Skrevet av Emne: Bodybuildere  (Lest 1986 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Bodybuildere
« #15 : 16. juni 2005, 19:10 »
Ok... Ja lurte litt på det der, serru, for såvidt jeg har fått med meg er det ikke uvanlig at proffe byggere trener 2 ganger til dagen og for en som ikke bruker supertilskudd vil jo dette føre til overtrening rimelig kjapt... Vil tro det er bolinga som gjør dette mulig..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Bodybuildere
« #16 : 16. juni 2005, 19:25 »
Ok... Ja lurte litt på det der, serru, for såvidt jeg har fått med meg er det ikke uvanlig at proffe byggere trener 2 ganger til dagen og for en som ikke bruker supertilskudd vil jo dette føre til overtrening rimelig kjapt... Vil tro det er bolinga som gjør dette mulig..

Kombinert med gener, en masse mat og et liv som er 100 % lagt opp for å kun bygge muskler.....
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Bodybuildere
« #17 : 16. juni 2005, 22:40 »
Ok... Ja lurte litt på det der, serru, for såvidt jeg har fått med meg er det ikke uvanlig at proffe byggere trener 2 ganger til dagen og for en som ikke bruker supertilskudd vil jo dette føre til overtrening rimelig kjapt... Vil tro det er bolinga som gjør dette mulig..

Ikke noe problem å trene to ganger om dagen reint - problemet er vel heller å få tid til det  Grin En trener jo ikke det samme hver økt vettu, men heller av typen fremside lår på morgene og bakside og legger på kvelden osv.....
Alt avhenger av hvordan en legger det opp.
Bjørn Dæhlie trente sikkert flere ganger daglig når han vær som mest aktiv, men han tok seg neppe dønn ut, og trente heller neppe likt på hver eneste økt liksom.......
Trente selv to ganger om dagen i deler av studietiden, og det funka som fy det. Meeen det blir jo mye tid på trening dah, og det fant jeg etter hvert ut at det ikke var verdt - så da fikk en finne seg en annen og mer moderat variant  Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Ingar87

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 268
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 268

  • The Juggernaut
SV: Bodybuildere
« #18 : 16. juni 2005, 22:56 »
Jeg trener ofte to ganger om dagen jeg (sprint og styrke), men det blir ofte vanskelig mtp at jeg kjører veldig intensivt og har dårlig tid når skolen tar mye vekk fra dagen. I sommer blir det ikke noe problem (skal også prøve å kjøre mindre intensivt).
To ganger om dagen er fullt mulig å gjøre reint, når jeg var distanseløper hadde jeg ofte 3 økter om dagen (dog da var ikke øktene spesielt intensive Wink ), men da gjorde jeg jo ikke noe annet enn å trene og gå på skolen. Undecided
 
Det er vel ikke selve øktene som har potensiale til å brenne deg ut, det er vel mer det at du ikke får tid til venner, avslapning osv. Får man tid til det så er to økter om dagen ikkenoe problem, bare man sørger for å ta hensyn til at man trener to ganger om dagen og ikke tar seg så fullt ut/senker volumet for hver økt.
GridIron Barbell

210-150-230 @ 88kg RAW

Sterk, blid og fordomsfri.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!