Skrevet av Emne: hvor stort hadde det vært med omvendt slanke krigen? BULKEKRIGEN!!!  (Lest 1487 ganger)

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
foreslår før og etter med en plakat i hånda med dato og tf veddemål skrevet på....
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget fiskebein

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 115

  • utlegg 54
hei jølsrud og UpAndcomming jeg går nå på en diett og er ikke interesert i å ødelegge formen jeg nå begynner og få,men er tilbudet (veddemålet)høyt nok så er det ok,men det skal mer enn noen bøtter med proteiner til.jeg hadde heller ikke vert nådig hvis jeg hadde vunnet veddemålet og sett ut som en julegris ,og ikke fått "premien" Food Drikke Spise

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
3 måneder og minst 50 var det vi snakket om ikke sant ?? Tror nok vi skal enes om en premie som lokker.... Wink
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

3 måneder og 50kg? Tror nok du må gå til innkjøp av blylodd og noen solide truser før du skal veies.

Utlogget fiskebein

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 115

  • utlegg 54
hei UpAndComming du tror jo tydeligvis meg ikke,jeg  har nå slanket meg 20 kg,hvor vanskelig tror du det er for meg å legge på meg disse 20 kiloene igjen? og den siste dagen før jeg skulle ha veid meg, skulle jeg spist og drikket hele dagen dette tilsvarer ca(10)kg?da mangler jeg kun 20 kg,men det er jo ikke sikkert det hadde gått .jeg er egentlig ikke interesert i noe veddemål.da jeg helst vil deffe meg ordentlig( fettprosent 10 eller mindre)men du får bare gi meg et " fristende" tilbud" .jeg kan love deg at alt under 50 tusen er helt uinteresant,kroppen vil jo bli ganske "herpa" pluss at det koster å spise 10 big mac menyer hver dag.men hvis det blir veddemål skal jeg gjøre alt for å klare målet på 50 kg . Gull hilsen fiskebein

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Grin

Jeg har også gått ned 20 kg for ikke så lenge siden, så jeg vet hva det dreier seg om ja. Og jo da, jeg vet at de 20 kiloene er lette å legge på seg, men deretter er det pokker så tungt også. I know....

50000,-.... du tok jo i også, men jeg skal vurdere tilbudet ditt jeg. Mener jo tross alt at jeg har en fair sjans til å vinne det veddemålet. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!