsykt stort jorde som gikk oppover forran oss, som bada i solsteiken.
Vi løp igjennom hele greia og jeg strakk ut hendene som i introen til Gladiatoren og kjente på gress-stråene som dansa igjennom fingrene mine (ja jeg referer mye til film når jeg er ute på tur, såe min andre store lidenskap som dere sikkert har funne ut av er å bestille pizza, drikke glasscola og se på actionfilm Tongue )
Turen vår idag ble på 2,5 time. Løp mer eller mindre i ett hele turen, noen partier hvor vi måtte gå fordi det var for bratt.

Herlig måte å koble av på, og kunne nyte god mat og drikke til kvelds med god samvittighet  biggrin

Det der hørtes helt herlig ut!
 (foruten det du nevner først...!)

Imponerende vekter du løfter også.

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s treningslogg
« #130 : 15. juni 2010, 20:29 »
Imponerende løpeturer på deg Cheesy

Takker Smiley Jeg imponerer meg selv til stadig også. Bare smiler for tiden Tongue
For ett år siden måtte jeg virkelig presse meg etter 1 times løping med høy intensitivitet i slike løyper som idag med mye oppoverbakker,idag kjenner jeg bare overskudd etter 2 timer, og peiser på med sprint på natursti til bikkjas store forferdelelse idag Tongue haha

Måtte stoppe opp og spørre om han var helt sucidal på turen idag faktisk, for vi kom til et sted hvor skogen var rydda, og det var disse sykt store gjørmehullene etter hjul-lastere, han hoppa rett oppi et sånt og forsvant!!! jeg måtte bare dra i lina og trekke hele den gjørmete hunden opp igjen, så går det 5 minutter, så finner den syke jæveln på å gjøre akkurat det samme på nytt! Da måtte jeg se på han og spørre om hva faen som feila han *ler*

Det der hørtes helt herlig ut!
 (foruten det du nevner først...!)

Imponerende vekter du løfter også.

Ja, er det noe jeg bør donere bort så er det øynene mine, for de ser og opplever så utrolig mye vakkert altså Cheesy Lykkelig jeg når jeg får meg sånne turer, går på en rosa sky resten av kvelden Tongue En lett person å bo med altså, for skal lite til for å glede meg,haha la meg løpe i noen timer ute så er jeg i knallform Grin

Takk, jeg syns styrketreningene er bra de også for tiden selv,hihi
Men morro å høre at andre også syns det er bra !

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Marthe`s treningslogg
« #131 : 15. juni 2010, 20:33 »
Sitat
Ja, er det noe jeg bør donere bort så er det øynene mine, for de ser og opplever så utrolig mye vakkert altså 
Ja, du ser deg vel selv i speilet daglig Wink

Du må jo spise ganske så mye med en så aktiv hverdag? Smiley
Smiley

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s treningslogg
« #132 : 15. juni 2010, 20:40 »
Ja, du ser deg vel selv i speilet daglig Wink

Du må jo spise ganske så mye med en så aktiv hverdag? Smiley

Jepp, liker det jeg ser i speilet også jeg, synd det bare er meg som nyter det egentlig,haha

Jeg lever godt på matsiden kan man vel si Tongue hæhæ
Bor og lever alene, med et stappa kjøleskap som ikke er diettprega av noe slag som mange sine kjøleskap her inne er Tongue haha

Akkurat nå drikker jeg heineken og spiser ribbeskiver til kvelds og ser på film (bombe,haha).


Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Marthe`s treningslogg
« #133 : 15. juni 2010, 20:47 »
Tviler ikke på det. Vi på forumet er ihvertfall sjeleglad hver gang vi får en sniktitt Wink Sålenge du er i såpass mye aktivitet som du er så er det viktig å spise nok Smiley
Smiley

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Marthe`s treningslogg
« #134 : 15. juni 2010, 20:54 »
bra og lese du nyter livet og, heineken er digge greier Grin
selv er jeg så tullete at jeg bytter den ut med amstel pga kcal siden det sjeldent stopper på 1øl hvis jeg er igang hehe.

ble litt inspirert til og kjøre enda mere på kardioen nå, så godt humør og energi full du var etter en sånn økt høres jo herlig ut Wink
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!