Skrevet av Emne: Treningsprogram og proteiner  (Lest 1067 ganger)

Utlogget Crzydan

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Treningsprogram og proteiner
« : 13. mars 2007, 11:30 »
Heisann,

Jeg er en gutt (mann!) på 19 år, veier 70kg og er 180 høy. Jeg er forholdsvis ganske tynn, men ikke for tynn. Jeg har en sinnsyk forbrenning. Om jeg spiser den feiteste maten jeg klarer, å spiser veldig veldig mye legger jeg aldri på meg. Nå spiser jeg sundt, og har mange måltider iløpet av en dag. Jeg prøver å spise mye mat med proteiner/karbohydrater osv i.  Har trænt i ca 3 mnd nå, og tidligere har jeg trænt i rundt 10 mnd. Har gitt meg pga jeg ikke så noen forbedringer, og sannsynligvis fordi jeg ikke hadde noen gode programmer og gjorde ting feil osv.. :p

Det jeg ønsker, helt ærlig er bare å få en smooth kropp hvor det vises muskler å ikke et hode med 4 tannpirkera. Det er ikke døds viktig for meg om jeg klarer å løfte 700kg i benkpress. Det jeg i hovedsak har lyst til å træne er armene, magen og ryggen. Det blir mitt hovedmål. Jeg vil såklart træne resten også, men vil ikke ha så stor fokus på det. Er det noen som kan anbefale meg et program som vil gi resultater i større armer, god rygg og fin mage? Husk at tiden er knapp, snart er sommern her! Smiley

Er det noen spesielle protein shaker som kan anbefales for meg? Eventuelt andre tips for at jeg skal klare å legge på meg/bygge opp musklene. Når jeg sier legge på meg, så mener jeg bare at kroppen skal få nokk proteiner osv for å bygge seg opp, å at jeg skal få full ytelse.

Håper ikke denne posten blir en god søndagsvits eller en fredagsmail på jobben, som dere kanskje forstår er jeg ganske amatør når det gjelder trening  biggrin

Takker for alle svar :Smiley

Utlogget Wilderness

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 552
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 552

Sv: Treningsprogram og proteiner
« #1 : 13. mars 2007, 13:40 »
http://www.treningsforum.no/article/article.php?dir=programmer&fname=040520_armprogram

her er ivertfall et armprogram som funka veldig bra for meg når jeg hadde gjort det. økte merkbart mye! gjorde programmet to ganger etterhverandre med et par ukers pause mellom

program for ryggen har jeg ikke, men det finner du ganske fort om du bare leter litt her inne. øvelser som har gidd kjempebra resultater for meg er pulldown med smalt og bredt grep. har akkurat begynnt med chins for det er en øvelse alle anbefaler.
markløft er også en selvfølge for ryggen : )

jeg spiser whey matrix proteiner, multipower 80+10 karbopulver og nutrabolics NOZ pulver

du vil nok få mye bedre og utfyllende svar fra andre her inne som kan mye mer og er mye mer etablerte enn meg på akkurat dette, la bare til det jeg kan og har lært : )

lykke til

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Treningsprogram og proteiner
« #2 : 13. mars 2007, 21:11 »
http://www.tn.no/artikler.aspx?id=106

Laster du ned denne PDF-filen og leser gjennom dette, så vil du lære veldig mye.
RYP er ett veldig bra fullkroppsprogram som du trener gjennom hele kroppen annenhver dag(3 dager i uka)
Sammen med programmet så vil du også finne forslag til kostholdsoppsett, men du trenger ikke å følge alt når det gjelder kosttilskudd.
Du kommer veldig langt med bra mat, og kanskje ett proteintilskudd som du tar rett etter trening Smiley
Smiley

Utlogget Travis

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 318
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 318

Sv: Treningsprogram og proteiner
« #3 : 15. mars 2007, 23:02 »
Bruk RYP programmet fra www.iform.no, og kjøp 90+ nutrisport fra ej-shop.no.. Da vil du se det går fremmover Wink

Utlogget Ejay

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 603
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 603

Sv: Treningsprogram og proteiner
« #4 : 21. mars 2007, 22:03 »
Hvis du har trent så lenge uten å få resultater så ligger kanskje litt i kostholdet også. Går du ikke opp i vekt og tror du spiser mye så spiser du ikke nok. Sleng på med olivenolje til alle måltider og spis så mye så du klarer Wink
195 høy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!