Skrevet av Emne: Bodybuilder program.  (Lest 8543 ganger)

Utlogget Roger - L

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Bodybuilder program.
« : 29. november 2011, 18:09 »
Har vurdert å prøve dette programet, ( http://www.iform.no/pub/art.php?id=3 ) men ut i fra det jeg ser så for jeg bare trent hver muskel engang i uka.
Kan noen gi meg tips eller forslag (div) om ett godt program så jeg for trent hver muskel to ganger i uka, med nok hvile mellom hver muskel gruppe?
Er lei av lite fremgang, så hadde vært utrolig flott om program, tips og oppsett.
Trener i utgangs punktet fire dager i uka.
Er ute etter mye volum og noe styrke, i og med at styrken men er relavtivt mye bedre en volumet.

beklager evnt dobbel posting av samme emne som sist tråd, men trenger sårt hjelp til dette.
Det enkle er ofte det beste

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Bodybuilder program.
« #1 : 29. november 2011, 18:15 »
Kjør på med trening av hver muskelgruppe 1 gang i uka. Vi reagerer alle forskjellig, noen vokser bra av dette, og andre vokser bra av trening av hver muskelgruppe flere ganger i uka.

What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Roger - L

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Sv: Bodybuilder program.
« #2 : 29. november 2011, 19:29 »
Så det vil i utgangspunktet si at jeg burde kjøre hver muskel to ganger i uka, så lenge jeg bare har trent hver enkelt muskel en gang i uka hele tiden?
Har trodd at når man trente hver muskel gruppe en gang i uka, økte du mer i volum, og når man trener to ganger i uka blir det mer styrke og litt volum.

Men som du sier, alle har forskjellige resultater ut ifra hvor mye og ofte.
Jobber som tømrer, så føler hver muskel to ganger i uka kan bli litt heavy, men stygt redd for det er den eneste måten for å prøve  å få mere volum.
Det enkle er ofte det beste

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Bodybuilder program.
« #3 : 29. november 2011, 19:31 »
Layne Norton (naturlig tidligere bygger) sitt phat-program høres mitt i blinken ut for deg: link.
Et annet program som kan være aktuelt er GVT - german volume training. Da trener du hver muskelgruppe hver 5.dag.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget Roger - L

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Sv: Bodybuilder program.
« #4 : 29. november 2011, 19:36 »
Takker for linken!
Jeg kikket litt på det, men dessverre forstår jeg lite utav det som står der. (klein i språk)
Er relativt fersk så mange navn på øvelsene er greske, selv om jeg sikkert vet hva de er i praksis.
Det enkle er ofte det beste

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Bodybuilder program.
« #5 : 29. november 2011, 20:16 »
Takker for linken!
Jeg kikket litt på det, men dessverre forstår jeg lite utav det som står der. (klein i språk)
Er relativt fersk så mange navn på øvelsene er greske, selv om jeg sikkert vet hva de er i praksis.

Her er det på norsk: http://fitnessbloggen.no/treningsmetoden-phat/
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!