Skrevet av Emne: Flyskrekk!!  (Lest 5583 ganger)

IntX

  • Gjest
Sv: Flyskrekk!!
« #15 : 28. mars 2010, 23:00 »
http://www.sas.no/no/Alt-om-reisen/Flyskrekkurs/?vst=true

Dette programmet kjører vi på de i bedriften som har flyskrekk.
(Blant de av oss som reiser litt i jobben)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Flyskrekk!!
« #16 : 28. mars 2010, 23:01 »
En god del av dem som har flyskrekk, har egentlig klaustrofobi.  Dette var Egil Monn Iversens problem.  
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Flyskrekk!!
« #17 : 28. mars 2010, 23:08 »
En god del av dem som har flyskrekk, har egentlig klaustrofobi.  Dette var Egil Monn Iversens problem.  

Hvis du flyr med Norwegian så er jo dette faktisk litt vanskelig å skille, for med den lille beinplassen så kan du jo faktisk pådra deg klaustrofobi under flyturen. Men dette kan man enkelt finne ut av, hvis du prøver å åle deg gjennom den derre målegreia på flyplassen som skal sørge for at folk ikke tar med seg for stor hånbaggasje, og dette utløser kaldsvette, kvalme og hjertebank, så er det nok klaustrofobi. Går dette bra, men derimot synet av innsjekkingsskranken gjør det dårlig, så prater vi nok flyskrekk;-)
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

Sv: Flyskrekk!!
« #18 : 28. mars 2010, 23:35 »
http://www.youtube.com/watch?v=CEre4tZ3nCw#noexternalembed

Å fly er da ikke noe å være redd for?
Konebanker og totalonanist

Utlogget KenJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 309
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 309

  • Bedre sent enn aldri.
Sv: Flyskrekk!!
« #19 : 29. mars 2010, 10:54 »
http://www.sas.no/no/Alt-om-reisen/Flyskrekkurs/?vst=true

Dette programmet kjører vi på de i bedriften som har flyskrekk.
(Blant de av oss som reiser litt i jobben)

Hadde nok vært et alternativ om jeg bodde i Oslo eller en av de større byene som har slike kurs...

Utlogget KenJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 309
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 309

  • Bedre sent enn aldri.
Sv: Flyskrekk!!
« #20 : 29. mars 2010, 10:55 »
det med at du har livlig fantasi kan jeg forestille meg når jeg ser tegningene dine;-) Helt off topic med de er sykt bra!

hehe, fordel i jobbsammenheng, men ikke når jeg skal fly!! Tongue tusen takk Cheesy

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Flyskrekk!!
« #21 : 30. mars 2010, 13:05 »
Jeg vet hva du gjør: først, drekk deg skikkelig dritings dagen før du skal fly, slik at du har noe innihelvete med fyllenerver dagen etter. Start dagen med å se på flykatastrofer og ulykker på dvd før du drar. Ha med deg et par bøker om flykræsj og ting som kan gå galt på fly som du kan lese i. Prøv å sitte ved siden av andre som også er engstelige, og spør om ikke de også er redde. Følg nøye med på ALLE mulige lyder som kommer under hele flyturen - hvis det bare rister litt eller bråker litt, så er det noe alvorlig galt. Begynner de ansatte å servere eller tilby alkohol, så er det fordi de har oppdaget noe skikkelig feil på flyet.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Flyskrekk!!
« #22 : 30. mars 2010, 17:48 »
Ja det hjalp sikkert... rofl

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Flyskrekk!!
« #23 : 14. april 2010, 10:11 »
Ja det hjalp sikkert... rofl

Alltid hyggelig å kunne hjelpe.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Pripps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

Sv: Flyskrekk!!
« #24 : 30. mars 2011, 14:43 »
Gammel tråd men.. noen som har litt erfaring med Stesolid/Valium/Vival?

Sliter ikke akkurat med flyskrekk, men panikkangst i høyder, merkelig nok værre i større høyder Tongue

Har ikke flydd på mange år, men blir tvunget gjennom skolesituasjon nå. Har bestilt meg legetime men frykter jeg ikke vil få utdelt noe som helst, i beste fall svært små doser. Noen som har hatt erfaring med dette i det siste? I lyset av dokumentaren på Nrk tidligere i vinter hvor det kom fram at enkelte fikk utdelt slike preparater alt for lett..
Behind every happy man there is a woman who takes it in the ass

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Flyskrekk!!
« #25 : 31. mars 2011, 09:28 »
En valium og du er rolig og fin. Pass på så du ikke blir for glad i dem.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!